  • 31. Data: 2008-02-24 19:29:27
    Temat: Re: Kradzież, oszustwo?
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    Użytkownik "Chopin" <s...@w...pEEl> napisał w wiadomości
    news:fpsg6e$i4b$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Chopin" <s...@w...pEEl> napisał w wiadomości

    > No i pojechałem.
    > Wyjaśniłem krótko o co chodzi. Pani z obsługi natychmiast wzięła paragon i
    > sprawdziła każdą pozycję. Sprawa była jasna po paru minutach.
    > Winę po części ponosi kasjerka. Przy kombinowaniu z wycofaniem tego
    > jednego kodu robiła coś z taśmą paragonu. Efektem tego na wydruku nie
    > pojawiły się jeszcze 4 pozycje, stąd to białe pole i ta różnica.

    A mi się wydawało, że pisałeś iż białe pole powstało w wyniku sklejenia
    plików po skanowaniu.

    Pozdro Przemek

  • 32. Data: 2008-02-24 21:04:22
    Od: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl> napisał w
    wiadomości news:fpsgis$jf9$1@news.onet.pl...

    > A mi się wydawało, że pisałeś iż białe pole powstało w wyniku sklejenia
    > plików po skanowaniu.

    I proszek miał być ostatnią pozycją wbijaną na kasę...

    Pozdrawiam
    Czabu

  • 33. Data: 2008-02-25 01:06:23
    Od: "swen" <n...@n...com>

    > Poinformowano mnie również, że pracownik nie ma prawa odmówić reklamacji i
    > że zachowanie pracownicy z dnia poprzedniego było naganne. Podano mi
    > formularz korespondencji z dyrekcją sklepu abym mógł wyrazić swoją opinię
    > na temat pracy tego pracownika, co też uczyniłem.

    I najciekawsze: nic jej nie zrobia, bo gdzie znajda nastepna za
    800zl/miesiac:)))
    Wazne, ze wyjasnili i sie przyznali.

  • 34. Data: 2008-02-25 01:14:47
    Od: "swen" <n...@n...com>

    ps.
    Nie wiem czy cie to pocieszy, ale w superamrketach angielskich tez dochodzi
    do oszustw i naciagania i to wydawalo by sie, ze supermarkety typu witerose
    (ponoc najlepsze i najdrozsze) beda poza wszelkimi podejrzeniami a jednak...
    Bo o Tesco czy ASDA juz nie wspomne.
    To chyba dotyczy calego tak zwanego swiata zachodniego, i nic z tym nie
    zrobisz.
    A oszustwa w UK sa bardziej wyrafinowane:)) jako przyklad:
    Promocia jablek, kilo kosztuje iles tam, ale paczka (paczkowane jablka) jest
    w lbs - i mila a raczej niemila niespodzianka przy kasie:)
    Oczywiscie na paczce tez jest napis, ze ile ma lbs ale malym druczkiem, tak
    jak i cena podana w lbs malym druczkiem.
    Ma to wywaolac wrazenie, ze jablka sa bardzo tanie, ze niby ta paczka to
    kilogram itp. Malo kto zwroci na to uwage bo za jablka zaplaci o 1 funta
    wiecej ale na 1000 lbs to bedzie juz 1000 funtow:)
    O datach waznosci nawet nie ma sensu pisac.

  • 35. Data: 2008-02-25 08:05:33
    Od: "Troll" <w...@d...mnie>

    Użytkownik "EW" <....@w...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Troll" <w...@d...mnie> napisał w wiadomości

    > NIE PISZ BZDUR! Przy oszustwie zamiar ewentualny NIE ISTENIEJE. Sprawca
    > musi dzialac "W CELU" popelnienia oszustwa, czyli mamy tu do czynienia z
    > ZAMIAREM KIERUNKOWYM (dolus coloratus), ktory WYKLUCZA zamiar ewentualny!

    cicho, nie moglem wczoraj wlaczyc sieci by poprawic.

  • 36. Data: 2008-02-25 18:20:34
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-02-25 02:06 swen pięknie wystukał/a:

    > I najciekawsze: nic jej nie zrobia, bo gdzie znajda nastepna za
    > 800zl/miesiac:)))
    > Wazne, ze wyjasnili i sie przyznali.

    W wielu supermarkietach rządzi mafia złodziei i nawet tą kasjerkę z 800
    zł poborów wygryzą.
    Specjalnie podstawiają jakichś swoich zbirów, żeby robili niby to zakupy
    i w tym czasie gnębili kasjerkę, prowokują ją, napadają na nią i czekają
    tylko co ona odpowie. Jak kajserka coś odpowie, nie koniecznie coś
    niegrzecznego, to już mają pretekst i oczywiście od razu wiedzą gdzie
    szukać kierowniczki, która drze mordę, zabiera zaraz premię, straszy.
    Taka kasjerka dochodzi do wniosku, że poźniej może być tylko gorzej i w
    obawy o siebie i swoją kasę od razu zwalnia się, z czego jest zadowolona
    suka kierowniczka, która zaraz zatrudnia następną ofiarę do okradania i
    zaoszczędzania premii i tak kółko się kręci.
    Teraz Polka jest białym murzynem, bo tutaj murzynów nie ma. Przed
    prawdziwymi murzynami teraz się kłaniają w pas. Murzyn nasz pan.
    W takim Eclerku np. szefem jest Murzyn. Wiele możnaby pisać co
    kierowniczki ze swoją świtą (paczką) złodziejską potrafią robić, żeby
    się tylko murzynowi przypodobać, żeby on murzym ponosił jak najmniejsze
    koszty na zatrudniane kasjerki itd, itd.

    --
    animka

  • 37. Data: 2008-02-26 02:10:44
    Od: "swen" <n...@n...com>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    się tylko murzynowi przypodobać, żeby on murzym ponosił jak najmniejsze
    koszty na zatrudniane kasjerki itd, itd.

    Ale to chore! Czy naprawde ciezko jest znalesc prace za 800zl na miesiac?
    Jak by jedna ksierka z druga odeszla, to supermarket mial by problem.
    Wiem, ze sa sytuacjie bez wyjscia i latwo sie o tym pisze jesli sie tego nie
    doswiadcza, czasem to jedyne zrodlo utrzymania ale na milosc Boska ile mozna
    dac sie ponizac?!?
    Wina za to obraczam wylacznie polskie rzady od Mazowieckiego poprzez
    Balcerowicza, Buzka, Cimoszewicza Kaczorow i Tuska... (za niewymienionych
    przepraszam). Doprowadzili w tym kraju ludzi do nedzy, upodlili narod i
    tlumacza sie, ze to przez komune... Przypomne komuna skonczyla sie 19 lat
    temu!!!
    Caly nasz kochany rzad, rzadzi od 19 lat (zmieniaja sie co pare lat ale w
    sejmie/rzadzie te same mordy)
    Czy nadal bedziecie wierzyc w PiS, PO, SLD, PSL? (przypominam, ze PiS i PO
    to dokladnie to samo! Juz bylo jako AWS-UW - prosze sprawdzic nazwiska!)
    Ale chyba odbieglem od tematu....