  • 21. Data: 2014-01-27 21:35:43
    Temat: Re: Kradzież testu w trakcie egzaminu
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 27.01.2014 16:45, hikikomorisan pisze:

    > AL, nie, to wymog prawny. Ale nie wynika z "prawo nakazuje informowac"
    > tylko z KK odnosnie nagrywania audio /sekcja odnosnie podsluchiwania,
    > utrwalania bez upowaznienia drugiej strony/

    Nie ma takiej sekcji.

  • 22. Data: 2014-01-27 21:38:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 27.01.2014 16:29, .B:artek. pisze:

    > prawna: ochrona wizerunku i twórczości na podstawie ochrony dóbr
    > osobistych (art. 23 Kodeksu cywilnego) oraz art. 17 ustawy Prawo autorskie.

    A, i nawet pomijając wszystko inne co już napisałem na temat tych
    ewidentnie niezrozumiałych przez ciebie zapisów, najwyraźniej
    "przegapiłeś" art. 23, który pozwala dowolnie (w zakresie własnego
    użytku osobistego) korzystać z rozpowszechnionego utworu.

  • 23. Data: 2014-01-27 21:40:42
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 27.01.2014 17:11, .B:artek. pisze:

    > No i co z tego, że regulamin? Mamy jakiegoś bożka o nazwie "regulamin",
    > przed którymi bijemy pokłony?

    Nie. Regulamin jest umową.

    > Powiedz zatem: skoro w "regulaminie" autor może zastrzec, że nagrywania
    > sobie nie życzy, to czemu nie może zrobić tego wykładowca w odniesieniu
    > do swego testu - ale bez magicznego "regulaminu"?

    Bo nie zawarł w tym zakresie umowy.

  • 24. Data: 2014-01-27 21:41:34
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 27.01.2014 17:14, hikikomorisan pisze:

    > Nooo regulamin to umowa. Umow sie przestrzega lub nie. Za
    > nieprzestrzeganie groza sankcje.

    Jeśli zostały takowe umówione ;)

    No i nie podpadają pod klauzule zabronione.

  • 25. Data: 2014-01-27 21:46:13
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 27.01.2014 21:35, Andrzej Lawa wrote:

    > Nie ma takiej sekcji.

    KK Art.267.

    §1. Kto bez uprawnienia uzyskuje dostęp do informacji dla niego
    nieprzeznaczonej, otwierając zamknięte pismo, podłączając się do sieci
    telekomunikacyjnej lub przełamując albo omijając elektroniczne,
    magnetyczne, informatyczne lub inne szczególne jej zabezpieczenie,
    podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności
    do lat 2.

    §2. Tej samej karze podlega, kto bez uprawnienia uzyskuje dostęp do
    całości lub części systemu informatycznego.

    §3. Tej samej karze podlega, kto w celu uzyskania informacji, do której
    nie jest uprawniony, zakłada lub posługuje się urządzeniem
    podsłuchowym,wizualnym albo innym urządzeniem lub oprogramowaniem.

    §4. Tej samej karze podlega, kto informację uzyskaną w sposób określony
    w § 1-3 ujawnia innej osobie.

    §5. Ściganie przestępstwa określonego w § 1-4 następuje na wniosek
    pokrzywdzonego.

    --

    Zgadzam sie placic trzydziesci zlotych abonamentu RTV /czy jak to sie
    nie bedzie nazywac/ ale pod warunkiem, ze znikna z kanalow TV publicznej

    http://wiadomosci.onet.pl/kraj/braun-tvp-nie-utrzyma
    -sie-z-oplaty-audiowizualnej-bez-reklam/5w52l

  • 26. Data: 2014-01-27 21:48:46
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 27.01.2014 21:41, Andrzej Lawa wrote:

    > Jeśli zostały takowe umówione ;)
    >
    > No i nie podpadają pod klauzule zabronione.

    No tak, ale co do zasady - jak nie ma regulaminu to nie ma umowy ;D

    A jak jest regulamin to jakas umowa jest...

  • 27. Data: 2014-01-27 21:54:58
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 27.01.2014 21:48, hikikomorisan pisze:

    > No tak, ale co do zasady - jak nie ma regulaminu to nie ma umowy ;D
    >
    > A jak jest regulamin to jakas umowa jest...

    Ależ jest. Tylko ustna i oparta wyłącznie na KC.

  • 28. Data: 2014-01-27 21:55:54
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 27.01.2014 21:46, hikikomorisan pisze:

    > KK Art.267.
    >
    > §1. Kto bez uprawnienia uzyskuje dostęp do informacji dla niego
    > nieprzeznaczonej, otwierając zamknięte pismo, podłączając się do sieci

    ROTFL

    Uważasz, że moja własna rozmowa nie jest dla mnie przeznaczona? ;->

  • 29. Data: 2014-01-27 21:57:30
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 27.01.2014 21:54, Andrzej Lawa wrote:

    > Ależ jest. Tylko ustna i oparta wyłącznie na KC.

    No ale jak ustna,
    jak nie zostala wypowiedziana? ;D

  • 30. Data: 2014-01-27 22:02:15
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 27.01.2014 21:55, Andrzej Lawa wrote:

    > ROTFL
    >
    > Uważasz, że moja własna rozmowa nie jest dla mnie przeznaczona? ;->

    Wiedzilem ;P

    Zle przyciales /trzeba bylo czytac dalej hehehe/ - powinienes:

    §4. Tej samej karze podlega, kto informację uzyskaną w sposób określony
    w § 1-3 ujawnia innej osobie.

    Wyobraz sobie ze firma nagrywa bez uzyskania zgody /klienta, bo
    konsultant dajmy na to ze wie/ rozmowe.

    Co moga sobie potem z tym nagraniem zrobic?

    Moze je odsluchac konultant /dokladnie ten co prowadzil rozmowe/ oraz
    klient. Ujawnienie tej rozmowy kierownikowi konsultanta byloby nielegalne.

    NAtomiast klauzulka o nagrywaniu i to, ze kontynuacja = zgoda oznacza,
    ze jest juz legalne.

    Jesli uwazasz inaczej, uzasadnij :D