  • 181. Data: 2022-02-10 18:27:36
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.02.2022 o 12:31, J.F pisze:

    > Przy czym ... warto by sprawdzic, jak wyglada % zaszczepionych w
    > roznych grupach wiekowych. Moze np umiera duzo staruszkow, ktorym
    > szczepic sie nie chcialo.

    Całkiem prawdopodobne. NIe chce mi się tego analizować, bo przyjmuję że
    szczepionki zmniejszają ryzyko zgonu, więc nie czuję potrzeby wiedzieć
    ile dokładnie w jakiej grupie wiekowej. Zmniejszają i już. Jak kogoś
    interesuje, to niech sobie rozklimia dokładnie.

    > Albo - skoro ta szczepionka prawie nie chroni przed zakazeniem,
    > a pandemia szaleje, to nie dziwne, ze staruszek trafia do szpitala
    > z innych przyczyn, tam robia test - wychodzi pozytywnie,
    > i potem wpisuja "covid i choroby towarzyszace".

    Niewątpliwie spora część przypadków tak właśnie wygląda. Ogólnie mam
    wrażenie, że istotna ilość zgonów na covid ma mały związek z covidem.

    15081220/photo/2

    > Ciekawe ... im wiecej zaszczepionych, tym wiecej zachorowan ? :-)

    No właśnie. Dlatego zamieściłem, bo mamy tu na grupie bezkrytycznego
    fana korelacji;) No ale póki co się nie odniósł, choć na tamtego posta
    już odpisał, tylko ten fragment wyciął;)

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 182. Data: 2022-02-10 18:34:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Tyle, że jak ktoś jest zaszczepiony, to często nie testują go na C19,
    > więc prędzej ktoś chory na coś innego trafia na test.

    Już się zmnieło. Choć wcześniej rzeczywiście tak było. Na objawy typowe
    miałem pytanie - był pan szczepiony - tak dwie dawki. W takim razie test
    zbędny bo prawdopodobieństwo małe a nawet jakby co to i tak raczej nic
    panu nie będzie. To był październik. W listopadzie dostałem już
    skierowanie na test ale w luxmedzie, więc można olać bez aresztu, co też
    zrobiłem i siedziałem na dupsku na L4.

    Teraz standardowo wysyłają na testy, ale przymus jest tylko jak
    pójdziesz do państwowego. U przywaciarza mówią, żebyś się
    samoaresztował, ale większość oczywiście nie jest jest taka głupia, żeby
    to zrobić - biorą L4 i na tym się kończy. Obstawiam, że wśród pokłutych
    jest więcej posiadaczy abonamnetów niż wśród antyszczepów i to jest
    częściowo rozwiązaniem zagadki.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 183. Data: 2022-02-10 19:02:44
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Shrek napisał(a) :
> [...]
    ine

    > Gadowski może i źródło podał, ale to źródło powołuje się samo na siebie.

    Ktoś musi być zawsze pierwszy w łańcuszku. Nie mam ochoty i czasu
    (nie mam na drugie Syzyf) sprawdzać czy ten profesor istnieje, czy
    podał dane z sufitu czy z własnej praktyki.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 184. Data: 2022-02-10 19:11:55
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Shrek napisał(a) :

> [...]
    > pokazać lekarzowi. Natomiast te 96% przeciw zachorowaniu i 100% przeciw
    > ciężkiemu przebiegowi, hospitalizacji i zgonom się w oficjalnych
    > kampaniach pojawiały często i zdaje się stąd te liczby znają.

    > Za to już wtedy były to przebadane preparaty - ponoć najlepiej ze
    > wszystkich dotychczasowych szczepionek, a tu lipa wyszła. Z dwóch dawek
    > zrobiły się trzy i sprawa jest rozwojowa a z 96% skuteczności po pół
    > roku zrobiło się 10%. Więc niezależnie od tego jak te preparty były
    > przebadane i skąd szury miały swoje "teorie", okazuje się, że rację

    "Szury" mają swoje teorie z praktyki. Preparaty medyczne testuje się
    latami. Czasem dekadami. A tu masz - nagle pół roku i gotowy produkt
    o niemal 100% skuteczności. I wiele innych sygnałów co tu nie jest
    ze zdrową logiką. I co jest czymś co już kiedyś mieliśmy i nie
    chcielibyśmy żeby się powtórzyło.

