  • 31. Data: 2004-09-16 17:37:19
    Temat: Re: Kradziez z wlamaniem - uczacy sie 19-latek - areszt tymczasowy
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Ojciec Dyrektor [HardwireD]" <w...@f...spamerz.il> napisał w
    wiadomości news:cici4e$7rl$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > rotfl

    Cosik mi popaprańcze arkiem b cuchniesz.

    Leszek

  • 32. Data: 2004-09-16 17:39:56
    Od: Rodrig Falkenstein <f...@g...pl>

    Dnia Thu, 16 Sep 2004 18:16:11 +0200, marik
    <k...@p...com> napisał:

> [...]
    > wiadomości news:opsefbwxxcr9kexi@news.gazeta.pl...

    > A znasz to:
    >
    > 2003.04.10 wyrok SN III KKN 242/01
    > "Przewidziana w przepisie art. 60 § 3 kk "premia" za określoną postawę
    > sprawcy (sprawców) nie ogranicza się tylko do przestępczości
    > zorganizowanej."
    > Mój wykładowca był wielkim fanem tego przepisu i uważał, że jego
    > stosowanie = rozbicie solidarności przestępczej, jest generalnie
    > godne i sprawiedliwe, słuszne i zbawienne (a dla niego wygodne :)
    > Jakbyś tego u niego nie powiedział, byłaby mierna.

    Wiesz jaka ksywe w sądach mają "wykładowcy" 'profesorowie" itp -
    TEORETYK-GAWĘDZIARZ

    [ciach]

    > To już jest antycypacja, a my trzymajmy się przepisów, a te dają podstawy
    > do napisania odwołania (przeoptymistyczny artykulik 61 k.k.
    > - zwłasza jeżeli chłopiec był pionkiem w rękach recydywy). Adwokat
    > średniej klasy bez problemu by go wyjął.

    Gdyby sąd trzymał się przepisów to w życiu by nie wylazł z zaległości

    --
    Falkenstein
    Sprawiedliwości nie było, nie ma i nie będzie!

  • 33. Data: 2004-09-16 17:52:12
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "GreGo" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Co można zrobić w takiej sytuacji? Jak mu pomóc?

    Złożyć wniosek o zmianę środka zapobiegawczego.

    > Dlaczego został zastosowany areszt? Czy zachodzi podejrzenie matactwa w
    > tej sprawie? Czy prokurator zastosował areszt, aby tamci sprawcy nie
    > mogli wpłynąć na niego czy z innego powodu? Jak myślicie?

    Myślę, że może zachodzić obawa, że pozostający na wolności sprawcy mogą sie
    z nim porozumieć i dowiedzieć, co powiedział, albo czego nei powiedział
    organom ściganmia. Gdyby udało się ich zatrzymać, to podejrzewam, ze areszt
    potrzebny już nie będzie.

    > Paragraf bodajże 279, grozi kara do 10 lat. Jaki wyrok może dostać i czy
    > w zawieszeniu?

    Skoro nie karany, to podejrzewam, ze kara raczej na pewno w zawieszeniu.

  • 34. Data: 2004-09-16 18:11:10
    Od: Dredd<...@...pl>

    > Wiesz jaka ksywe w sądach mają "wykładowcy" 'profesorowie" itp -
    > TEORETYK-GAWĘDZIARZ

    Znany niemiecki fizyk Robert Kirchhof mawiał że nie ma nic bardziej
    praktycznego niż dobra teoria.
    A Rodrig F. chyba zapomniał że dzięki tym "Gawędziarzom" w ogóle
    został prawnikiem i wie co to kodeks ;) Pewnie się strasznie nudził na
    uniwerku z tymi co się przepisami przejmują :)

    > Gdyby sąd trzymał się przepisów to w życiu by nie wylazł z zaległości

    Życzę powodzenia we własnej praktyce zawodowej z takimi
    przekonaniami :) Bo mi wychodzi że jak nie trzymasz się przepisów to
    w drugiej instancji orzeczenie się zmienia albo uchyla ;)

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 35. Data: 2004-09-16 18:18:38
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > nie slyszal bo to bajki.

    mowisz? ja jakos po 20 minut dziennie gadalem,
    20 nie dlatego ze klawisz szedl tylko ze inni tez chcieli pogadac :)
    Tak wiec nie sa to bajki.

    P.

  • 36. Data: 2004-09-17 04:53:52
    Od: "Ojciec Dyrektor [HardwireD]" <w...@f...spamerz.il>

    > Cosik mi popaprańcze arkiem b cuchniesz.

    spierdalaj psie. plonk

  • 37. Data: 2004-09-17 04:54:41
    Od: "Ojciec Dyrektor [HardwireD]" <w...@f...spamerz.il>

    > mowisz? ja jakos po 20 minut dziennie gadalem,
    > 20 nie dlatego ze klawisz szedl tylko ze inni tez chcieli pogadac :)
    > Tak wiec nie sa to bajki.

    to chyle czola ale w 99% sa to bajki.

    piszesz "klawisz" dlatego zeby inni wiedzieli o co chodzi ?

  • 38. Data: 2004-09-17 04:55:37
    Od: "Ojciec Dyrektor [HardwireD]" <w...@f...spamerz.il>

  • 39. Data: 2004-09-17 08:53:57
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > to chyle czola ale w 99% sa to bajki.

    no na pewno nie wszyscy maja okazje, ale sie zdarza.

    > piszesz "klawisz" dlatego zeby inni wiedzieli o co chodzi ?

    no tak. Dla jasnosci, nie ja siedzialem :-) A nie bede mowic straznik,
    bo juz sie przyjelo ze sie mowi klawisz :-) a jak w wiezieniu sie mowi,
    czy tak czy inaczej to nie wiem.

    Pozdrawiam
    P.

  • 40. Data: 2004-09-17 08:55:31
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > to chyle czola ale w 99% sa to bajki.

    acha, bo mozna zle zrozumiec poprzedni post, nie jest tak ze slyszalem o
    tym ze telefony sa wnoszone,

    tylko mialem okazje byc z drugiej strony telefonu.

    P.