  • 41. Data: 2014-01-28 00:07:57
    Temat: Re: Kradzież testu w trakcie egzaminu
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 27.01.2014 23:43, Andrzej Lawa wrote:

    > Zatem zrób to!

    > Skoro ja mam prawo do dostępu więc paragraf 4 nie ma zastosowania - bo
    > dotyczy udostępnienia informacji uzyskanej przez osobę KTÓRA NIE BYŁA DO
    > TEJ INFORMACJI UPRAWNIONA!
    >
    > Dotarło?

    Nie.

    Wyjasnij.

    Powaznie.

    Bo to powyzej to powtorzyles to samo co poprzednio, ze jestes
    uprawniony, a ja nie o Tobie pisze.

    > Telekonsultant (czyli mój rozmówca) nie jest wg ciebie uprawniony do
    > dostępu do informacji o jego własnej rozmowie ze mną? Co ty bredzisz?

    Rozmowe z Toba prowadzi Adam Nowak

    ty jestes uprawniony

    Adam Nowak jest uprawniony, bo mu pozwoliles /inaczej z nim bys nie gadal/

    Ale czy pozwoliles Halinie Nowak, szefowej departamentu marketingu na
    dostep do swojej rozmowy z telekonsultantem Adamem Nowakiem?

    I co bys powiedzial, gdyby Halina Nowak zadzwonila do ciebie z
    opierdolem, po tym jak rozmawiales z dzialem technicznym /Adam Nowak/
    gdzie opierdalales HAline za to, ze podala nieprawdziwe parametry uslugi.

    > A podstawa? Przypominam - paragraf 4 dotyczy ujawnienia informacji
    > zdobytej przez osobę, która informację uzyskała nie mając do niej prawa.

    Halina Nowak bez klauzuli na telelinii o nagrywaniu jest nieuprawniona.

    Ty /albo ja/ rozmawiajac z Adamem Nowakiem uprawniam Adama Nowaka
    /domyslnie, bo rozmawiamy/.

    > Bo masz problem z ciągłością pomiędzy kolejnymi zdaniami?

    Nie, bo ty masz problem.

    > Nie jest.

    UZA-kuwa-SADNIJ

    --

    Zgadzam sie placic trzydziesci zlotych abonamentu RTV /czy jak to sie
    nie bedzie nazywac/ ale pod warunkiem, ze znikna z kanalow TV publicznej

    http://wiadomosci.onet.pl/kraj/braun-tvp-nie-utrzyma
    -sie-z-oplaty-audiowizualnej-bez-reklam/5w52l

  • 42. Data: 2014-01-28 00:25:21
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 28.01.2014 00:07, hikikomorisan pisze:

    > Nie.
    >
    > Wyjasnij.
    >
    > Powaznie.

    Źle z tobą...

    > Bo to powyzej to powtorzyles to samo co poprzednio, ze jestes
    > uprawniony, a ja nie o Tobie pisze.

    No beton... Czytaj uważniej!

    I to co ja piszę i przepisy!

    Paragraf 4 penalizuje udostępnianie informacji uzyskanych w sposób
    określony w paragrafach 1-3. A sposoby określone w paragrafach 1-3 -
    WSZYSTKIE - odnoszą się do uzyskania informacji przez osobę NIEUPRAWNIONĄ.

    Czyli jeśli informacja została uzyskana przez osobę uprawnioną, to
    paragraf 4 automatycznie nie ma zastosowania.

    Teraz jasne?

    [ciach]

> [...]

    > Ale czy pozwoliles Halinie Nowak, szefowej departamentu marketingu na
    > dostep do swojej rozmowy z telekonsultantem Adamem Nowakiem?

    Ale ona nie uzyskuje dostępu podsłuchując czy przełamując
    zabezpieczenia. Adam Nowak zarejestrował własną rozmowę, której treść
    miał prawo znać (czyli miał prawo uzyskać tę informację - rzeczoną
    treść). I przekazał tęże informację komuś innemu. Czego nic mu nie zakazuje.

    > I co bys powiedzial, gdyby Halina Nowak zadzwonila do ciebie z
    > opierdolem, po tym jak rozmawiales z dzialem technicznym /Adam Nowak/
    > gdzie opierdalales HAline za to, ze podala nieprawdziwe parametry uslugi.

    "Stul pysk i na przyszłość podawaj prawdziwe parametry!"

    [ciach]

    > Halina Nowak bez klauzuli na telelinii o nagrywaniu jest nieuprawniona.

    Ale ona nie uzyskuje tej informacji przełamując zabezpieczenia. Ona
    uzyskuje tę informację od Adama.

    [ciach]

    > Nie, bo ty masz problem.

    Tak. Z twoją tępotą.

    > UZA-kuwa-SADNIJ

    Patrz wyżej.

  • 43. Data: 2014-01-28 01:54:07
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 28.01.2014 00:25, Andrzej Lawa wrote:

> [...]
    >
    > Czyli jeśli informacja została uzyskana przez osobę uprawnioną, to
    > paragraf 4 automatycznie nie ma zastosowania.

    Czy pani Hanna jest wg Ciebie upowazniona /przez Ciebie/ do
    odsluchiwania Twojej rozmowy z Adamem?

    Wyjasnij, zamiast sie pieklic - bo o to pytalem.

> [...]
    > miał prawo znać (czyli miał prawo uzyskać tę informację - rzeczoną
    > treść). I przekazał tęże informację komuś innemu. Czego nic mu nie

    A ty sie zgadzasz by Wasza rozmowa poszla do kogokolwiek?

    Czyli jak bedziemy rozmawiac /hipoptetycznie/ a ja potem przekaze
    nagranie np. do domu publicznego albo kogokolwiek to... moge? :>

    Bez twojej zgody oczywiscie. bo ty nawet nie wiesz, ze byles nagrywany.

    > Ale ona nie uzyskuje tej informacji przełamując zabezpieczenia. Ona
    > uzyskuje tę informację od Adama.

    bez Twojej zgody. po pierwsze.

    po drugie - nie jest "wymagane" zadne lamanie zabezpieczen

    KK Art.267.

    §1. Kto __bez uprawnienia uzyskuje dostęp do informacji dla niego
    nieprzeznaczonej__

  • 44. Data: 2014-01-28 08:19:24
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.01.2014 01:54, hikikomorisan pisze:

    > Czy pani Hanna jest wg Ciebie upowazniona /przez Ciebie/ do
    > odsluchiwania Twojej rozmowy z Adamem?

    A jaki przepis wymaga jakiegokolwiek upoważnienia od strony trzeciej,
    która uzyskała informację OD OSOBY UPOWAŻNIONEJ DO JEJ POSIADANIA?

    > Wyjasnij, zamiast sie pieklic - bo o to pytalem.

    Trochę mi ciężko, bo wykazujesz się daleko idącą tępotą.

    Dla ilustracji: właśnie zdelegalizowałeś korzystanie z funkcji
    głośnomówiącej. Ba, najwyraźniej także chcesz karać ludzi słuchających
    rozmowy przez telefon przełączony na głośnik.

    [ciach]

    > A ty sie zgadzasz by Wasza rozmowa poszla do kogokolwiek?

    Ja się nie zgadzam, żebyś ty tu cokolwiek pisał. I ma to taką samą moc
    prawną.

    > Czyli jak bedziemy rozmawiac /hipoptetycznie/ a ja potem przekaze
    > nagranie np. do domu publicznego albo kogokolwiek to... moge? :>

    A jak będziesz z kimś rozmawiać i potem treść tej rozmowy powtórzysz
    komuś innemu?

    > Bez twojej zgody oczywiscie. bo ty nawet nie wiesz, ze byles nagrywany.

    No beton... Totalny beton...

    [ciach brednie]

    > KK Art.267.
    >
    > §1. Kto __bez uprawnienia uzyskuje dostęp do informacji dla niego
    > nieprzeznaczonej__

    Czytaj dalej.

    PS: niech ktoś temu bęcwałowi to wyjaśni... Ja już nie mam siły...

  • 45. Data: 2014-01-28 08:32:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Sprzeciw.
    > Sprzeciw wobec ARGUMENTACJI!
    > Błędna argumentacja może dać prawdziwy wynik - i to jest ten przypadek.
    >
    > Powodem dla którego "architektura" nie podlega pod ograniczenie z PA
    > jest "dozwolony użytek", a do tego dla "dostępnych publicznie" jest
    > wprost przepis szczegółowy, zezwalający "nie do tego samego użytku",
    > przy czym jest literalnie opisano co określiłem krótko "publicznie",
    > wypada sprawdzić w art.33 PA :D

    OK, OK, tutaj popełniłem małe nadużycie - chciałem tylko ładnie
    zilustrować i... pominąłem detal, że architektura ma osobny szczególny
    przepis ;)

    > Jeszcze raz, powoli i wyraźnie: ja się ZGADZAM z Twoimi wnioskami.
    > Nie zgadzam się z argumentem którego użyłeś wyżej, nijak, IMO jest
    > on błędny i tyle :)

    No to argumentuj lepiej, bo ja już do hikiego nie mam siły... Nie
    zauważył, że zdelegalizował plotkowanie.

  • 46. Data: 2014-01-28 10:00:52
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 28.01.2014 08:32, Andrzej Lawa wrote:
    > Nie
    > zauważył, że zdelegalizował plotkowanie.

    ty jak czasem cos pierdolniesz to gacie spadaja

    ja mowie NIE A tylko B.

    a ty ZABRANIASZ MI C, D, E, F?

  • 47. Data: 2014-01-28 10:02:24
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 27 Jan 2014, hikikomorisan wrote:

    > Moge. Za to nie wsadza. JAk zrobie - wsadza. ;D

    Otóż to :)

    > Dokladnie. Ale .... - jak powyzej - bez zgody co moze zrobic z nagraniem?
    >
    > NIC.

