  • 581. Data: 2022-03-23 12:18:34
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 22 Mar 2022 17:30:44 +0100, Shrek napisał(a):

    > https://zapodaj.net/aa26a693cc5a9.png.html
    >
    > Ktoś policzy współczynnik korelacji?

    Z ciekawości zapytam: co z czym można skorelować - zgodnie z szurską
    matematyką - na podstawie tego zrzutu ekranu?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 582. Data: 2022-03-23 12:35:52
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 22 Mar 2022 16:49:41 +0100, kapcapska onuca wzór J.F napisała:

    > Ale "prawdziwa" ?
    > To widac jest jeszcze nieprawdziwa ... i czemu piszesz o nieprawdziwej

    Hail Fiutin!

    Popraw Wikipedię, bo używają niewłaściwej terminologii.

    > No to jak sie udało ospę prawdziwą zwalczyc calkowicie?>
    > A czemu sie nie udało wietrznej zwalczyc?

    Kviat już wszystko obszernie wyjaśniał w zeszłą sobotę i życzliwie poradził
    "zapisz to sobie gdzieś przy monitorze, bo za tydzień znowu zapytasz o to
    samo."
    Normalnie prorok, tylko niedoszacował możliwości intelektualne
    interlokutora.

    Nawiasem mówiąc, na początku szczepienie na ospę powodowało chorobę o
    łagodnym przebiegu, która była na dodatek w 2% przypadków śmiertelna.
    Zgodnie ogłoszoną ex cathedra przez Shurka definicją, była to szczepionka
    całkowicie nieskuteczna.

  • 583. Data: 2022-03-23 13:16:23
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 23.03.2022 o 12:15, Olin napisał:

    > Barbara Nowak jest szeroko znana, z tego że uroda kroczy u niej przed
    > rozumem.

    Ani mnie to grzeje ani ziębi, mówimy o tym, że pochwaliła się, że wzięła
    udział w eksperymencie - skoro twierdzi, że wzięła, to możliwe, że tak
    jest.

    > Jako dyrektorka SP w Krakowie wystawiała szopki smoleńskie, a kiedy została
    > kuratorą za publiczne pieniądze pojechała z dwoma koleżankami na wycieczkę
    > do Japonii, co suwerena kosztowało 30 kzł.

    No to należy ją rozliczyć i tyle. Powracając do wątku - mowa była, że
    twierdziła, że brała udział w eksperymencie - przecież mogła, nikt tego
    jej nie zabraniał. Chyba, że twierdzisz, że nie wzięła, to należałoby
    jakoś to udowodnić, a nie pisać na 100 innych tematów niezwiązanych.
    Najpierw wyciągacie jakąś osobę i piszecie, że twierdzi, że wzięła
    udział w eksperymencie, potem oburzacie się na to, że inni nie widzą w
    tym nic złego. Piszę w liczbie mnogiej, bo nie wiem, czy z Kviatem
    jesteście jedną osobą o 2 osobowościach, czy dwiema różnymi osobami, nie
    wnikam - wasza sprawa i to odpowiedź do was obu.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 584. Data: 2022-03-23 13:44:25
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 23 Mar 2022 13:16:23 +0100, Tomasz Kaczanowski napisał(a):

    > pochwaliła się, że wzięła
    > udział w eksperymencie - skoro twierdzi, że wzięła, to możliwe, że tak
    > jest.

    Ta intelektualistka nie mówiła, że brała udział w eksperymencie, tylko
    powiedziała, że szczepionki [na kowid] to eksperyment medyczny.
    Co ciekawe sama się zaszczepiła, jak powiada, "w poczuciu odpowiedzialności
    za tych, z którymi się spotyka".
    pap.pl/aktualnosci/news%2C1046184%2Cmalopolska-kurat
    or-oswiaty-nie-kwestionowalam-zasadnosci-szczepien-s
    ama

  • 585. Data: 2022-03-23 14:02:43
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 23.03.2022 o 13:44, Olin napisał:

> [...]
    > za tych, z którymi się spotyka".
    > pap.pl/aktualnosci/news%2C1046184%2Cmalopolska-kurat
    or-oswiaty-nie-kwestionowalam-zasadnosci-szczepien-s

    skoro twierdzi, że to eksperyment medyczny i twierdzi, że się
    zaszczepiła, tzn, że twierdzi, że brała w tym eksperymencie udział. Ale
    to nie jest zakazane. W niektórych eksperymentach bierze się udział
    właśnie myśląc o innych, wierząc, że wynik eksperymentu, może innym pomóc.

