  • 621. Data: 2022-03-25 18:08:09
    Temat: Re: Korelacja
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 25 Mar 2022 16:27:44 +0100, Akarm wrote:

    > Dla niezbyt kumatych, którzy wiedzy szukają tylko w Wikipedii:
    > https://www.urpl.gov.pl/sites/default/files/files/Hi
    storia%20szczepionek%20mRNA.PDF

    Masz moze na mysli to zdanie

    "Przypomnijmy, nie ma formalnie zatwierdzonych
    szczepionek mRNA u ludzi (stąd odstąpienie
    Szwajcarii od masowych szczepień), z wyjątkiem
    ekspresowej rejestracji dwóch szczepionek (Pfizer/
    BioNTech, Moderna, Oxford/Astra Zeneca) w USA,
    UE, i kilku krajów w trybie wyjątkowym (emergency
    use approval), podyktowanym wymogami pandemii."

    Eksperyment.
    Na szczescie wydaje sie, ze udany/niegrozny.
    Przynajmniej na razie :-)

    J.

  • 622. Data: 2022-03-25 18:14:36
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 25 Mar 2022 16:03:17 +0100, Akarm wrote:

    > Prawda.

    A uzasadnisz, w obliczu faktu, ze u nas jakos podobna ilosc zachorowan
    wsrod zaszczepionych co i wsrod niezaszczepionych?

    A w innych krajach, gdzie spoleczenstwo mocno zaszczepione,
    powstala kolejna fala zachorowan, a nawet dwie.

    > Jest sporo kretynów, którzy nie wierzą w skuteczność i zasadność
    > szczepień, tylko wolą chorobę. I np. urządzają "ospa party".

    To "ospa party" kiedys mialo sens.

    Ale slyszales o Covid party?

    > Taa... umarli np. na cukrzycę, nadciśnienie czy otyłość.
    > Kuźwa. Co za debilizm!

    Chyba u ciebie.
    Jak masz wysoki procent zachorowan/infekcji covid,
    jak np niedawno w UK, to co sie dziwic, ze ludzie chorzy na inne
    choroby tez w sporym procenie sa zakazeniu Covid.
    A w szpitalu testuja wszystkich.

    J.

  • 623. Data: 2022-03-25 18:27:38
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 25 Mar 2022 13:06:23 +0100, n...@o...pl wrote:

    > KO to Kantar, Stasiu?

    Kantar nie podaje danych. Tzn podaje, ale zamawiajacemu.

    Cos tam sam publikuje
    https://www.kantarpublic.com/pl/tematy/barometr-opin
    ii

    Ale jak widac to nie z "wczoraj".

    Wiec jesli masz jakies badanie "Kantara z wczoraj", to ktos zamowil,
    Kantar zrobil, ktos opublikował.

    Jakby nie pasowalo, to by mogl nie publikowac.
    Ale ciekawe, co by Kantar zrobil, gdyby te opublikowane przez kogos
    wyniki odbiegaly od tych zebranych przez Kantar.

    Sprostowanie, dementi, czy nic - tajemnica biznesowa :-)

    Jest jeszcze kwestia, ze zamawiajacy moze chciec placic za wyniki,
    ktore mu odpowiadaja :-)

    A patrz jeszcze np spor TVPiS z Nielsenem, ostatnio przy pomocy Netii.

    J.

  • 624. Data: 2022-03-25 19:44:44
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.03.2022 o 12:18, Olin pisze:

    > Z ciekawości zapytam: co z czym można skorelować - zgodnie z szurską
    > matematyką - na podstawie tego zrzutu ekranu?

    Zwiększenia ilości przypadków po rozpoczeciu szczepień:P

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 625. Data: 2022-03-25 19:47:24
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.03.2022 o 09:58, n...@o...pl pisze:

    > A ilu umiera?

    Pomidor.

    > Ja wiem, że szuria podnieca się najbardziej zakażeniami, no ale może warto
    > podawać pełne info?

    Szczepionka miała zapobiegać zachorowaniom czy nie? No bo jest taki
    problem, że nie zapobiega.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 626. Data: 2022-03-25 20:44:04
    Od: n...@o...pl

    "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

> [...]
    > BioNTech, Moderna, Oxford/Astra Zeneca) w USA,
    > UE, i kilku krajów w trybie wyjątkowym (emergency
    > use approval), podyktowanym wymogami pandemii."

    Zarejestrowana po badaniach, czyli eksperyment.
    Stasiu, ogarnij się.

  • 627. Data: 2022-03-25 20:45:34
    Od: n...@o...pl

    "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Kantar nie podaje danych. Tzn podaje, ale zamawiajacemu.

> [...]

    https://radio.opole.pl/104,559440,kantar-pis-30-proc
    -ko-27-polska-2050-9-proc-lewi

> [...]
    > Ale ciekawe, co by Kantar zrobil, gdyby te opublikowane przez kogos
    > wyniki odbiegaly od tych zebranych przez Kantar.

    Tak, a TVPiSS publikuje wszystkie, nawet te nie pasujące.

    Coraz większa z ciebie pierdoła.

  • 628. Data: 2022-03-25 20:46:54
    Od: n...@o...pl

    Shrek <...@w...pl> napisał(-a):

    > Szczepionka miała zapobiegać zachorowaniom czy nie? No bo jest taki
    > problem, że nie zapobiega.

    A samoloty nie są bezpiecznym środkiem transportu.

  • 629. Data: 2022-03-25 21:29:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.03.2022 o 20:46, n...@o...pl pisze:

    > A samoloty nie są bezpiecznym środkiem transportu.

    Znów pomidor...

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.