  • 21. Data: 2011-05-25 06:00:49
    Temat: Re: Kradzież w supermarkecie przez pomyłkę [długie]
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" napisał w wiadomości grup
    > Ale samochód to chyba więcej wart niż 250zł?

    Zależy jaki, ale na ogół jest więcej wart.

  • 22. Data: 2011-05-25 06:03:48
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 25.05.2011 00:01, Robert Tomasik pisze:

    > Kradzież jest wykroczeniem umyślnym. To trzeba dowieść.

    Taaaaaaaaak...

    Znajoma sąsiada miała otwartą paczkę gumy do żucia w torebce.

    Kupioną wcześniej zupełnie gdzie indziej. Menda-cieć przyuważył.

    W samym sklepie nie zbliżała się do półek z takim towarem, a przy kasie
    kasjerka miała wszystko na oku. Ciecie żadnych nagrań świadczących coś
    innego nie przedstawili (sklep z mnóstwem kamer).

    Pierwsza instancja: skazana.

    Druga instancja: umorzenie (nie uniewinnienie).

  • 23. Data: 2011-05-25 06:28:04
    Od: gacek <g...@w...pl>

    On 2011-05-24 21:47, mi wrote:

    > Jeśli założysz bloga krytykującego władzę przypadkowym przypadkiem
    > wyjdzie na jaw, że jesteś złodziej i pijak.

    A jak zobaczysz talibów na mazurach to powiedzą że jesteś świr i wariat,
    okraszając to artykułami o historii zaburzeń psychicznych.

    gacek

  • 24. Data: 2011-05-25 11:05:17
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2011-05-24 21:04, Lordshaper pisze:

    Historię emerytki, która nie zapłaciła w podobny sposób za kostkę masła,
    pewno już znasz... :)

    Stawanie okoniem w tej sytuacji było błędem. Przystanie na mandat -
    chyba najtańszym wyjściem w zaistniałej sytuacji w opisanym przez Ciebie
    biegu zdarzeń, z którego nie skorzystałeś. Jakkolwiek przystanie na
    mandat wystawia Cię później nieosłoniętego na strzał z powództwa
    cywilnego, bo godząc się na mandat przyznajesz się do winy.

    Co będzie dalej - pytaj raczej wróżki. I nie zapomnij nas poinformować
    na ile wróżby się spełnią. Właśnie zgłosiłeś się na aplikację na
    męczennika. Będziemy śledzić Twoje losy.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 25. Data: 2011-05-25 14:25:58
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Nostradamus" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Robert Tomasik" napisał w wiadomości grup

    > Sugerujesz, że złodziej samochodu złapany w pościgu nadal może bronić się
    > chęcią przejażdżki?

    Sugeruję, że nie ma większego sensu zajmowanie stanowiska w sparwach, o
    których nie ma sie zielonego pojęcia w tonie ugryźliwym. Nieumyślna
    kradzież, to by był, jakbyś omyłkowo wsiadł do identycznie do Twojego
    wyglądajacego samochodu, do któego dodatkowo pasowały Twoje kluczyki.

  • 26. Data: 2011-05-25 14:27:21
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Andrzej Ława" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    wiadomości news:iri645$hps$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > innego nie przedstawili (sklep z mnóstwem kamer).
    >
    > Pierwsza instancja: skazana.
    >
    > Druga instancja: umorzenie (nie uniewinnienie).

    Czy to oznacza, ze jednak ukradła? Nic na to nie poradzisz, ani Ty, a ni
    ja, że czasem niestety zdarzają się błędy w orzecznictwie.

  • 27. Data: 2011-05-25 14:28:50
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Maruda" <m...@n...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > ile wróżby się spełnią. Właśnie zgłosiłeś się na aplikację na męczennika.

    Wiążącym dla sądu cywilnego jest wyrok sądu karnego, a nie mandat.

  • 28. Data: 2011-05-25 15:51:34
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

    ,
    >Sugeruję, że nie ma większego sensu zajmowanie stanowiska w sparwach, o
    >których nie ma sie zielonego pojęcia w tonie ugryźliwym.

    Zacznij to stosować.

    > Nieumyślna kradzież, to by był, jakbyś omyłkowo wsiadł do identycznie do
    > Twojego wyglądajacego samochodu, do któego dodatkowo pasowały Twoje
    > kluczyki.

    Bo ty tak uważasz??
    Jak mu udowodnisz, że chciał ukraść a nie tylko sprawdzić jak jeździ i
    oddać?

  • 29. Data: 2011-05-25 15:54:40
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Użytkownik "Robert Tomasik" napisał w wiadomości grup
    > ,
    > Zacznij to stosować.

    Staram się.

    > Bo ty tak uważasz??
    > Jak mu udowodnisz, że chciał ukraść a nie tylko sprawdzić jak jeździ i
    > oddać?

    Mniej więcej z tych powodów wprowadzono przepis zabraniający krótkotrwałego
    użycia cudzego pojazdu i nakładający taką samą karę.

  • 30. Data: 2011-05-25 15:58:41
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Robert Tomasik pisze:

> [...]
    > kradzież, to by był, jakbyś omyłkowo wsiadł do identycznie do Twojego
    > wyglądajacego samochodu, do któego dodatkowo pasowały Twoje kluczyki.

    Ale co to ma do rzeczy.
    Do cudzego samochodu można wsiąść by go ukraść albo właśnie się żeby się
    przejechać. Oskarżyciel musi udowodnić że był to zabór w celu
    przywłaszczenia a nie zabór w celu krótkotrwałego użycia.
    Chociaż prawdę mówiąc nie widzę różnicy m skazaniu za jedno czy drugie.

    --
    @2011 Johnson
    http://db.tt/JzsPUMU