  • 611. Data: 2022-03-24 14:24:27
    Temat: Re: Korelacja
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 24 Mar 2022 09:54:59 +0100, n...@o...pl wrote:

    > PiS - 30%
    > PO - 27%
    >
    > Kantar z wczoraj.
    >
    > Ty z jakiego matrixa?

    A ja z TVPiS.
    Wiem - trzeba patrzec ostroznie, brac poprawke i moze wyciagac srednia

    https://www.tvp.info/59228896/sondaz-parlamentarny-n
    owe-badanie-zmiana-poparcia-dla-pis-i-ko-rosnie-prze
    waga-partii-jaroslawa-kaczynskiego-w-sejmie-szesc-ug
    rupowan-social-changes

    37 pis, 25 KO.

    Teraz tylko jeszcze kwestia poprawki.

    No coz - przyjda wybory, to sie dowiemy jak jest naprawde :-)
    Ale to jeszcze poltora roku. No chyba, zeby wczesniej ...

    No i jest tu jeszcze jeden niepokojacy punkt - wynik PSL.
    Moze odpasc razem z głosami.

    J.

  • 612. Data: 2022-03-24 14:26:24
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 24 Mar 2022 09:54:22 +0100, n...@o...pl wrote:

    > Zapewne z tego prostego powodu, że szczepionki nie leczą.

    Zapewne jednak z tego prostego powodu, ze zadnej takiej nie zgloszono
    do uzytku.

    Ale latwo sprawdzic - podaj poprzednie szczepionki mRNA zatwierdzone
    do użytku :-P

    J.

  • 613. Data: 2022-03-24 14:36:22
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 23 Mar 2022 16:05:47 +0100, Kviat wrote:

    > Nieudany.
    > Ale rozumiem, że nieuki mogą nie wiedzieć jak kończą, prędzej czy
    > później, reżimy.

    Drugą kadencje rządzą, wiec udany, wedle zasad demokracji :-(

    A co gorsza - zanosi sie na trzecią, i co wtedy napiszesz? :-P

    J.

  • 614. Data: 2022-03-24 16:57:55
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 24.03.2022 o 14:36, J.F pisze:

    > Drugą kadencje rządzą, wiec udany, wedle zasad demokracji :-(
    >
    > A co gorsza - zanosi sie na trzecią, i co wtedy napiszesz? :-P

    Że część osobników lubi życie dupie.
    Co nie znaczy, że życie w dupie, to udany eksperyment, bo jednak nie
    wszyscy polubią życie w dupie.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 615. Data: 2022-03-24 21:32:43
    Od: n...@o...pl

    "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > A ja z TVPiS.

    To z jakiego pojebanego powodu, Stasiu, podajesz w ogóle te dane?

  • 616. Data: 2022-03-25 09:59:27
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 24 Mar 2022 16:57:55 +0100, Kviat wrote:

    > Że część osobników lubi życie dupie.
    > Co nie znaczy, że życie w dupie, to udany eksperyment, bo jednak nie
    > wszyscy polubią życie w dupie.

    No widzisz, jaki subiektywizm przez ciebie przemawia ...
    dla ciebie moze życie w dupie, a dla nich widac swietne,
    wiec glosuja za PiS.

    Dopoki to im sie nie dobiorą do d* :-)

    J.

  • 617. Data: 2022-03-25 10:02:21
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 24 Mar 2022 21:32:43 +0100, n...@o...pl wrote:

    > To z jakiego pojebanego powodu, Stasiu, podajesz w ogóle te dane?

    A myslisz, ze te co podal KO, to calkowicie prawdziwe ? :-)

    J.

  • 618. Data: 2022-03-25 13:06:23
    Od: n...@o...pl

    "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > A myslisz, ze te co podal KO, to calkowicie prawdziwe ? :-)

    KO to Kantar, Stasiu?

  • 619. Data: 2022-03-25 16:03:17
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 24.03.2022 o 14:11, J.F pisze:

    > "tylko szczepiąc sie zatrzymamy pandemie".
    > Prawda to, czy nie?

    Prawda.

    > A moze omikron jest dla nas zbawieniem, bo co prawda wielu zarazi,
    > ale przy okazji uodporni na ciezkie skutki ...

    Jest sporo kretynów, którzy nie wierzą w skuteczność i zasadność
    szczepień, tylko wolą chorobę. I np. urządzają "ospa party".

    > pewnie wsrod tych 700 bylo wielu takich, co to zeszlo na
    > "i choroby towarzyszace". Tzn zeszli na te choroby,
    > ale przypadkiem byli zakazeni i koronawirusem.
    > W szpitalu zrobili test i wykryli.

    Taa... umarli np. na cukrzycę, nadciśnienie czy otyłość.
    Kuźwa.
    Co za debilizm!

    --
    -
    Akarm

  • 620. Data: 2022-03-25 16:27:44
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 24.03.2022 o 14:26, J.F pisze:

    > Zapewne jednak z tego prostego powodu, ze zadnej takiej nie zgloszono
    > do uzytku.
    >
    > Ale latwo sprawdzic - podaj poprzednie szczepionki mRNA zatwierdzone
    > do użytku :-P

    Dla niezbyt kumatych, którzy wiedzy szukają tylko w Wikipedii:
    https://www.urpl.gov.pl/sites/default/files/files/Hi
    storia%20szczepionek%20mRNA.PDF

    --
    -