  • 421. Data: 2022-02-22 16:21:21
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 22.02.2022 o 15:36, Kviat napisał:

    > Bo jej nie zrozumiałeś.

    > To tak jakby fryzjer twierdził, że wie lepiej z ilu i jakich materiałów
    > powinno się budować most. I jak bardzo może się uginać. Więc on by dał
    > 1t prętów, a projektant mostu się nie zna bo chciał dać 10t i szury
    > miały rację.
    >
    > https://www.techpedia.pl/index.php?str=tp&no=9022
    >
    > "Burj Khalifa ma 828 metrów wysokości i na samym szczycie w wyniku
    > podmuchów wiatru odchyla się od pionu o osiem metrów."
    >
    > No ale fryzjer pewnie wie lepiej ile powinien się odchylać, a szury
    > miały rację, że się będzie odchylać.

    Znowu nie trafiłeś. Szury miały rację, że jak ktoś ukrywa wyniki badań,
    utajnia umowy oraz robi badania w trybie przyśpieszonym, dodatkowo
    używając nowych - niestosowanych wcześniej w takich konstrukcjach
    materiałów, to musi coś pójść nie tak. Szury wiedziały, że most po
    testowaniu ma podane parametry wytrzymałości, to gdy jest most zbudowany
    z nowych materiałów bez podania tych parametrów, to należy podchodzić
    nieufnie. Były dodatkowo na tyle inteligentne, by poszukać opinii u
    specjalistów niezależnych, którzy również zajmują się budową mostów,
    którzy brali udział w tworzeniu nowego materiału i ci oto specjaliści
    nakierowali na informacje, które pokazały potencjalne zagrożenia. Cóż
    szury zawierzyły specjalistom niezależnym i okazuje się, że to oni mieli
    racje. Natomiast część osób, którzy "wierzą w naukę" (cóż, jak w coś
    trzeba wierzyć, to to raczej nauką nie jest), brnie dalej i wymyśla
    analogie z tyłka....

    --
    http://zrzeda.pl

  • 422. Data: 2022-02-22 16:23:43
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 22.02.2022 o 15:57, Kviat napisał:

    > No i się wyjaśniło.
    > Wszystkie poważne instytuty naukowe na świecie są w kwestii szczepionek
    > zgodne, czyli wszystkie są w zmowie. Firmy farmaceutyczne poustawiały im
    > badania, a politycy pousuwali krytyczne recenzje pod pracami naukowców.
    >
    > Jakiż ten świat prosty.

    Na razie okazuje się że właśnie tak. Wszystkie patrzą na to co zrobi FDA
    i powołują cię na to, a FDA przejrzała w tydzień dokumenty, których nie
    jest w stanie (ze względu na ich ilość) zaprezentować w kilkadziesiąt
    lat. To się trzyma kupy...

    --
    http://zrzeda.pl

  • 423. Data: 2022-02-22 16:34:55
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 22 Feb 2022 15:57:49 +0100, Kviat wrote:

> [...]
    > zgodne, czyli wszystkie są w zmowie. Firmy farmaceutyczne poustawiały im
    > badania, a politycy pousuwali krytyczne recenzje pod pracami naukowców.

    Ale ale ... to jak to z tym Pfizerem i Moderną było?
    Mialy 95% skutecznosci czy nie mialy?
    A jak mialy to jak to liczono?

    A nie maja teraz dlaczego? Czy moze nadal maja?

    J.

  • 424. Data: 2022-02-22 16:53:01
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 22.02.2022 o 16:17, Shrek pisze:

    > A twój jeszcze prostszy - nawet nie musisz się trudzić, żeby pamiętać o
    > czym dyskutujemy. No to przypomnę - _spekulujemy_ o tym, co ile należy
    > brać kolejną dawkę w przyszłości i czy "fryzjer' ma prawo się nad tym
    > zastanawiać czy to dla niego akceptowalne czy nie, przez twoją analogię
    > do jakiegoś głupiego mostu i zdania inżynier vs fryzjer.

    No to ci przypomnę, że fryzjer takie spekulacje może sobie wsadzić w
    buty. Będzie wyższy. Równie dobrze może się zastanawiać, czy dla niego
    akceptowalny jest kształt Ziemi.

    > Odpisałem ci, że raz że analogia głupia, dwa przeceniasz możliwości
    > inżyniera.

    No popatrz, a jednak kilku kandydatów na szczepionki uziemili.
    Ci fachowcy od szczepionek najwyraźniej przecenili swoje możliwości.

    Pewnie fryzjerzy zdecydowali, czy są dobre i że się nie nadają, a szury
    miały rację.

    > Ale odpisywać nie musisz, bo i tak dyskusja z tobą żadna.

    Ja z tobą nie dyskutuję. Ja ci tłumaczę.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 425. Data: 2022-02-22 17:05:27
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

> [...]
    > utajnia umowy oraz robi badania w trybie przyśpieszonym, dodatkowo
    > używając nowych - niestosowanych wcześniej w takich konstrukcjach

    Które reszta naukowego świata weryfikuje na wszystkie możliwe sposoby.

