  • 161. Data: 2022-02-10 12:31:28
    Temat: Re: Korelacja
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 9 Feb 2022 17:22:41 +0100, Shrek wrote:

    > Przy czym dalej ogólnie wśród czarnych worków jest 30% pokłótych na 57%
    > udziałw w społeczeństwie. Not great not terrible, natomiast bardzo
    > daleko od tego co zapowadano (100% skuteczność przed cięzkim przebiegiem)

    Przy czym ... warto by sprawdzic, jak wyglada % zaszczepionych w
    roznych grupach wiekowych. Moze np umiera duzo staruszkow, ktorym
    szczepic sie nie chcialo.
    Albo - skoro ta szczepionka prawie nie chroni przed zakazeniem,
    a pandemia szaleje, to nie dziwne, ze staruszek trafia do szpitala
    z innych przyczyn, tam robia test - wychodzi pozytywnie,
    i potem wpisuja "covid i choroby towarzyszace".
    I jeszcze staruszek moze miec obnizoną odpornosc z tytulu starosci,
    i dlatego szczepionka mu nie pomaga.

    > Ponieważ jesteś fanem korelacji to masz tu fajną:
    >
    > https://twitter.com/Marek39556099/status/14906458417
    15081220/photo/2

    Ciekawe ... im wiecej zaszczepionych, tym wiecej zachorowan ? :-)

    J.

  • 162. Data: 2022-02-10 12:44:39
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 10.02.2022 o 12:14, J.F napisał:

    > W Polsce rzekomo podobnie, tylko jak widze lekarza w TV, co mowi
    > "na oddziale covidowym prawie nie ma zaszczepionych",
    > to mam jakies watpliwosc - naprawde nie ma, czy mowi to, co TV
    > wygodne.

    jak zadaje się oficjalne zapytania i muszą podać oficjalne dane, to
    nagle się zmienia:
    https://scontent.flcj1-1.fna.fbcdn.net/v/t39.30808-6
    /273627494_2488025877999396_1543966670856076117_n.jp
    g?_nc_cat=110&ccb=1-5&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=pPqJLrW
    G_OwAX-qx0HH&_nc_ht=scontent.flcj1-1.fna&oh=00_AT96s
    l4qkhZbnU8kUpPGw7f6CV_kfHAc8ZVK_VBRBqznvw&oe=6209210

    na 68 łóżek covidowych, 39 zajętych, gdzie 20 pacjentów zaszczepionych,
    19 niezaszczepionych...

    --
    http://kaczus.zrzeda.pl

  • 163. Data: 2022-02-10 12:49:40
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 10.02.2022 o 12:31, J.F napisał:

> [...]
    > i potem wpisuja "covid i choroby towarzyszace".
    > I jeszcze staruszek moze miec obnizoną odpornosc z tytulu starosci,

    Tyle, że jak ktoś jest zaszczepiony, to często nie testują go na C19,
    więc prędzej ktoś chory na coś innego trafia na test.

    --
    http://kaczus.ppa.pl

  • 164. Data: 2022-02-10 13:06:07
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 10 Feb 2022 12:44:39 +0100, Tomasz Kaczanowski wrote:

> [...]
    l4qkhZbnU8kUpPGw7f6CV_kfHAc8ZVK_VBRBqznvw&oe=6209210

    > na 68 łóżek covidowych, 39 zajętych, gdzie 20 pacjentów zaszczepionych,

    No prosze.

    Aczkolwiek tylko 3 pod pomocą oddechową ... zaszczepieni,
    niezaszczepieni?
    A u reszty przebieg choroby ciezki, czy lekki?
    Z jakis powodow w szpitalu zostali ... to moze stan choc sredni?

    J.

  • 165. Data: 2022-02-10 14:09:40
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 10 Feb 2022 12:49:40 +0100, Tomasz Kaczanowski wrote:

    > Tyle, że jak ktoś jest zaszczepiony, to często nie testują go na C19,
    > więc prędzej ktoś chory na coś innego trafia na test.

    W szpitalu chyba wszystkich testuja.
    A skoro byl zgon, to chyba sie kwalifikowal do szpitala.

    J.

