  • 11. Data: 2011-05-24 20:35:14
    Temat: Re: Kradzież w supermarkecie przez pomyłkę [długie]
    Od: Lordshaper <l...@g...pl>

    Dnia Tue, 24 May 2011 22:12:06 +0200, mi napisał(a):

    > O, widzisz! Do tego pewnie pirat i może nawet pedofil. Już odpowiednie
    > służby sprawdzą na wszelki wypadek zawartość komputera...

    Akurat nie...

    > ...poprowadź tylko nieodpowiedniego bloga! To przypadkowym przypadkiem
    > jakiś dziennikarz potknie się i znajdzie twoje dossier.
    >
    > :)

    Bloga nie planuję, w tej sprawie nie czuję się skrzywdzony przez "system".
    Policja zachowała się profesjonalnie, pełna kultura. Nie mam również żalu
    do pana ochroniarza, który próbował mi zabronić korzystania z komórki. Co
    oczywiście zbyłem śmiechem :)

    --
    Pozdr
    LordSh

  • 12. Data: 2011-05-24 21:26:48
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 5/24/2011 2:04 PM, Lordshaper wrote:
    > Dodatkowo: czy w razie przegranej(a tak raczej się stanie) czekają mnie
    > jakieś konsekwencje poza zapłatą mandatu plus kosztów sądowych?

    raczej nie.
    jeśli nawet sędzia ci nie uwierzy, to to i tak bedzie wykroczenie.
    Zapłacisz trochę wiecej niż 100 zł i na tym się skończy.

  • 13. Data: 2011-05-24 21:38:25
    Od: Lordshaper <l...@g...pl>

    Dnia Tue, 24 May 2011 16:26:48 -0500, witek napisał(a):

    > raczej nie.
    > jeśli nawet sędzia ci nie uwierzy, to to i tak bedzie wykroczenie.
    > Zapłacisz trochę wiecej niż 100 zł i na tym się skończy.

    Tak właśnie sądziłem, dzięki. Ujma na honorze jest niestety bezcenna :)

    --
    Pozdr,
    LordSh

  • 14. Data: 2011-05-24 22:01:04
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > raczej nie.
    > jeśli nawet sędzia ci nie uwierzy, to to i tak bedzie wykroczenie.
    > Zapłacisz trochę wiecej niż 100 zł i na tym się skończy.

    Kradzież jest wykroczeniem umyślnym. To trzeba dowieść.

  • 15. Data: 2011-05-24 23:03:05
    Od: "Ivo Von Shtolcessen" <I...@6...pl>

    Użytkownik "JK" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nie zauważyłeś Diabełson, że już nikogo nie wzruszają twoje posty?
    > Nawiasem mówiąc stałes się szczególnym okazem w polskim usenecie. Coś na
    > kształt AB, on jest ikoną trola, ty ikoną bezmózga.

    patrz diabeł
    myślom że ja to ty
    jednak coś znaczom gedny z jednej ziemi ...

  • 16. Data: 2011-05-24 23:04:55
    Od: "Ivo Von Shtolcessen" <I...@6...pl>

    > Tak właśnie sądziłem, dzięki. Ujma na honorze jest niestety bezcenna :)

    oszust jeszcze ujdzie ale złodziej to MEGA CHUJ !

  • 17. Data: 2011-05-24 23:05:50
    Od: "Ivo Von Shtolcessen" <I...@6...pl>

> [...]
    > do pana ochroniarza, który próbował mi zabronić korzystania z komórki. Co

    ja bym ci wyjebał liścia
    hehehehhehehehehhehehe

  • 18. Data: 2011-05-24 23:08:39
    Od: "Ivo Von Shtolcessen" <I...@6...pl>

    Użytkownik "Lordshaper" <l...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > do pana ochroniarza, który próbował mi zabronić korzystania z komórki. Co

    aha jesteś jednak pierdolonym kórewnym złodziejem
    pamiętaj chuju o 7 przykazaniu

  • 19. Data: 2011-05-25 05:08:05
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

    >Kradzież jest wykroczeniem umyślnym. To trzeba dowieść.

    Sugerujesz, że złodziej samochodu złapany w pościgu nadal może bronić się
    chęcią przejażdżki?

  • 20. Data: 2011-05-25 05:11:07
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 25.05.2011 07:08, Nostradamus pisze:
    > Użytkownik "Robert Tomasik" napisał w wiadomości grup

    > Sugerujesz, że złodziej samochodu złapany w pościgu nadal może bronić
    > się chęcią przejażdżki?

    Ale samochód to chyba więcej wart niż 250zł?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek