-
21. Data: 2008-02-24 10:34:16
Temat: Re: Kradzież, oszustwo?
Od: scream <n...@p...pl>
Dnia Sun, 24 Feb 2008 01:24:23 +0100, Chopin napisał(a):
> Proszę o to link:
> http://images28.fotosik.pl/164/84243804686ff75bmed.g
if
Czesc,
Bardzo to dziwne, wyglada jakbys cos usunal z tego skanu :) Przeciez kasa
fiskalna przechodzi legalizacje. To jest zwykly komputer, ciezko zeby
komputer pomylil sie w dodawaniu...
Musisz wyjasnic ta sprawe z biurem obslugi klienta.
--
best regards,
scream (at)w.pl
Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.
-
22. Data: 2008-02-24 11:10:36
Temat: Re: Kradzież, oszustwo?
Od: mvoicem <m...@g...com>
ToMasz wrote:
> Chopin pisze:
>>
>> Użytkownik "scream" <n...@p...pl> napisał w wiadomości
>> news:831obh9jo3pq$.vtwfj2pywl59.dlg@40tude.net...
>>> Dnia Sun, 24 Feb 2008 00:04:07 +0100, Chopin napisał(a):
>>>
>>>
>>> To jest fizycznie niemożliwe. Nie wierzę. Zrób skan tego paragonu i
>>> wrzuć gdzieś do sieci.
>>>
>> Proszę o to link:
>> http://images28.fotosik.pl/164/84243804686ff75bmed.g
if
>>
>>
> witam
> dlaczegp paragpn jest"niefiskalny"?
> ToMasz
Na górze jest fiskalny, na dole zaczyna się niefiskalny. Widać kartą płacił.
p. m.
-
23. Data: 2008-02-24 11:20:22
Temat: Re: Kradzież, oszustwo?
Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
Użytkownik "scream" <n...@p...pl> napisał w wiadomości
news:13t8p9eqp4n68$.2gl2oqr3nuyc.dlg@40tude.net...
> Dnia Sun, 24 Feb 2008 01:24:23 +0100, Chopin napisał(a):
>
>> Proszę o to link:
>> http://images28.fotosik.pl/164/84243804686ff75bmed.g
if
>
> Czesc,
>
> Bardzo to dziwne, wyglada jakbys cos usunal z tego skanu :) Przeciez kasa
> fiskalna przechodzi legalizacje. To jest zwykly komputer, ciezko zeby
> komputer pomylil sie w dodawaniu...
> Musisz wyjasnic ta sprawe z biurem obslugi klienta.
U dołu paragonu przed podsumowaniem jest takie białe pole. Normalnie go nie
ma. Może drukarka kasy coś sfiksowała i nie ma tam wydrukowanych kilku
towarów, które normalnie kasa dodała. Trzeba by było wziąć kopię paragonu z
kasy i sprawdzić.
-
24. Data: 2008-02-24 12:08:49
Temat: Re: Kradzież, oszustwo?
Od: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>
Użytkownik "scream" <n...@p...pl> napisał w wiadomości
news:13t8p9eqp4n68$.2gl2oqr3nuyc.dlg@40tude.net...
> Bardzo to dziwne, wyglada jakbys cos usunal z tego skanu :) Przeciez kasa
To samo pomyślałem, jak tylko zobaczyłem ten paragon. Co więcej, druga część
wydruku (zaczynająca się od linii) nie jest idealnie równoległa do
poprzedniej (jakby te części pochodziły z różnych skanów) ;-)
> fiskalna przechodzi legalizacje. To jest zwykly komputer, ciezko zeby
> komputer pomylil sie w dodawaniu...
IMHO kasjerka coś poknociła przy próbie zrobienia korekty. O ile pamiętam,
to kasa właśnie w miejscu korekty robi takie odstępy (przynajmniej ja się
spotykałem z takimi paragonami przy swoich zakupach).
Pytanie do twórcy wątku: czy ten proszek był ostatnim produktem nabijanym
przez kasjerkę? Czy jeszcze jakieś produkty były nabijane później?
> Musisz wyjasnic ta sprawe z biurem obslugi klienta.
Teraz pozostaje tylko porównanie paragonu, który posiada autor wątku z tym
co wydrukuje kasa w sklepie. IMHO powinno im na tym zależeć, bo o ile
pamiętam urzędy skarbowe są cięte na kombinowanie z kasami fiskalnymi.
Nie rozumiem też, dlaczego autor dał się zbyc obsłudze. Nie wiem jak w
Gdyni, ale w warszawskich marketach nigdy nie miałem problemów z
wyjaśnieniem nieścisłości na paragonie czy jego korektą (zdarzyło się kilka
razy, że nowa kasjerka coś źle nabiła, itp.). Zresztą pracownicy często mają
taką wprawę, że nawet na metrowych paragonach momentalnie wyszukują dany
produkt.