    > nieufnie. Były dodatkowo na tyle inteligentne, by poszukać opinii u
    > specjalistów niezależnych,

    Faszerujących ludzi amantadyną... bez badań, nawet przyśpieszonych.

    > którzy również zajmują się budową mostów,
    > którzy brali udział w tworzeniu nowego materiału

    Znowu powtarzasz dawno obalone kłamstwo, które szury nadal powielają,
    pomimo, że zostało dawno obalone.

    "My wiemy, że oni kłamią, oni wiedzą, że kłamią, oni wiedzą, że my
    wiemy, że kłamią, my wiemy, że oni wiedzą, że my wiemy, że kłamią, ale
    oni nadal kłamią". - Aleksandr Sołżenicyn

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 426. Data: 2022-02-22 17:39:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.02.2022 o 16:34, J.F pisze:

    > Ale ale ... to jak to z tym Pfizerem i Moderną było?
    > Mialy 95% skutecznosci czy nie mialy?
    > A jak mialy to jak to liczono?

    Raczej miały. Jak pisałem motywacja była żeby patrzec przychylnym okiem,
    ale to pewnie jakieś pojedyncze przypadki (czy już objawowy czy nie).

    > A nie maja teraz dlaczego?

    Bo odporność wyszła...

    > Czy moze nadal maja?

    Trzeba by zapytać wszystkie instytuty - ponoć są zgodne;)

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 427. Data: 2022-02-22 17:42:53
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.02.2022 o 16:53, Kviat pisze:

    > No to ci przypomnę, że fryzjer takie spekulacje może sobie wsadzić w
    > buty. Będzie wyższy. Równie dobrze może się zastanawiać, czy dla niego
    > akceptowalny jest kształt Ziemi.

    Ty. A fryzjer to może sobie wybrać telewizor albo samochód skoro nie
    jest ani elektronikiem ani mechanikiem? No i co zrobić z faktem, że pali
    więcej niż w katalogu - przecież to inżynier liczył! :p

    > Ja z tobą nie dyskutuję. Ja ci tłumaczę.

    Dobra, kończę bo sam przyznajesz, że dyskusja z tobą jest pozbawiona sensu.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 428. Data: 2022-02-22 18:01:24
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.02.2022 o 16:08, J.F pisze:

    > No ale jednak nie paxy uziemily.

    Tak samo jak nieszczepy nie wstrzymały szczepień;)

    > A z drugiej strony ... czy to nie pojdzie, a moze nawet powinno pojsc
    > w te strone, ze pilotuje sie podobnie, a komputery zalatwiaja
    > podobienstwo.

    No właśnie tak poszło;) I może nie byłoby problemu, gdyby nie było to
    łatanie starego projektu na siłę (po prostu 737 jest za nisko zawieszony
    i normalnie wieksze silniki nie wchodzą). No i gdyby tą łatkę zrobić
    dobrze a nie po łebkach. No i powiedzieć pilotom, ze jak źle działa, to
    jak to cholertwo wyłączyć.

    > Tak po prawdzie ... jak mialby FAA sprawdzic dluzszy program ...

    No dokładnie tak. Ale też trzeba sobie zdawać sprawę z tego, że defacto
    nie był to system sprawdzony przez FAA a przez boeinga. A to jak się
    okazało miało swoje konsekwencje.

    > Jak pamietasz - nie pierwsze to uziemienie w ostatnim okresie.
    > Boeing jakos to przetrwal.

    Boeing musi przetrwać - jest za duży i robi w obronności usa.

    > Taa - afera diesli VW :-)

    Chociażby. No i katalogowe dane o spalaniu;)

    > A kogos z VW chcą sadzać.
    > Niemiec, nie ma znajomosci w USA, USA nie ma tez interesu VW chronic
    > :-)

    Dokładnie - szarpią konkurencję:)
    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 429. Data: 2022-02-22 18:02:55
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 22.02.2022 o 17:42, Shrek pisze:

    > Ty. A fryzjer to może sobie wybrać telewizor albo samochód skoro nie
    > jest ani elektronikiem ani mechanikiem? No i co zrobić z faktem, że pali
    > więcej niż w katalogu - przecież to inżynier liczył! :p

    To, czy telewizor odbiera sygnał i jak to robi, albo czy samochód pali i
    jak to robi, to sobie może pospekulować. Będzie wyższy.
    A wybrać, to może między jedną szczepionką, a drugą. Jak będzie miał
    szczęście, że ma wybór.

    > Dobra, kończę bo sam przyznajesz, że dyskusja z tobą jest pozbawiona sensu.

    Inni mogą przeczytać to co piszesz i uwierzyć. Dlatego warto sprostować.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 430. Data: 2022-02-22 18:12:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.02.2022 o 18:02, Kviat pisze:

> [...]
    > jak to robi, to sobie może pospekulować. Będzie wyższy.
    > A wybrać, to może między jedną szczepionką, a drugą. Jak będzie miał

    Kurwa. Nie mam telewizora - teraz umrę? ;)

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.