    I o co w tym wszystkim chodzi? O kasę. Szczepić przymusowo dzieci,
    które w zasadzie nie chorują. Wg danych Ministerstwa Choroby w 2021
    roku na zwida w przedziale wiekowym 5-12 lat zmarło 1 dziecko. Taką
    oficjalną odpowiedź dostał Grzegorz Płaczek z tego źródła.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 185. Data: 2022-02-10 19:16:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.02.2022 o 19:02, Zbynek Ltd. pisze:

    > Ktoś musi być zawsze pierwszy w łańcuszku.

    No ktoś musi, ale jak mam twarde dane i słowo honoru kogoś (już pomińmy
    narodowość;)) to jednak bardziej wierzę danym.

    > Nie mam ochoty i czasu (nie
    > mam na drugie Syzyf) sprawdzać czy ten profesor istnieje, czy podał dane
    > z sufitu czy z własnej praktyki.

    No ja też nie, natomiast zadałem sobie trud i sprawdziłem jak wyglądają
    dane w UK i u nas i wynika z tego, że rzeczywiście szczepienia
    zmniejszają ryzyko cięzkiego przebigu, więc póki co będę się trzymał
    raczej tych danych niż profesora o którego istnieniu ani ja ani chyba ty
    nie jesteśmy na 100% przekonani;)

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 186. Data: 2022-02-10 19:24:21
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Shrek napisał(a) :
    > więc póki co będę się trzymał
    > raczej tych danych niż profesora o którego istnieniu ani ja ani chyba ty
    > nie jesteśmy na 100% przekonani;)

    Ja tam już wolę słowa wirtualnego profesora niż sfilmowany przejazd
    ciężarówek z Bergano.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 187. Data: 2022-02-10 19:28:57
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.02.2022 o 19:11, Zbynek Ltd. pisze:

    > "Szury" mają swoje teorie z praktyki.

    Z praktyki to mogli mieć wątpliwości co do powiedzmy rzetelności czy
    wiarygodności badań. Co do tego co stanie się za roku musieli strzelać,
    bo sami nie mieli dobrych danych. Choć było raczej oczywiste że wirus
    zmutuje ani "naukowcy" ani "szury" nie wiedziały wtedy co się stanie za rok.

> [...]
    > zwida w przedziale wiekowym 5-12 lat zmarło 1 dziecko. Taką oficjalną
    > odpowiedź dostał Grzegorz Płaczek z tego źródła.

    Akurat szczepienie dzieci co do zasady miało duży sens, bo one mimo że
    ciężko nie chorują, to jednak mają bardzo dużo kontaktów i skutecznie to
    roznoszą. Problem w tym, że zgodnie z nową nauką... szczepienia ponoć
    nigdy nie chroniły przed zakażeniem...

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 188. Data: 2022-02-10 19:32:48
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.02.2022 o 19:24, Zbynek Ltd. pisze:

    > Ja tam już wolę słowa wirtualnego profesora niż sfilmowany przejazd
    > ciężarówek z Bergano.

    Ale ja nie mówię o konkretnych danych:

    https://www.gov.uk/government/publications/covid-19-
    vaccine-weekly-surveillance-reports

    Tak jak wynika z nich konkretnie że szczepionki nie zabezpieczają przed
    zachorowaniem po pół roku to tak samo wyraźnie pokazuje że przed
    hospitalizacją i śmiercią jednak już jakoś działają.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 189. Data: 2022-02-10 19:34:27
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.02.2022 o 19:32, Shrek pisze:

    > Ale ja nie mówię o konkretnych danych:

    Wróć - miało być nie mówię o ciężarówkach z bergamo a o konkretnych
    danych - reszta bez zmian.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 190. Data: 2022-02-11 08:37:23
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 10.02.2022 o 16:55, Shrek pisze:

> [...]
    > roku zrobiło się 10%. Więc niezależnie od tego jak te preparty były
    > przebadane i skąd szury miały swoje "teorie", okazuje się, że rację

    Otóż dane były od naukowców, tylko tych wyciszonych, których zdania
    trzeba było szukać, ale jak ktoś chciał, to te dane miał zarówno jeśli
    chodzi o pandemię jak i szczepionki. Podawali swoje teorie pod koniec
    2020r, że szczepionki z ich wiedzy
    1) będą działały krótko
    2) spowodują dużo więcej NOPów niż inne preparaty
    3) obawiają się ADE

    a 2 miesiące temu jeden z Noblistów, który zmarł wczoraj mówił, że
    booster może wywoływać AIDS.

    Na ile teorie się sprawdziły/sprawdzą to się okaże. 2 pierwsze punkty
    się sprawdziły na pewno. Niektórzy ze względu na zwiększoną ilość
    zakażeń omikronem wśród osób zaszczepionych, zaczynają podejrzewać
    występowanie ADE. Resztę zobaczymy.

    --
    http://zrzeda.pl