Pozdrawiam
Czabu
-
25. Data: 2008-02-24 12:42:51
Temat: Re: Kradzież, oszustwo?
Od: "Chopin" <s...@w...pEEl>
Użytkownik "Roki" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
news:fpqfgj$aql$1@nemesis.news.tpi.pl...
>=> Jakieś 3 miesiące temu, kasjerka nabiła podwójnie jeden artykuł.
>Zazwyczaj
>> robimy duże zakupy i dopatrzyliśmy się 3 dni później. Pojechaliśmy po
>> tygodniu, bo jakoś nie było czasu i nie po drodze.
>> Nasze żądania zostały odrzucone, właśnie przez kierownika, bo niby za
>> późno. Może miała rację, nie wiem. Tak czy owak sobie odpuściliśmy.
>> Ale teraz to mocno przegięli.
>
> A dziwisz się? Takie rzeczy się sprawdza przy kasie. Skąd mają mieć
> pewność, że faktycznie nie kupiłeś dwóch artykułów?
Słabo widzę. Szczególnie kiedy masz w koszyku mrożonki a na paragonie jest
100 pozycji.
--
Chopin
"Gdynia Moje Miasto"
s...@w...pEEl
-
26. Data: 2008-02-24 12:47:43
Temat: Re: Kradzież, oszustwo?
Od: "Chopin" <s...@w...pEEl>
Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
news:fprk98$hkh$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "scream" <n...@p...pl> napisał w wiadomości
> news:13t8p9eqp4n68$.2gl2oqr3nuyc.dlg@40tude.net...
>> Dnia Sun, 24 Feb 2008 01:24:23 +0100, Chopin napisał(a):
>>
>>> Proszę o to link:
>>> http://images28.fotosik.pl/164/84243804686ff75bmed.g
if
>>
>> Czesc,
>>
>> Bardzo to dziwne, wyglada jakbys cos usunal z tego skanu :) Przeciez kasa
>> fiskalna przechodzi legalizacje. To jest zwykly komputer, ciezko zeby
>> komputer pomylil sie w dodawaniu...
>> Musisz wyjasnic ta sprawe z biurem obslugi klienta.
>
> U dołu paragonu przed podsumowaniem jest takie białe pole. Normalnie go
> nie ma. Może drukarka kasy coś sfiksowała i nie ma tam wydrukowanych kilku
> towarów, które normalnie kasa dodała. Trzeba by było wziąć kopię paragonu
> z kasy i sprawdzić.
Skan jest sklejany z dwóch części bo jest dłuższy niż strona A4. Nic nie
jest wycinane. Mogę zrobić zdjęcie ale wtedy nie byłoby widać kwot.
--
Chopin
"Gdynia Moje Miasto"
s...@w...pEEl
-
27. Data: 2008-02-24 12:58:12
Temat: Re: Kradzież, oszustwo?
Od: "Chopin" <s...@w...pEEl>
Użytkownik "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:fprmoh$g1c$1@inews.gazeta.pl...
>
> Użytkownik "scream" <n...@p...pl> napisał w wiadomości
> news:13t8p9eqp4n68$.2gl2oqr3nuyc.dlg@40tude.net...
>
>> Bardzo to dziwne, wyglada jakbys cos usunal z tego skanu :) Przeciez kasa
>
> To samo pomyślałem, jak tylko zobaczyłem ten paragon. Co więcej, druga
> część wydruku (zaczynająca się od linii) nie jest idealnie równoległa do
> poprzedniej (jakby te części pochodziły z różnych skanów) ;-)
>
Tak jak odpisałem Robertowi Tomasikowi. Paragon jest dłuższy niż A4 więc
musiał być połączony. Mogę wrzucić te dwa osobne skany lub zrobić fotkę. W
przypadku foto nie będzie widać kwot. Nie mam w tym interesu wycinając
zawartosć pisząc na tą grupę.
>> fiskalna przechodzi legalizacje. To jest zwykly komputer, ciezko zeby
>> komputer pomylil sie w dodawaniu...
>
> IMHO kasjerka coś poknociła przy próbie zrobienia korekty. O ile pamiętam,
> to kasa właśnie w miejscu korekty robi takie odstępy (przynajmniej ja się
> spotykałem z takimi paragonami przy swoich zakupach).
>
> Pytanie do twórcy wątku: czy ten proszek był ostatnim produktem nabijanym
> przez kasjerkę? Czy jeszcze jakieś produkty były nabijane później?
