  • 941. Data: 2022-04-14 13:56:34
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 14.04.2022 o 13:41, Olin napisał:
> [...]
    we-prof-kuna-maja-przymusic-do-szczepienia.html

    > No właśnie nie ma.
    > Ale Staś Pytalski twierdzi, że testy bardziej wiarygodne niż dane o
    > zgonach:
    >
    > <<Są bardzo wiarygodne, bo potwierdzone testem diagnostycznym.
    > Tomasz co prawda podważa wartość tych testów, nawet PCR ...
    > no, to moze i nie są.
    >
    > IMO - jednak bardziej wiarygone niz "zmarl z powodu Covid i chorob
    > towarzyszacych".>>
    >
    > https://groups.google.com/g/pl.soc.prawo/c/kWM3xXzWV
    jE/m/Css4xAuDCwAJ

    A co ma tu znowu do rzeczy? Znowu jakieś własne wymysły? Testy są
    niewiarygodne. Informacje o zgonach, jeśli zrobimy sekcje, albo też mamy
    ISTOTNE dane kliniczne mogą mieć znaczenie przy analizie, natomiast
    testy PCR wykonywane w takich warunkach nie mają znaczenia.

    --
    http://kaczus.ppa.pl

  • 942. Data: 2022-04-14 14:06:14
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 14 Apr 2022 13:56:34 +0200, Tomasz Kaczanowski napisał(a):

> [...]
    > ISTOTNE dane kliniczne mogą mieć znaczenie przy analizie, natomiast
    > testy PCR wykonywane w takich warunkach nie mają znaczenia.

    Pozostaje do tego przekonać wyznawców liczby zakażeń, do których ja się nie
    zaliczam. Wprawdzie czasem przy porównaniu liczby albo krzywych zgonów i
    zakażeń wychodzą absurdy, ale oni się tym ani trochę nie zrażają.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "To potworne, że za plecami ludzie mówią o nas rzeczy, które są całkowicie
    i absolutnie prawdziwe"
    Oscar Wilde

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 943. Data: 2022-04-14 14:16:22
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 14.04.2022 o 14:06, Olin napisał:

    > Pozostaje do tego przekonać wyznawców liczby zakażeń, do których ja się nie
    > zaliczam. Wprawdzie czasem przy porównaniu liczby albo krzywych zgonów i
    > zakażeń wychodzą absurdy, ale oni się tym ani trochę nie zrażają.

    Widzisz - źle odczytujesz intencje niektórych - mając oficjalne dane,
    pokazują bezwartościowość albo tych danych albo szczepień, albo jednego
    i drugiego - taki dowód nie wprost. Ktoś na podstawie takich danych
    wprowadza lockdawn i próbuje wprowadzić obowiązek szczepień preparatem
    (moim zdaniem) niewystarczająco przebadanym. Ponieważ podają taką
    podstawę, a więc opartą o testy PCR (co do których wielu naukowców i
    lekarzy ma duże zastrzeżenia, jeśli chodzi o sposób ich użycia, a co za
    tym idzie dane są niewiarygodne) i mówią jednocześnie, że rozwiązaniem
    jest szczepionka, ale jak doda się jedno do drugiego, to okazuje się, że
    to nie działa, więc albo testy są niewiarygodne, albo szczepionka nie
    działa, albo jedno i drugie.

    --
    http://kaczus.ppa.pl

  • 944. Data: 2022-04-14 14:29:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.04.2022 o 10:43, Olin pisze:

    > Ponad 86% osób w wieku 70-79 lat jest zaszczepione.

    A jeszcze chwilę temu było prawie 90% w 75lat:P Jak to się świat zmienia:P

    "Średnia wieku zmarłych na kowid to ~75 lat, a w tym przedziale wiekowym
    prawie 90% jest zaszczepionych.". Olin 2022.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 945. Data: 2022-04-14 14:31:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.04.2022 o 10:55, J.F pisze:

    > Są bardzo wiarygodne, bo potwierdzone testem diagnostycznym.

    One są bardzo wiarygodne jak trzeba udowodnić, że szczepionk działa i
    zupełnie niewiarygodne jak nie dziła. Innymi słowy testujo
    zaszczepionych żeby wyszło że ich jezd wiyncej! A niezaszczepionych nie
    testujo, żeby zafałszować wyniki:P

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 946. Data: 2022-04-14 14:32:20
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.04.2022 o 13:08, n...@o...pl pisze:

    > Prawdziwy szur nie zawraca sobie głowy czymś takim jak twarde dane.
    > Twarde dane mogą mieć np. pochodzenie postkomunistyczne, a to wiele zmienia.

    Patrz jak to się zmienia - jeszcze niedawno testy były dobre, a teraz
    som złe:P

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 947. Data: 2022-04-14 14:33:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.04.2022 o 14:06, Olin pisze:

    > Pozostaje do tego przekonać wyznawców liczby zakażeń, do których ja się nie
    > zaliczam.

    Ale powiedziałeś już naukowcom i ekspertom, że się mylą? Co ci odpisali?:P

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 948. Data: 2022-04-14 14:36:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.04.2022 o 11:00, J.F pisze:

    > Ale w obliczu niskiej szkodliwosci ommikrona, moze to dobra strategia.

    Imho... dobra. Jakby testowali na katar, to ludzie umieraliby na katar +
    współtowarzyszące. Pisałem już jakiś czas temu, że jakby się okazało, że
    wirus zmutował w zupełnie niegroźnym kierunku, a dalej byśmy testowali
    jak teraz, to mielibyśmy śmiertelną elpidemię kataru. Po prostu lidzie
    umierają od zawsze, i zawsze umrze ktoś z pozytywnym wynikiem, bo take
    są prawa statystyki - można tą epidemię paść w nieskończoność - BTW -
    czemu do tej pory nie wpisano kowida na listę chorówb zakaźnych, bo
    wychodzi na to, że mamy epidemię choroby niezakaźnek na którą promuje
    się... szczepioenia;)

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 949. Data: 2022-04-14 14:37:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.04.2022 o 10:59, J.F pisze:

    > Ilosc nowych szczepien maleje, ale ilość zaszczepionych rosnie.
    >
    > Tylko, ze wielu juz chyba mija pol roku od podania drugiej dawki,
    > w moze nalezalo by powiedziec, ze ilosc zaszczepionych spada.

    No ale wtedy należałoby powiedzieć, że "zaszczepiony pełną dawką" jest
    niezaszczepiony. Sam rozumiesz...

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 950. Data: 2022-04-14 14:45:17
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-04-14, Olin <k...@a...w.stopce> wrote:

> [...]
    >
    > "Sam fakt wykazania zakażenia o niczym nie świadczy. Jako przykład można
    > wskazać sytuację Polki, która wyleciała do Chin. Nie miała żadnych objawów,
    > opuściła Polskę z ujemnymi wynikami badań, a na miejscu okazało się, że ma
    > dodatni wynik, a dzień później, że ma ujemny. To pokazuje, że raportowanie
    > tego, że ktoś ma dodatni wynik, może być obarczone wysokim
    > prawdopodobieństwem błędu. Jedyne twarde dane jakie posiadamy, to wysoka
    > liczba hospitalizacji i zgonów."
    >
    > https://dorzeczy.pl/opinie/240199/certyfikaty-covido
    we-prof-kuna-maja-przymusic-do-szczepienia.html

    Nic a nic Cię nie niepokoi, że ktoś wali tak kategoryczne stwierdzenie
    na podstawie pojedyńczego wyniku testu, który nie wiadomo nawet czy był
    przeprowadzony prawidłowo?

    --
    Marcin