  • 201. Data: 2022-02-11 11:34:17
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 11.02.2022 o 11:27, Jacek Maciejewski napisał:

    > Nie ma to jak zdrowa teoria spiskowa. I któż to tak wycisza tych
    > naukowców? Iluminaci czy cykliści?

    media, również społecznościowe, te które zainwestowały w pandemię, np
    google, który jeszcze przed ogłoszeniem u nas pandemii podarował rządowi
    znaczny grant na reklamę pandemii w swoich mediach. To są fakty
    udokumentowane. Znikające wywiady z naukowcami, których wspomniałem z
    mediów, blokowane konta, które udostępniały te wywiady - nie to przypadek.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 202. Data: 2022-02-11 11:38:30
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 10 Feb 2022 19:02:44 +0100, Zbynek Ltd. napisał(a):

    > Nie mam ochoty i czasu
    > (nie mam na drugie Syzyf) sprawdzać czy ten profesor istnieje

    Coś mi podlinkowana strona nie włazi.
    Jak się nazywa ten profesor? Może coś zdziałam, ale nie obiecuję.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 203. Data: 2022-02-11 11:52:02
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Znikające wywiady z naukowcami, których wspomniałem z
    > mediów, blokowane konta, które udostępniały te wywiady - nie to przypadek.

    Oczywiście, że to nie przypadek.
    Usuwają oczywiste kłamstwa i brednie antyszczepionkowców.
    Nikt tego nie ukrywa, że są usuwane.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 204. Data: 2022-02-11 12:04:48
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 11 Feb 2022 11:52:02 +0100, Kviat napisał(a):

    > Usuwają oczywiste kłamstwa i brednie antyszczepionkowców.
    > Nikt tego nie ukrywa, że są usuwane.

    To ja się podłączę, że Niemcy wywalili, całkiem jawnie, Russia Today.
    Taki cios w wolność słowa.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 205. Data: 2022-02-11 12:10:10
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 11.02.2022 o 11:52, Kviat napisał:

    > Oczywiście, że to nie przypadek.
    > Usuwają oczywiste kłamstwa i brednie antyszczepionkowców.
    > Nikt tego nie ukrywa, że są usuwane.

    Jedna prawda - jedna partia...

    skąd to znamy.

    Takie kłamstwa, które się potwierdzają, to dziwny rodzaj kłamstwa, ale
    nowomowa komusza widzę Tobą kieruje. W zasadzie niczym nie różnisz się
    od Wiesiaczka...

    --
    http://zrzeda.pl

  • 206. Data: 2022-02-11 12:23:36
    Od: a...@p...com

    Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 11 Feb 2022 11:38:30 +0100
    doszła do mnie wiadomość <15f3hwait7haa$.d6gbvfrr9no5.dlg@40tude.net>
    od Olin <k...@a...w.stopce> :

    >Coś mi podlinkowana strona nie włazi.
    >Jak się nazywa ten profesor? Może coś zdziałam, ale nie obiecuję.

    Inni już zdziałali, ale to pewnie sługusy Sorosa, Gatesa, korporacji
    produkujących szczepionki, zwolennicy depopulacji, zmiany pieca i tym
    podobni bandyci:
    https://www.techarp.com/science/jacob-giris-covid-19
    -vaccine/

    --
    Szwambuł Trantiputl.
    Inter stercus/faeces et urinam nascimur

  • 207. Data: 2022-02-11 12:33:47
    Od: a...@p...com

    Wcale nie przypadkiem, dnia Wed, 09 Feb 2022 22:08:46 +0100
    doszła do mnie wiadomość <62042d02$0$482$65785112@news.neostrada.pl>
    od "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> :

    >Nie jestem już pewien, ale chyba też twierdziłeś, że szprycowanie
    >sprzyja łagodniejszemu przebiegowi.
    >Zdają się temu przeczyć słowa dyrektora drugiego co do wielkości
    >szpitala w Izraelu, profesora, że 80% ciężkich przypadków zwida
    >dotyczy osób w pełni zaszczepionych. I że szczepionki nie mają
    >żadnego wpływu na ochronę przed ciężkim zachorowaniem.
    >https://gadowskiwitold.pl/aktualnosci/komentarz-tyg
    odnia-dwa-tysiace-za-glowe/
    >Od 30:39

    Pan Gadowski już dawno powinien dostał medal imienia Szymona Pansa i
    Olgi Szust.

    --
    Szwambuł Trantiputl, Aieon Wrszc & Etaoin Shrdlu

  • 208. Data: 2022-02-11 12:38:52
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Jedna prawda - jedna partia...

    ...antyszczepionkowców?

    > skąd to znamy.

    od antyszczepionkowców.

    > Takie kłamstwa, które się potwierdzają, to dziwny rodzaj kłamstwa,

    Podaj jedno, które się potwierdziło i zostało usunięte.

    > ale
    > nowomowa komusza widzę Tobą kieruje. W zasadzie niczym nie różnisz się
    > od Wiesiaczka...

    Oczywiście.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 209. Data: 2022-02-11 12:52:10
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 11.02.2022 o 12:38, Kviat napisał:

    > ...antyszczepionkowców?

    > od antyszczepionkowców.

    > Podaj jedno, które się potwierdziło i zostało usunięte.

    przecież miałeś: skuteczność szczepionek szybko spadnie, nawet mówiono o
    ponad pół roku, badania pokazują, że po 3 miesiącach skuteczność ich
    jest niewielka, albo wręcz żadna.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 210. Data: 2022-02-11 13:19:14
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 11 Feb 2022 12:23:36 +0100, a...@p...com napisał(a):

    > Inni już zdziałali, ale to pewnie sługusy Sorosa, Gatesa, korporacji
    > produkujących szczepionki, zwolennicy depopulacji, zmiany pieca i tym
> [...]

    Podejrzewałem, że ten profesor nie istnieje, a tu nieco bardziej
    wyrafinowany fejk.

    Tak przy okazji: dowiedziałem się, że istniej coś takiego jak 'Galop
    Gisha'. Widzę, że część grupowiczów czerpie pełnymi garściami z tej
    techniki.
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Galop_Gisha