    Odpowiedz na proste pytanie - jak wygląda zawarcie umowy ustnej
    z osobą prawną? I nie mów, że jak kupujesz gazetę w kiosku jakiejś
    sieci która jest spzoo, to nigdy nie zawierasz ustnie, ale zawsze
    zamówienie, oferta, pisemna umowa, WZ,... :P

    > Bo jak zrobia - kara /warunek - ponizej/

    Pic w tym, że o ile się nie mylę, uzyskano jasność iż klient
    rozmawia z FIRMĄ, z przedstawicielem tej firmy (obojętnie, czy
    firma jest osobą prawną czy fizyczną), czyli nie ze szwagrem
    Janem Kowalskim, ale z konsultantem Janem Kowalskim przedstawicielem
    PROBA spzoo lub też (przedstawicielem) PROBA Adam Nowak.

    > Udowodnienie to inna sprawa.

    Też.

    > Ale....
    >
    > ...dupochron jest po to, zeby mogli zrobic, i nawet jak zrobia to nie maja
    > kary.

    Na wypadek jakby szukająca powodów do uzyskania rozwodu żona
    konsultanta Jana Kowalskiego zadzwoniła jako żona (a nie
    klientka) - pewnie tak :)

    No i jest jeszcze jedna, nie wiedzieć czemu nie poruszona
    w wątku sprawa.
    Przecież zadzwonić może całkiem dobrze gadający po polsku
    John Kowalski, przybywający w Hondurasie albo innym Mali.
    I skąd teraz wiedzieć, czy aby on nie jest pod ochroną
    tamtejszego prawa, które rości sobie uprawnienie do żądania
    "uprzedzenia", a uważa, że rozmowa z Hondurasu (albi Mali)
    podlega pod ichnie prawo. Kraje oczywiscie wylosowane
    z kapelusza, idzie i ideę.

    > Ale bez jego zgody /klienta/ nie mozna go nagrac.
    >
    > Znaczy mozna, ale wtedy wracamy do punktu wyjsia - taki enagranie moze
    > odsluchac potem tylko klient i osoba z nim rozmawiajaca.

    Spółka PROBA spzoo konkretnie.

    > Kierownik kolejnej zmiany juz nie.

    Skreśliłeś art. 95 KC.

    pzdr, Gotfryd

  • 48. Data: 2014-01-28 10:04:42
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 28 Jan 2014, Andrzej Lawa wrote:

    > No to argumentuj lepiej, bo ja już do hikiego nie mam siły...

    A nie, taki dobry to też nie jestem ;)
    Ale argument nie powinien być oparty o luki i niedomówienia,
    więc z przezorności protestowałem.

    > Nie zauważył, że zdelegalizował plotkowanie.

    Cóż, wiele rzeczy zdelegalizował :)

    pzdr, Gotfryd

  • 49. Data: 2014-01-28 10:12:19
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    > i w myslach czytane ;D

    Chyba dobrze to ująłeś.
    Czytelnikiem jest sąd? ;)

    > jezyk migowy posluzyl do ustalenia tresci umowy.

    Znaczy prostestujesz, że wtedy mamy umowę ustną, a wcześniej
    chodziło o "nieustną"? No nie do końca, bo umowa zawarta
    językiem migowym jest zawarta werbalnie, ale nieustnie :)
    A co do "innych form" jeszcze.
    Nie licząc przypadków jawnie wskazanych w prawie, które mogą
    mieć skutki uboczne (np. przy najmie implikuje to przedłużenie
    istniejącej umowy, czyli zachowanie dotychczasowych warunków),
    taką "nieustną klasyką" będzie faktyczne wykonywanie umowy
    mimo, że zakres uprzednio ustalonego wykonywania został wyczerpany.

    pzdr, Gotfryd

  • 50. Data: 2014-01-28 10:16:25
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    > czytaniu calosci i ogarnieciu calosci

    > ty masz, twoj rozmowca ma, ale juz osoba trzecia nie.

    > ale telekonsultant nie jest uprawniony poki mu nie pozwolisz.

    Nie no, przesadziłeś.
    Konsultant informację otrzymał w sposób uprawniony, przepis .4 go
    więc nie dotyczy, zaś "osoba trzecia" nie uzyskuje ten informacji
    *od rozmówcy* lecz od konsultanta, w tym momencie "uprawniającym"
    jest konsultant, nie jego rozmówca.

    Konsultantowi w rozpowszechnianiu uzyskanej informacji mogą stanąć
    na przeszkodzie inne przepisy, nawet się ich nieco znajdzie, ale
    nie to, co zacytowałeś.

    > ....udostepnianiem komukolwiek innemu niz osobom prowadzacym nagrana rozmowe.

    To nie jest nadinterpretacja, to jest przekręcanie litery prawa :>

    pzdr, Gotfryd