  • 41. Data: 2009-01-27 07:29:26
    Temat: Re: Kradzież zdjęć
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > Pozdrawiam
    > SDD

    Powiem co myślę. JESTEŚ TROLEM.

    Przeczytałem twoje "posty" i jestem pewien tego.

    Miał człowiek problem a ty mu rozwaliłeś całą dyskusję.

    Nie pozdrawiam

    Jacek

  • 42. Data: 2009-01-27 08:00:49
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Agent 0700 napisał(a):

    [...]

    > Powiem co myślę. JESTEŚ TROLEM.

    Kiedy następnym razem dojdziesz do takich wniosków to absolutnie nie
    odpowiadaj. Bo w trolowaniu chodzi o to, żeby *zmusić* do odpowiedzi.

    j.

  • 43. Data: 2009-01-27 08:39:25
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Mon, 26 Jan 2009 22:19:09 +0100, Grzegorz Brycki napisał(a):

    > Jak kogoś wpuszczasz do domu, to z uwagi na to że nie masz pozamykanej
    > szafki z kasą, to on to może wziąć i to będzie ok/

    To by ukradł pieniądze, na to są paragrafy - a ten tych zdjęć nie ukradł.

    Henry

  • 44. Data: 2009-01-27 09:10:13
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 27.01.2009 Henry(k) <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> napisał/a:
    > To by ukradł pieniądze, na to są paragrafy - a ten tych zdjęć nie ukradł.

    W zależności co miał tam robić to w grę może wchodzić art. 267. u.2.

    --
    Marcin

  • 45. Data: 2009-01-27 09:52:03
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Agent 0700" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Powiem co myślę. JESTEŚ TROLEM.

    No moze i jestem, ale jesli ktos pisze, ze wzywal czlowieka do naprawy
    komputera, a potem ma pretensje, ze mu na ten komputer "wlazil", ba - nawet
    "wlamywal" mu sie do niego, no to cos tu jest nie tak...

    Jednak pozdrawiam
    SDD

  • 46. Data: 2009-01-27 10:47:19
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    SDD napisał(a):

    > No moze i jestem, ale jesli ktos pisze, ze wzywal czlowieka do naprawy
    > komputera, a potem ma pretensje, ze mu na ten komputer "wlazil", ba - nawet
    > "wlamywal" mu sie do niego, no to cos tu jest nie tak...

    Jasne, jak wynajety do pomalowania scian fachowiec wyniesie Ci telewizor
    to tez cos jest nie tak? ;)

    j.

    --
    Orle pióra, kaczy chód,
    i Cesarza zwalą z nóg.

  • 47. Data: 2009-01-27 11:28:19
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Jasne, jak wynajety do pomalowania scian fachowiec wyniesie Ci telewizor
    > to tez cos jest nie tak? ;)

    Jesli dam mu klucz, to napewno nie oskarze go o WLAMANIE
    Co najwyzej o zwykla kradziez
    Nie mylmy kuzwa pojec i nie popadajmy w paranoje.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 48. Data: 2009-01-27 13:37:15
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    SDD napisał(a):

    > Jesli dam mu klucz, to napewno nie oskarze go o WLAMANIE
    > Co najwyzej o zwykla kradziez
    > Nie mylmy kuzwa pojec i nie popadajmy w paranoje.

    Dlatego najpierw upewnijmy sie, z ktorego pomieszczenia wyniosl ten
    telewizor bo glupio bedziemy wygladac jak sie okaze, ze z tego
    zamknietego pokoju, do ktorego sie dostal wywalajac z buta zamkniete
    drzwi...

    j.

    --
    Orle pióra, kaczy chód,
    i Cesarza zwalą z nóg.

  • 49. Data: 2009-01-27 15:25:19
    Od: " " <a...@g...pl>

    Grzegorz Brycki <g...@o...pl> napisał(a):

    > Niestety nie wiedział, że cały ekran jest monitorowany programem do ciągłego
    > ściągania danych z ekranu.

    Czy to oznacza, że wykradłeś mu hasło do jego konta ? No to masz przechlapane :-)

  • 50. Data: 2009-01-27 16:47:52
    Od: Grzegorz Brycki <g...@o...pl>

    januszek pisze:

    > Jasne, jak wynajety do pomalowania scian fachowiec wyniesie Ci telewizor
    > to tez cos jest nie tak? ;)

    Q..wa przez chwilę myślałem że sfixowałem ale widzę, że jednak jest ze
    mną wsio ok. ;-)))

    GB