  • 166. Data: 2022-02-10 14:14:16
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 10 Feb 2022 11:40:57 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

    > tym jak się zaufanie ujebie/przeputa to dorobienie
    > "mrocznych powodów" jest już bułką z masłem.
    > IMHO Szczepionki teraz obrywają zasadniczo konsekwencjami
    > nadmiernie rozbudzonych oczekiwań,

    No ale foliarze od początku nie chcieli się szczepić, a nie że dopiero
    teraz, kiedy przyszła delta, a potem omikron, i jest płacz "gdzie obiecane
    95% z ulotki". Czytali w ogóle ulotkę?
    Nie pamiętam, żeby szury stały karnie przed punktami szczepień i uciekły z
    kolejek dopiero, kiedy zaczęli czytać na tłiterze, że omikron wszystkich
    równo zaraża.
    Wiosną 2021 nawet nie było wiadomo, że przeciwciała będą stosunkowo szybko
    zanikać, a oni już wtedy wiedzieli, że to wszystko ściema. Prorocy jacyś?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 167. Data: 2022-02-10 14:17:20
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 10.02.2022 o 14:09, J.F pisze:

    > W szpitalu chyba wszystkich testuja.
    > A skoro byl zgon, to chyba sie kwalifikowal do szpitala.

    Nie wiem jak teraz, na jesieni testowano tylko niezaszczepionych z
    automatu, zaszczepieni byli tylko czasem, gdy było podejrzenie, że mają
    c19. Teraz mogło się to zmienić, nie wiem, nie sprawdzałem obecnie.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 168. Data: 2022-02-10 14:22:57
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 10 Feb 2022 12:14:55 +0100, J.F napisał(a):

    > inne liczby mi z dzielenia wychodza.
    > Chyba, ze popatrzyli na wczesniejsze tygonie - bylo lepiej.
    > Ale czemu teraz gorzej?

    Aż tak daleko nie wnikałem; zakładam że masz rację. Obejrzałem tylko
    wykresy no i te niebieskie kreski tak szybują tak wysoko, a zielone ścielą
    się malowniczo po osi.

    > Najlepiej, zeby podali jakies liczby, chocby takie jak Ty - ze w
    > miesiac zmarlo na covid dwoch 39-latkow zaszczepionych i 18
    > niezaszczepionych.

    No nasze MZ takich rzeczy nie podaje. Może w szpitalach personel zabiegany
    i nie ma głowy do liczenia szczepionych na oddziale.
    WOT by się przydał, ale teraz latają wzdłuż granicy, żeby nas obronić przed
    jakimi ciężarnymi albo dziadkami.

    > Co prawda rocznik wybrales tendendencyjnie i w innych jest gorszy
    > wynik.

    Foliarze wybiorą, co chcą; nie będę im odbierał możliwości wykazania się.

    > No i jeszcze drobiazg - piszesz o respiratorach, a w danych tylko
    > hospitalizacje.

    To był słynny skrót myślowy, bo nie chciało mi się pisać 'hospitalizacje',
    ale oczywiście masz rację.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 169. Data: 2022-02-10 14:38:04
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 10 Feb 2022 12:17:46 +0100, J.F napisał(a):

    > bo maja procent od zyskow ze sprzedazy

    Producent chce sprzedać jak najwięcej czegokolwiek, mogą być garnki na
    pokazie, więc tu nie ma dyskusji.
    Ale szczepionki do użycia dopuszcza Europejska Agencja Leków. Na innych
    kontynentach i w innych krajach są inne instytucje. Do tego dochodzą tabuny
    uczonych i lekarzy - za wyjątkiem oczywiście Normana J. Pieniążka oraz tego
    eksperta od dziewicologii - którzy namawiają do szczepień. Oni wszyscy nie
    wiedzą, o czym unisono mówią?
    Taką Europejską Agencję Leków zaludniają misiewicze nasłani z
    Nowogrodzkiej? Sputnika nie dopuścili w UE, więc chyba byle placebo u nich
    nie przechodzi,

  • 170. Data: 2022-02-10 14:50:27
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

> [...]
    > Wiosną 2021 nawet nie było wiadomo, że przeciwciała będą stosunkowo szybko
    > zanikać, a oni już wtedy wiedzieli, że to wszystko ściema. Prorocy

    Jak niespecjalnie wierzyli wtedy to jaka jest szansa że uwierzą teraz w
    "prawdę kolejnego etapu"? "Wszystko ma swoją cenę", wiarygodność raz
    przeputana "niepowiedzeniami" szybko nie wróci.

    --
    A. Filip