  • 81. Data: 2014-01-29 08:39:41
    Temat: Re: Kradzież testu w trakcie egzaminu
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.01.2014 20:49, hikikomorisan pisze:

    > Umowa ustna przestala obowiazywac? Ciekawe......................

    No to umawiamy się, że jeśli nie przyznasz mi racji, to nie wolno ci tu
    dalej pisać.

  • 82. Data: 2014-01-29 10:56:12
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 28 Jan 2014, hikikomorisan wrote:

    > ciezko innymi metodami /czyli polsrodkami/ rozkrecic ognisty flejm ;D

    Ba, problem w tym, że z braku dostępu do newsserwerów chętnych mało :)

    pzdr, Gotfryd

  • 83. Data: 2014-01-29 11:03:33
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 28 Jan 2014, hikikomorisan wrote:

    > Podalem przyklad na zawieranie umowy przez "wyrazenie zyczenia"

    Mało.
    Druga strona musi równie wyraźnie je zaakceptować.
    I nie ma czegoś takiego, że "wszystko albo nic" i to Ty narzucasz,
    że druga strona musi przyjąć: to Ty musisz przyjąć, że albo on
    przyjmie, albo nie przystępujesz do umowy. Dopóki nie przyjmie
    a Ty przystępujesz, to możesz sobie "wyrażać", bo to Ty przystępujesz
    na "bezspornych" warunkach (tych z warunków, które są bezsporne).
    W archiwach znajdziesz, dawno temu było wałkowane: jeśli jakiś zapis
    w umowie jest nieważny, to nie skutkuje on nieważnością całej umowy.
    Czyli dopóki Twój rozmówca wyraźnie się nie ZGODZI, nie możesz
    "domniemywać" że się zgodził tylko dlatego, że "wyrażałeś
    życzenie".
    "Wyrażenie życzenia" jest ofertą którą można przyjąć albo nie.
    Musi być inny dowód na to, że on miał taką wolę.
    W przeciwnym razie ten "element umowy" nie obowiązuje i tyle.

    No i oczywiście nie ma to NIC wspólnego z prawem karnym, co już
    obok wałkujecie z Andrzejem ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 84. Data: 2014-01-29 12:15:35
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 29.01.2014 08:39, Andrzej Lawa wrote:

    > No to umawiamy się, że jeśli nie przyznasz mi racji, to nie wolno ci tu
    > dalej pisać.

    Nie przystaje na ta umowe.

    --

    Zgadzam sie placic trzydziesci zlotych abonamentu RTV /czy jak to sie
    nie bedzie nazywac/ ale pod warunkiem, ze znikna z kanalow TV publicznej

    http://wiadomosci.onet.pl/kraj/braun-tvp-nie-utrzyma
    -sie-z-oplaty-audiowizualnej-bez-reklam/5w52l

  • 85. Data: 2014-01-29 12:17:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 29.01.2014 12:15, hikikomorisan pisze:

    > Nie przystaje na ta umowe.

    Według własnej argumentacji - nie możesz.

  • 86. Data: 2014-01-29 12:19:21
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

> [...]
    > a Ty przystępujesz, to możesz sobie "wyrażać", bo to Ty przystępujesz
    > na "bezspornych" warunkach (tych z warunków, które są bezsporne).

    noooo w przykladze /prosty/ zrobilem to /w prosty sposob/ tak, ze
    warunki spelnione :D

> [...]
    > W przeciwnym razie ten "element umowy" nie obowiązuje i tyle.
    >
    > No i oczywiście nie ma to NIC wspólnego z prawem karnym, co już

    No bo z AL to si edyskutuje tek
    "niedozwolone jest zielone"
    "chcesz mi powiedziec, ze kolory sa niedozwolone"
    "nie, tylko zielony niedozwolony"
    "czyli jakbym chcial czerwona sukienke to nie moge?"
    "a chcesz sukienke? nic o sukienkach nie bylo..."
    "no to co ty mi tu gadasz o sukienkach?"

  • 87. Data: 2014-01-29 12:21:48
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 29.01.2014 12:17, Andrzej Lawa wrote:

    > Według własnej argumentacji - nie możesz.

    Od kiedy?

    Znow sobie cos ubzdurales....

  • 88. Data: 2014-01-29 13:28:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 29.01.2014 12:21, hikikomorisan pisze:

    > Od kiedy?
    >
    > Znow sobie cos ubzdurales....

    Nie ubzdurałem tylko naśladuję ciebie i twoje "argumęty" (pisownia
    zamierzona).

  • 89. Data: 2014-01-29 13:29:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 29.01.2014 12:19, hikikomorisan pisze:

    > noooo w przykladze /prosty/ zrobilem to /w prosty sposob/ tak, ze
    > warunki spelnione :D

    Nie. Wyraziłeś życzenie, które zostało zupełnie słusznie olane.

    > No bo z AL to si edyskutuje tek

    Łaskawie zaprzestań swoich delirycznych urojeń na mój temat.

  • 90. Data: 2014-01-29 15:06:13
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 29.01.2014 13:28, Andrzej Lawa wrote:

    > Nie ubzdurałem tylko naśladuję ciebie i twoje "argumęty" (pisownia
    > zamierzona).

    NAsladowac tez trzeba umiec.

    przekleje ci:

    A: "zycze sobie, aby to co powiem, pozostalo miedzy nami, zgadzasz sie?"