  • 21. Data: 2003-06-18 13:59:37
    Temat: Re: Kradzież Mojego Dzieła
    Od: "Marcin Goralski" <g...@p...wprost.pl>

    "poilkj" <p...@g...pl> wrote in message
    news:bcpl7d$kuq$1@absinth.dialog.net.pl...

    > Strasznie dużo się napracowałeś w tym twoim dziele.
    > Weź wsadź głowę do kibla spuść wodę i pomyśl trzeźwo, żeby za chwilę się
    nie
    > okazało, że pierdnąłeś w ten sam sposób co ja, a zgody na odtwarzanie
    dzieła
    > nie uzyskałeś.

    Nie dosc z prostak i cham, to jeszce glupi. Nawet jesli ci sie nie podoba,
    to on jest autorem, i jako takiemu przysluguja mu prawa autorskie. On
    przynajmniej umie sie podpisac, o czym taki cham jak ty nie pamieta

    marcin

  • 22. Data: 2003-06-18 14:18:06
    Od: "Laczek" <z...@p...onet.pl>

> [...]
    > to on jest autorem, i jako takiemu przysluguja mu prawa autorskie. On
    > przynajmniej umie sie podpisac, o czym taki cham jak ty nie pamieta

    Marcin, ale ty nerwowy, masz zly dzien? wyluzuj sie, bo ci zylka peknie ;)

    Podpisze sie zebys sie nie doczepil:
    Laczek

  • 23. Data: 2003-06-18 14:20:14
    Od: "donCyberZeno" <c...@w...pl>

    Szczerze to nie wiem dlaczego kazales mu usunac fotke przecierz tobie nic
    nie zalezy ! jak ktos bedzie chcial to i tak kupi. Troszke uprzejmosci nie
    zaszkodzi !

  • 24. Data: 2003-06-18 14:32:31
    Od: "jo44" <j...@h...pl>

    Użytkownik "Wojtuś puszcza faję" <p...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Jest to aukcja http://www.allegro.pl/show_item.php?item=14003019, moja to
    > http://www.allegro.pl/show_item.php?item=14058493. Poprzednia to
    > http://www.allegro.pl/show_item.php?item=13907132.
    >
    > Sami ocencie. Gość nic o tym nie napisał.

    Nie ośmieszałbyś się. Dzieło!! Dobre sobie!

  • 25. Data: 2003-06-18 14:45:08
    Od: "Henry \(Henryk Galuhn\)" <h...@p...fm>

    "SzerszeN" <s...@t...pl> wrote in message

    > Użytkownik "Wojtuś puszcza faję" <p...@p...pl> napisał w wiadomości
    > [ciach]
    >
    > a nie uwazasz ze troche przesadzasz??
    >
    > sorry, ale to zwykle zawracanie gitary, sprzedajecie to samo, gre, a nie
    > zdjece, pomijam fakt czy on mam mozliwosc zrobienia takiej fotki czy nie
    > ale on nie twierdzi ze dokonal aktu artystycznego w postaci takiego zdjecia,
    > moze gdyby byl bardziej bystry to by znalazl takie fotki w sieci, ale
    > poszedl po najmniejszej lini oporu i wziol fotke z allegro
    > ty ze swojej strony tez nie zastrzegles tych zdjec copyrightem

    Po pierwsze to czy zdjęcie jest objęte prawem autorskim czy nie to sprawa
    dyskusyjna. Autor może zawsze powiedzieć że ten niebieski element
    wprowadził specjalnie i jest to jego zabieg "idywidualizacji" zdjęcia.
    Nawet jeśli nie jest to "tamten" umieszcza na aukcji zdjęcie innego przedmiotu
    niż sprzedaje - nie pisząc że to jest inny gameboy - co dla mnie już jest
    oszustwem.
    Poza tym zdjęcia podlegające prawu autorskiemu są chronione zawsze - nawet
    bez (c)opyright'a.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 26. Data: 2003-06-18 14:51:14
    Od: "Wojtuś puszcza faję" <p...@p...pl>

    A mógł by się tak spytać!!! Pozwolił bym mu, teraz naciskam na niego i
    allegro.

    Wojtek vel. Podpis
    s...@o...pl
    Pomysłodawca grupy internetowej alt.pl.allegro
    Zadowolony użytkownik S SL45i
    gg:3344005

  • 27. Data: 2003-06-18 15:46:03
    Od: "Lol_ek" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    | allegro.

    | Pomysłodawca grupy internetowej alt.pl.allegro

    Dziecko, odejdź ...

    Lol_ek

  • 28. Data: 2003-06-18 18:25:26
    Od: "Zbigi" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojtuś puszcza faję" <p...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Na potrzeby aukcji allegro zrobiłem zdjęcie oferowanego przez siebie
    > produktu. Po 2 dniach ktoś wystawił aukcję z tym samym zdjęciem, co ja
    > umieściłem na allegro. Czy ma on usunąć aukcję?? Gość napisał mi takiego
    > maila:

    Ja bym sobie po tych przeprosinach i przyznania się do korzeni :-) (ups!)
    chyba odpuścił. Z drugiej strony facet sprzedaje towar konkurencyjny a
    konkurencja powinna być uczciwa. Zatem odpuściłbym sobie dywagacje z gościem
    i skierował pytanie do Allego...
    Notopa. Zbigi.

  • 29. Data: 2003-06-18 18:28:12
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin Goralski" <g...@p...wprost.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > to on jest autorem, i jako takiemu przysluguja mu prawa autorskie. On
    > przynajmniej umie sie podpisac, o czym taki cham jak ty nie pamieta

    idź się kochanie leczyć

  • 30. Data: 2003-06-18 18:32:19
    Od: "Słonik" <s...@h...tv>

    Człowieku!To przecież nie obraz tylko fotka gierki. Takich sytuacji dzieje
    się dziennie pewnie z dobre 100 , nie każdy ma zdjęcie czegoś tam i kopiuje.
    W Allegro masz opcję zabezpieczającą przed kopiowaniem "Twoich Dzieł" ten
    programik coś kosztuje, ale wtedy nie da się skopiować zdjęcia tzn zapisać
    tak łatwo...........
    W sąd- ok możesz być urażony, ale jaka kwota Cie satysfakcjonuje ? 20 zł 100
    zł? Jakie straty poniosłeś w skutek skopiowania zdjęcia gierki za 80 zł ? 5
    zł Bo ktoś więcej u niego zalicytował ????
    Zastanów się..........
    Słonik