  • 81. Data: 2022-02-07 13:13:18
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 07 Feb 2022 12:14:24 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

    > Przy czym "słaba skuteczność" (znacznie słabsza of sugerowanej) to
    > byłby pikuś w porównaniu do (ewentualnych) "dużych efektów ubocznych".

    A tymczasem w styczniu 83.87% 50-latków zmarłych na kowid było
    nieszczepionych.
    Coś ta folia słabo chroni przed wirusem.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 82. Data: 2022-02-07 13:22:46
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > A tymczasem w styczniu 83.87% 50-latków zmarłych na kowid było
    > nieszczepionych.
    > Coś ta folia słabo chroni przed wirusem.

    Podawaj link albo wal się na drzewo (wierz z zasady wzajemności
    "foliarzom" którzy nie podają źródła).

    1. Jak rozumiem sugerujesz że powiedzmy dla 20 latków szczepienie
    "może być stratą czasu"?
    2. Twoim procentem można sobie obsraną dupę podetrzeć bez podania ile
    procent 50 latków było zaszczepionych i jak się skuteczność szczepienia
    zmienia w czasie. Dla mnie sugerowanie że pozostaje bez zmian
    (od momentu zaszczepienia i na kolejne warianty kowid) jest bezczelnym
    wciskaniem ciemnoty,

    Czy do kurwy nędzy dalej muszą żyć w świecie w którym najważniejsze jest
    to czego nie mówią (co "pomijają")?

    --
    A. Filip

  • 83. Data: 2022-02-07 13:31:59
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 07 Feb 2022 13:22:46 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

    > Podawaj link albo wal się na drzewo

    Link niezmiennie ten sam:
    https://basiw.mz.gov.pl/index.html#/visualization?id
    =3761

    A tymczasem w styczniu 92.31% 39-latków zmarłych na kowid było

    Stefan Kisielewski

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 84. Data: 2022-02-07 13:42:15
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    W dniu 07.02.2022 o 12:49, Kviat pisze:
    > Te szczepionki [..] są najbardziej przebadanymi i sprawdzonymi w historii.

    Być może. Na pewno* są najszybciej dopuszczonym lekarstwem w zachodniej medycynie. A
    przypadku szczepionek mrna dla ludzi są też kompletnym debiutem*.

    Kiedyś podobny entuzjazm wywoływało m.in. DDT czy rad. Miejmy nadzieję że tym razem
    nie
    wyjdzie podobnie.

    *ztcw

  • 85. Data: 2022-02-07 14:54:07
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Widzisz! Ty nie czytasz i co chwilę Cie coś dziwi.

    Nieustannie mnie zaskakujesz.

    Napisałeś:
    "Poczytaj o "klątwie faraonów". Badacze weszli do zamkniętych od
    tysiącleci pomieszczeń i umarli na wirusy, na które tysiace lat temu
    ludzie byli odporni."

    Zgodnie z twoją sugestią spróbowałem w salonie, ale chyba będę musiał
    jeszcze w kiblu spróbować. Najwyraźniej mój salon ma założony jakiś
    filtr na głupotę.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 86. Data: 2022-02-07 15:05:41
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 07.02.2022 o 13:22, A. Filip pisze:

    > Czy do kurwy nędzy dalej muszą żyć w świecie w którym najważniejsze jest
    > to czego nie mówią (co "pomijają")?

    Nie histeryzuj. Zawsze znajdzie się ktoś, kto ci uświadomi czego ci nie
    mówią, albo co pominęli.
    Nie powiedzieli ci, że do szczepionek dodają chipy, a i tak prawda
    wyszła na jaw. Prawdę o lądowaniu na Księżycu w studiu tv też pominęli,
    a i tak wyszła na jaw.
    Mogą sobie pomijać co tylko sobie wymyślisz, a i tak w końcu ktoś ci
    wyjawi prawdę.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 87. Data: 2022-02-07 15:11:40
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 07.02.2022 o 14:54, Kviat pisze:
    > Zgodnie z twoją sugestią spróbowałem w salonie, ale chyba będę musiał
    > jeszcze w kiblu spróbować. Najwyraźniej mój salon ma założony jakiś
    > filtr na głupotę.

    No widzisz. Nawet Twój salon jest przeciwko Tobie. Zagadnienie jest tak
    powszechnie znane, ze nie sądziłem, że napotkasz taki problem.
    Próbowałeś już zaradzić Google? Wiele jest w sieci, ale jest też (pewnie
    w bibliotece) książka o tym tytule, która wyczerpuje temat.

    --
    Robert Tomasik

  • 88. Data: 2022-02-07 15:42:52
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 6 Feb 2022 23:03:29 +0100, Robert Tomasik wrote:

    > Sugeruję, że statystyki trzeba rozumieć. O ile mi wiadomo, nikt nigdy
    > nie publikował statystyk zmarłych na COVID, a statystyki osób zmarłych
    > zakażonych COVID. NA COVID sam z siebie umrzeć po prostu nie można.

    COVID-19 to choroba (D jak Disease), i umrzec mozna.
    https://pl.wikipedia.org/wiki/COVID-19

    Pytanie na ile mozna ja zdiagnozowac, i na ile byla przyczyna zgonu, a
    na ile towarzyszaca, czy wrecz choroby COVID nie bylo, a zakazenie
    wirusem bylo (bezobjawowe).

    Np schodzi pacjent na zawal serca, a wirusa ma, przyczynil sie ten
    wirus do zawalu, czy nie ?

    J.

  • 89. Data: 2022-02-07 15:44:01
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > No widzisz. Nawet Twój salon jest przeciwko Tobie. Zagadnienie jest tak
    > powszechnie znane,

    jako miejska legenda... którą bezmyślnie powtarzasz jako prawdę objawioną.

    > ze nie sądziłem, że napotkasz taki problem.

    Milicjanci wierzący w bajki, to poważny problem.

    > Próbowałeś już zaradzić Google? Wiele jest w sieci, ale jest też (pewnie
    > w bibliotece) książka o tym tytule, która wyczerpuje temat.

    Ta?
    https://lubimyczytac.pl/ksiazka/3908098/poppy-pym-i-
    klatwa-faraona

    A może ta?
    https://lubimyczytac.pl/ksiazka/4846653/drakulcio-ma
    -klopoty-klatwa-faraona

    Kilka filmów o tym też nakręcili.
    https://www.filmweb.pl/serial/Daleko+od+noszy-2003-1
    53439/episode/2/14

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 90. Data: 2022-02-07 15:56:15
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 6 Feb 2022 19:24:51 +0100, Robert Tomasik wrote:

    > Żartujesz? Przecież, gdy nasze organizmy się uodpornią na ten wirus, to
    > 100% ludzi w chwili śmierci będzie zakażonych, a 0% umrze na tego
    > wirusa. To oczywiście tzw."warunki brzegowe".

    No nie, przeciez obecnie ozdrowiency maja zero wirusa, czy jak kto
    woli - ilosc niewykrywalnie małą.
    Zdrowy ludzki organizm radzi sobie z tym wirusem.

    J.