    --
    http://kaczus.zrzeda.pl

  • 586. Data: 2022-03-23 14:16:32
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 23.03.2022 o 10:51, J.F. pisze:

    > Szczepienie szczepionką ledwo wyprodukowaną, po niewielkiej ilosci prób
    > klinicznych, nowatorskiej metodzie, nieznanej skutecznosci, no chyba ze
    > wierzymy w  te 95% z prób :-)
    > nieznanych skutkach ubocznych ... czyz to nie eksperyment?

    No tak, technologia znana od zaledwie trzydziestu paru lat, jest
    niezwykle nowatorską metodą. :D
    Szczepienia przy użyciu tej "nowatorskiej metody" są przeprowadzane od
    kilkunastu lat. A od "tradycyjnych" szczepionek różni się głównie tym,
    że nie zawiera wirusa, więc jest bezpieczniejsza.

    Dla szurii - to eksperyment.

    --
    -
    Akarm

  • 587. Data: 2022-03-23 14:17:37
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Ani mnie to grzeje ani ziębi, mówimy o tym, że pochwaliła się, że wzięła
    > udział w eksperymencie - skoro twierdzi, że wzięła, to możliwe, że tak
    > jest.

    No. Cały pis to jeden wielki eksperyment. Nieudany.

> [...]
    > twierdziła, że brała udział w eksperymencie - przecież mogła, nikt tego
    > jej nie zabraniał. Chyba, że twierdzisz, że nie wzięła, to należałoby

    Nie. Udowodnić, to ona musi, że wzięła udział w jakimś eksperymencie.
    Skoro tak twierdzi.

    Może sobie twierdzić, że porwało ją UFO. Z tego nijak nie wynika, że
    ktokolwiek musi udowadniać, że jej nie porwało.

    Poorotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 588. Data: 2022-03-23 15:04:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 23.03.2022 o 13:16, Tomasz Kaczanowski pisze:

    >No. Cały pis to jeden wielki eksperyment. Nieudany.

    Na razie to bardzo udany.
    I znow mu słupki rosną ..

    J.

  • 589. Data: 2022-03-23 15:12:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Akarm" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >No tak, technologia znana od zaledwie trzydziestu paru lat, jest
    >niezwykle nowatorską metodą. :D

    Juz 30 lat? Wow.

    >Szczepienia przy użyciu tej "nowatorskiej metody" są przeprowadzane
    >od kilkunastu lat.

    Na skale eksperymentalną? :-)

    > A od "tradycyjnych" szczepionek różni się głównie tym, że nie
    > zawiera wirusa, więc jest bezpieczniejsza.

    Teoretycznie. A praktycznie ... malo sprawdzone byly?

    >Dla szurii - to eksperyment.

    A tu jeszcze takie jajca:

    https://konkret24.tvn24.pl/swiat,109/tworca-szczepio
    nki-mrna-usuniety-z-wikipedii-za-krytyke-szczepien-n
    ie-jest-jej-tworca-problem-jest-inny,1069913.html

    J.

  • 590. Data: 2022-03-23 15:18:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    net...

> [...]
    >za tych, z którymi się spotyka".
    >pap.pl/aktualnosci/news%2C1046184%2Cmalopolska-kura
    tor-oswiaty-nie-kwestionowalam-zasadnosci-szczepien-

    A tu z polskiej wiki
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Szczepionka_RNA

    "Do grudnia 2020 żadna szczepionka RNA nie została zatwierdzona do
    leczenia u ludzi[potrzebny przypis].

    2 grudnia 2020 brytyjska agencja rejestrująca leki Medicines and
    Healthcare Products Regulatory Agency (MHRA) dopuściła warunkowo do
    użycia pierwszą w historii szczepionkę RNA - BNT162b2 (Tozinameran)
    przeciwko chorobie COVID-19, opracowaną przez firmy Pfizer i
    BioNTech[25][26].
    21 grudnia została ona warunkowo dopuszczona do obrotu w całej Unii
    Europejskiej. Także FDA wyraziło zgodę na jej stosowanie w USA[27]. "

    Jak dla mnie - eksperyment na wielką skalę :-)

    J.