  • 471. Data: 2022-02-25 11:30:38
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 24 Feb 2022 23:54:21 +0100, Animka napisał(a):

    > Przyleciały na boisko szkoły angieskiej. 5 młodych pięknych bocianów. To
    > był wrzesień.

    Wierzę na słowo, ale bociany przylatują chyba na wiosnę.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 472. Data: 2022-02-25 11:42:19
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 25 Feb 2022 06:13:50 +0100, Shrek napisał(a):

    > Oczywście, że nie. Szrek twierdził że na jednym propagandowym obrazku
    > "widać zabory". I tyle. https://zapodaj.net/6c2a14b047c08.png.html

    Potem rzuciłem czymś takim:
    https://drive.google.com/file/d/1VN1fwmBDzwD3UHprUVD
    OmurHlg4HObMb/view

    No i Shrek - chyba szczerze - pytał, czy te zabory muszą koniecznie też być
    widoczne przed szczepieniami. Znaczy się, twierdzi(ł), że o zgonach na
    kowid decyduje jakość służby zdrowia (via PKB) a nie żadne tam szczepienia.
    Ostatnio zmienił front i powiada, że szczepienie może tam i coś znaczą, ale
    czynników jest tyle, że nic nie da się powiedzieć. W każdym razie tak było
    wczoraj, a dzisiaj nie wiadomo, bo sytuacja jest dynamiczna.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 473. Data: 2022-02-25 11:45:47
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.02.2022 o 11:28, Olin pisze:

    > Tak, na przykład z % szczepień.

    Na przykład.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 474. Data: 2022-02-25 11:47:30
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.02.2022 o 11:42, Olin pisze:

> [...]
    > kowid decyduje jakość służby zdrowia (via PKB) a nie żadne tam szczepienia.

    Że może. I napewno też decyduje. Osmiogodzinne czekanie w karetce
    zapewne ma jakiś wpływ.

    > Ostatnio zmienił front i powiada, że szczepienie może tam i coś znaczą

    Nie zmienił frontu, bo niegdy nie twierdził, że nie wpływają. Co więcej
    od zawsze twierdził, że akurat na śmiertelność wpływają.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 475. Data: 2022-02-25 12:02:02
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 25 Feb 2022 11:47:30 +0100, Shrek napisał(a):

    > Nie zmienił frontu, bo niegdy nie twierdził, że nie wpływają. Co więcej
    > od zawsze twierdził, że akurat na śmiertelność wpływają.

    Trudno się połapać, co twierdzisz, bo tu na przykład powiadasz, że
    szczepionki są do bani, choć - trzeba przyznać - dopiero po pół roku, a o
    zgonach explicite nie piszesz:
    https://groups.google.com/g/pl.soc.prawo/c/kWM3xXzWV
    jE/m/x46qGyAdAwAJ

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 476. Data: 2022-02-25 12:24:14
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.02.2022 o 12:02, Olin pisze:

    > Trudno się połapać, co twierdzisz, bo tu na przykład powiadasz, że
    > szczepionki są do bani, choć - trzeba przyznać - dopiero po pół roku, a o
> [...]

    Skoro jak sam przyznajesz o zgonach w tym poście nie piszę i
    podkreśliłem nawet że piszę o _zachorowaniach_ , to jakim cudem
    wyciągnąłeś stamtąd wniosek, że twierdzę, że nie wpływa na śmiertelność?

    Wpływa - około dwukrtonie ją zmniejsza - z tendencją spadkową. BTW - ta
    tendencja jest prawdopodobnie głównie (choć zapewne nie tylko)
    spowodowana kontaktami z wirusem w "grupie kontrolnej" nieszczepów.
    Drugim czynnikiem jest "naturalnym" spadkiem skuteczności szczepionki w
    czasie (dla tych konkretnych - zaskakująco szybkim).

    Co mam ci w każdym pooście dodawać, "ale śmiertelność zmniejsza" bo
    jesteś nieogarem i masz pamięć złotej rybki?

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 477. Data: 2022-02-25 13:03:05
    Od: n...@o...pl

    "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Te sowieckie zabory koreluja za to z wieloma innymi zmiennymi.

    Jakimi?

  • 478. Data: 2022-02-25 13:09:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.02.2022 o 13:03, n...@o...pl pisze:

    > Jakimi?

    Poważnie pytasz?

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 479. Data: 2022-02-25 13:17:14
    Od: n...@o...pl

    Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> napisał(-a):

> [...]
    >
    > Obawiam się, że prześledzenie Waszych wczesniejszych zmagań by mnie
    > zabiło, więc muszę zapytać wprost: tylko na podstawie tego wykresu

    1. Wkleiłem Shurkowi wykres pokazujący, że w w krajach "zaszczpionych" jest
    dużo mniejszy % zgonów.
    2. Shurek stwierdził, że widać jasno, że korelacja jest "zaborowa", tzn.
    umierają bardziej w demoludach z jakichś innych tajemniczych powodów, a nie
    dlatego że jest niski % wyszczepionych.
    3. Dostał od Olina ten wykres co wyżej pokazujący, że przed szczepieniami wirus
    kosił w miarę równo wszystkich.

    I w sumie nie wiem co Shurek teraz twierdzi, widać czegoś takiego jego religia
    nie uwzględnia i się zapętlił :D

  • 480. Data: 2022-02-25 14:05:22
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 25 Feb 2022 13:09:43 +0100, Shrek napisał(a):

    > Poważnie pytasz?

    Rzeczywiście, pytanie jest niestosowne, bo powszechnie wiadomo, że zabory
    korelują ze zużyciem folii na głowę.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Demokracja kończy się wtedy, kiedy rząd zauważy, że może przekupić ludzi
    za ich własne pieniądze"
    Alexis de Tocqueville

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/