  • 11. Data: 2008-01-27 20:21:32
    Temat: Re: Kradziony telefon
    Od: osobnik głupi jak stodoła <"du|a fujara"@op.pl>

    Dysiek napisał(a):

    > [ciach, kupa bzdur]
    >
    > Twoj nick pasuje do ciebie jak ulal.
    >
    > Dysiek
    dysiek ty pajacu
    ciemniak jesteś i tyle
    kretynie jeden

  • 12. Data: 2008-01-27 20:41:18
    Temat: Re: Kradziony telefon BTW
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    PYTON wrote:
    > używany. We wrześniu 2007 pożyczyłem go koledze z pracy. 5 dni temu
    > jechał wieczorem do domu miał kontrole policyjną. Panowie sprawdzili
    > Tel po nr. IMEI i okazało się że w grudniu 2006 roku ktoś zgłosił

    a mnie gnębi jedna sprawa na jakiej podstawie policja może przeszukiwać
    kogoś na ulicy czy w samochodzie.

  • 13. Data: 2008-01-27 20:43:59
    Od: "BETON" <b...@m...pl>

    BEzedura
    Mnie w nocy zatrzmali i sprawdzili IMEI jako ze mam bardzo nietypowy
    telefon , w zasadzie jedna funkcji w tym urządzeniu to telefon, to nie
    wiedziała nawet jak to włączyć czy otworzyć
    Tak- to była policjantka.
    Ku ich zmartwieniu urządzenie mam legalne.

    policjanci nie sprawdzaja numerów imei telefonów przy rutynowej kontroli
    mnie to wyglada na takie coś że on pozyczył jakiemus dresowi , albo
    szalikowcowi , albo mozliwe ze sam był takim
    a u takich to sprawdzaja, bo takie palanty często, jak nie zawsze,
    dysponują kradzionymi aparatami.
    normalnym ludziom to policjanty nie zagladaja do kieszeni by wyciagnąć
    telefon, a juz o sprawdzeniu mowy nie ma
    element przstępczy, szumowiny i takich róznych dresów często rzucają
    policjanty na glebę i się ich dość szczegółowo sprawdza.
    gosciu dał dupy mając lewy telefon i teraz tworzy ledendę.
    oj nie z nami te numery koleś

  • 14. Data: 2008-01-27 20:48:11
    Od: KsZZysiek <kszysiek@____tlen.pl>

    > a mnie gnębi jedna sprawa na jakiej podstawie policja może przeszukiwać
    > kogo? na ulicy czy w samochodzie.

    Np. jesli przecinasz Planty Krakowskie w stroju "ochroniarza" o godzinie
    4.00 rano zataczajac sie i spiewajac :)

    Kolege tak przeszukali ... 3 komórki miał, to zabrali od razu na
    komisariat.

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kp.oz.pl/

  • 15. Data: 2008-01-27 20:56:42
    Od: "SERG" <m...@p...fm>

    Ja taką kontrolę telefonu miałem dwa razy.
    Normalnie idąc sobie ulicą zostałem poproszony przez patrol policji o
    zatrzymanie się wyjęcie telefonu i wstukanie odpowiedniej kombinacji
    klawiszy w celu wyświetlenia numeru IMEI. O ile za pierwszym razem było
    wszystko OK to za drugim razem śpieszyło mi się do Urząedu Skarbowego i nie
    zabardo mi to pasowało takie rutynowe działania.

  • 16. Data: 2008-01-27 22:52:19
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    SERG wrote:
> [...]
    > było wszystko OK to za drugim razem śpieszyło mi się do Urząedu
    > Skarbowego i nie zabardo mi to pasowało takie rutynowe działania.

    powinni jeszcze sprawdzić czy masz paragony za ubranie, zagarek, teczkę
    itp... kompletna bzdura i chyba lekkie nadużycie uprawnień.

  • 17. Data: 2008-01-27 23:02:08
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "osobnik głupi jak stodoła" <"du|a fujara"@op.pl> napisał w wiadomości
    > dysiek ty pajacu
    > ciemniak jesteś i tyle
    > kretynie jeden

    Dziecko, idź sobie stąd, OK?

    --
    Bez pozdrowień dla idiotów

    Piotr

  • 18. Data: 2008-01-28 09:22:15
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Marx" <m...@g...com> napisał

    > Tez mnie to ciekawi...

    Może mieli uzasadnione podejrzenie i zastosowali kontrole osobistą
    (art.15UoP) lub dobrowolnie się zgodził, gdy go poprosili.
    Sytuacje tego typu są bardzo mgliście uregulowane. Przełożeni policjantów
    wymagają wyników i ujawnionych przestępstw, a prawo trochę pozwala, trochę
    nie robić takie kontrole.

  • 19. Data: 2008-01-28 17:24:26
    Od: " jb" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    >A na jakiej podstawie Panowie sprawdzili jego telefon?

    Np. na podstawie art. 15 ust. 1 pkt 5 ustawy o Policji.

  • 20. Data: 2008-01-29 00:59:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    jb pisze:

    > Np. na podstawie art. 15 ust. 1 pkt 5 ustawy o Policji.

    No a gdzie tu uzasadnione podejrzenie?