  • 1. Data: 2007-04-09 20:47:10
    Temat: Koszty zastępstwa procesowego a wartość przedmiotu zaskarżenia
    Od: "Planeta" <p...@w...pl>

    Witam !

    Domagałem się od mojego kontrahenta zapłaty kwoty 44 tys. zł. W apelacji
    podałem wartość przedmiotu zaskarżenia 1500 zł. Jakie należą mi się koszty
    zastępstwa procesowego /mam radcę prawnego/ za obie instancje ? Czy koszty
    zastępstwa procesowego w post. przed sądem II instancji liczą się od kwoty
    1500 zł czy od wartości przedmiotu sporu czyli 44 tys. zł ?

    Z góry dziękuję za odpowiedź.

    Planeta

  • 2. Data: 2007-04-09 21:03:51
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Planeta napisał(a):

    > Domagałem się od mojego kontrahenta zapłaty kwoty 44 tys. zł. W apelacji
    > podałem wartość przedmiotu zaskarżenia 1500 zł. Jakie należą mi się koszty
    > zastępstwa procesowego /mam radcę prawnego/ za obie instancje ?

    A co twój radca prawny nie wie? To za co mu płacisz?

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 3. Data: 2007-04-09 21:14:36
    Od: "Planeta" <p...@w...pl>

    Jasne, ze wie, ale chcę go sprawdzić.
    Czy poza tym pytaniem mogę liczyć jeszcze na odpowiedź merytoryczną ?

  • 4. Data: 2007-04-09 21:50:55
    Od: "Washko" <w...@w...org>

    On 9 Kwi, 23:14, "Planeta" <p...@w...pl> wrote:
    > Jasne, ze wie, ale chcę go sprawdzić.
    > Czy poza tym pytaniem mogę liczyć jeszcze na odpowiedź merytoryczną ?

    Koszty zastępstwa w II instancji oblicza się od wartości przedmiotu
    zaskarżenia, więc przy wpz 1500 zł, apelacji przed SO i tym samym
    pełnomocniku, co w I instancji, wyniosą 90 zł. Podstawa prawna: par.
    12 ust. 1 pkt 1 w zw. z par. 6 pkt 2 Rozporządzenie w sprawie opłat za
    czynności radców prawnych oraz ponoszenia przez Skarb Państwa kosztów
    pomocy prawnej udzielonej przez radcę prawnego ustanowionego z urzędu.
    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 5. Data: 2007-04-10 03:56:17
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Planeta napisał(a):

    > Czy poza tym pytaniem mogę liczyć jeszcze na odpowiedź merytoryczną ?

    Musiałbyś podać wyniki postępowania.

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com