>
To były dwa pojemniki płynu do prania w jednej zrzewce. To był ostatni
produkt. Pewnie dlatego Kasjerka zwróciła uwagę, że czytnik odczytał ten
przekreślony kod wewnątrz opakowania zbiorczego. Pewnie w innym przypadku
fakt ten byłby przez nią przeoczony. Coś zrobiła na kasie. Zatem dlaczego:
Na paragaonie widnieje ta kwota?
Dlaczego suma (niezależnie z kwotą 9.99 czy bez) nie zgadza się?
>> Musisz wyjasnic ta sprawe z biurem obslugi klienta.
>
Może podjadę dziś.
> Teraz pozostaje tylko porównanie paragonu, który posiada autor wątku z tym
> co wydrukuje kasa w sklepie. IMHO powinno im na tym zależeć, bo o ile
> pamiętam urzędy skarbowe są cięte na kombinowanie z kasami fiskalnymi.
>
> Nie rozumiem też, dlaczego autor dał się zbyc obsłudze. Nie wiem jak w
> Gdyni, ale w warszawskich marketach nigdy nie miałem problemów z
> wyjaśnieniem nieścisłości na paragonie czy jego korektą (zdarzyło się
> kilka razy, że nowa kasjerka coś źle nabiła, itp.). Zresztą pracownicy
> często mają taką wprawę, że nawet na metrowych paragonach momentalnie
> wyszukują dany produkt.
>
Jak pisałem babka w biurze obsługi klienta stwierdziła że nie ma czasu,
odwróciła się na pięcie i zajęła się innymi interasantami. W koszyku miałem
mrożonki, nei chciałem aby jedzenie mi się popsuło.
--
Chopin
"Gdynia Moje Miasto"
s...@w...pEEl
-
28. Data: 2008-02-24 14:10:18
Temat: Re: Kradzież, oszustwo?
Od: "swen" <n...@n...com>
Użytkownik "K." <k...@o...pl> napisał w wiadomości
news:6bb3.00000010.47c11afd@newsgate.onet.pl...
>> Ale teraz to mocno przegięli.
>
> Jak dobrze, że nigdy nie sprawdzam paragonów w marketach. Widzę, że
> oszczędzam
> sporo zdrowia :-)
hehehehe - podobalo mi sie:)
-
29. Data: 2008-02-24 14:19:39
Temat: Re: Kradzież, oszustwo?
Od: "swen" <n...@n...com>
Użytkownik "EW" <....@w...gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:fprffq$k4o$1@inews.gazeta.pl...
>
> Użytkownik "Chopin" <s...@w...pEEl> napisał w wiadomości
> news:fpq8ou$9d3$1@news.onet.pl...
>
>> Zostałem oszukany w jednym z hipermarketów. Jednak obsługa sklepu
>> poprostu mnie zignorowała. Zamierzam podjechać ponownie i załatwić
>> reklamację szybko i sprawnie.
>
> Bierz rachunek i idz do pkt. obslugi koienta, a wczesniej zarzyj relanium.
> :)
Albo dwie "setki":))
>
-
30. Data: 2008-02-24 19:23:05
Temat: Re: Kradzież, oszustwo?
Od: "Chopin" <s...@w...pEEl>
Użytkownik "Chopin" <s...@w...pEEl> napisał w wiadomości
news:fprpkq$ieo$1@news.onet.pl...
>
>>> Musisz wyjasnic ta sprawe z biurem obslugi klienta.
>>
> Może podjadę dziś.
No i pojechałem.
Wyjaśniłem krótko o co chodzi. Pani z obsługi natychmiast wzięła paragon i
sprawdziła każdą pozycję. Sprawa była jasna po paru minutach.
Winę po części ponosi kasjerka. Przy kombinowaniu z wycofaniem tego jednego
kodu robiła coś z taśmą paragonu. Efektem tego na wydruku nie pojawiły się
jeszcze 4 pozycje, stąd to białe pole i ta różnica. Zdaniem BOK'u powinna
powtórzyć wydruk.
Poinformowano mnie również, że pracownik nie ma prawa odmówić reklamacji i
że zachowanie pracownicy z dnia poprzedniego było naganne. Podano mi
formularz korespondencji z dyrekcją sklepu abym mógł wyrazić swoją opinię na
temat pracy tego pracownika, co też uczyniłem.
Przeproszono mnie po trzykroć i zapewniono, że więcej taka sytuacja się nie
powtórzy.
Mam nadzieję, że nie.
Konkluzja: należy sprawdzać rachunki i nie rozmawiać z niekompetentnymi
pracownikami.
Pozdrawiam, wszystkich i zamykam wątek.
--
Chopin
"Gdynia Moje Miasto"
s...@w...pEEl