  • 71. Data: 2014-01-28 15:21:03
    Temat: Re: Kradzież testu w trakcie egzaminu
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.01.2014 15:06, hikikomorisan pisze:

    > gdy B zas powiedzialby, ze sie zgadza, zawieramy umowe, jesli jednak ja
    > zlamie to... zlamie umowe.

    No i? Niegrzeczny jest. Na podstawie jakiego paragrafu go pozwiesz? (bo
    złamanie umowy to sprawa cywilna - a ty uparcie pchałeś się w przepisy
    karne)

    > wiem, wiem, dane komus slowo /kiedys slowo honoru/ ostatnio nic nie
    > znaczy, wiec B sklamie tylko po to, zeby sie dowiedziec.........

    To nie jest pl.soc.honor tylko pl.soc.prawo

    Mówimy o legalności pewnych czynów a nie o ich "honorowości".

  • 72. Data: 2014-01-28 15:24:28
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.01.2014 15:11, hikikomorisan pisze:
    [ciach bełkot]

    Zaprzestań tego bełkotu i wskaż wreszcie, tępy ośle, przepis
    zabraniający przekazania przeze mnie treści mojej własnej rozmowy z tobą
    np. mojemu prawnikowi czy kumplowi.

  • 73. Data: 2014-01-28 16:49:35
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 28.01.2014 15:21, Andrzej Lawa wrote:

    > No i? Niegrzeczny jest. Na podstawie jakiego paragrafu go pozwiesz? (bo
    > złamanie umowy to sprawa cywilna - a ty uparcie pchałeś się w przepisy
    > karne)

    Tylko nie wiem, czy zauwazyles, ale dyskusja sie rozpelzla na rozne
    przypadki. Teraz bylo o zawieraniu umow.

    > To nie jest pl.soc.honor tylko pl.soc.prawo
    >
    > Mówimy o legalności pewnych czynów a nie o ich "honorowości".

    Dokladnie.

    Podalem przyklad na zawieranie umowy przez "wyrazenie zyczenia"

    --

    Zgadzam sie placic trzydziesci zlotych abonamentu RTV /czy jak to sie
    nie bedzie nazywac/ ale pod warunkiem, ze znikna z kanalow TV publicznej

    http://wiadomosci.onet.pl/kraj/braun-tvp-nie-utrzyma
    -sie-z-oplaty-audiowizualnej-bez-reklam/5w52l

  • 74. Data: 2014-01-28 16:50:28
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 28.01.2014 15:24, Andrzej Lawa wrote:
    > W dniu 28.01.2014 15:11, hikikomorisan pisze:
    > [ciach bełkot]
    >
    > Zaprzestań

    zmieniac ciagle to o czym piszesz i odpowiedz choc raz w temacie:

    a jak sie ma to do:

    nie masz prawa rozpowszechniac kserokopii ksiazki

    oraz

    czy rozrozniasz udostepnianie od utrwalania?

    oraz

    od kiedy przepisanie calego dziela to "notatki"

    oraz

    zaznajom sie prosze z prawem do cytatu, moze to troche cie tez nakieruje

    oraz

    zastanow sie, czy jak klatka po klatce wezme film harry potter i
    przekonwertuje do jotpegow a potem je scale w film i udostepnie to moge
    czy nie moge?

    oraz

    mam prosbe - jak pisze o udostepnianiu, to nie kontrargumentuj w
    kontekscie utrwalania

    oraz

    zastanow sie, czy jak juz przepiszesz harerego pottera to czy mozesz to
    udostepnic

  • 75. Data: 2014-01-28 17:29:42
    Od: "Student" <w...@s...invalid>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Grupa Ci tu nic nie pomoże. Co do zasady masz rację. Dokument nie był
    > opatrzony klauzulą niejawności, a zatem nie ma powodu, by osoba,która
    > mogła go legalnie obejrzeć, mogła to utrwalić: zdjęciem, szkicem czy
    > notatkami. Ewentualne zastrzeżenia mogą dotyczyć publikacji tych zdjęć,
    > ale jak rozumiem takiego zamiaru niemiałeś. Pozostaje kwestia praktyczna.
    > Ale tu tylko dziekan może pomóc, a nie grupa.

    Co mam powiedzieć dziekanowi ?

  • 76. Data: 2014-01-28 19:00:43
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Student" <w...@s...invalid> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Co mam powiedzieć dziekanowi ?

    Ja bym powiedział prawdę, że gość nie chce sprawdzić Twojego egzaminu, bo
    go sfotografowałeś.

  • 77. Data: 2014-01-28 20:03:21
    Od: "Student" <w...@s...invalid>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Ja bym powiedział prawdę, że gość nie chce sprawdzić Twojego egzaminu, bo
    > go sfotografowałeś.

    Po sesji czy w jej trakcie ? :-) Bo w najbliższą sobotę kolejny termin jest.

    Ja pytam tutaj by mieć szeroką świadomość prawną. Wydaje mi się, że
    poruszone zostały tutaj tylko najbardziej oczywiste kwestie, które sam
    przedstawiłem. Nie jest oczywistych wiele innych. Trochę nie rozumiem więc
    twojego twierdzenia, że "grupa nic tu nie pomoże".

  • 78. Data: 2014-01-28 20:18:40
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > przedstawiłem. Nie jest oczywistych wiele innych. Trochę nie rozumiem
    > więc twojego twierdzenia, że "grupa nic tu nie pomoże".

    Grupa nie pomoże, bo od strony prawnej bezprawność działania egzaminatora
    jest oczywista.

  • 79. Data: 2014-01-28 20:24:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 28.01.2014 16:49, hikikomorisan pisze:

    > Tylko nie wiem, czy zauwazyles, ale dyskusja sie rozpelzla na rozne
    > przypadki. Teraz bylo o zawieraniu umow.

    Nie rozpełzła się, tylko usiłujesz "zamącić wodę" żeby ukryć swoje brednie.

    > Dokladnie.
    >
    > Podalem przyklad na zawieranie umowy przez "wyrazenie zyczenia"

    Takie "zawieranie umowy" to kolejne twoje urojenie.

  • 80. Data: 2014-01-28 20:49:45
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 28.01.2014 20:24, Andrzej Lawa wrote:

    > Takie "zawieranie umowy" to kolejne twoje urojenie.

    Umowa ustna przestala obowiazywac? Ciekawe......................