  • 141. Data: 2022-02-09 17:17:32
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.02.2022 o 13:28, Kviat pisze:

    > Ci naukowcy, to muszą być strasznie głupi.

    Dlaczego naukowcy a nie ty, który twierdzisz, że to najlepiej przebadana
    szczepionka? Co się naukowcami teraz wypierasz?

    > No przecież. Ci głupcy nigdy by nie wpadli na to żeby oceniać
    > skuteczność na bieżąco. Ba! Nawet nie wpadli na to, żeby tak napisać w
    > swoich badaniach, że ocena skuteczności wynika z aktualnych danych.
    > Co za durnie...

    No więc kiedyś była skuteczna przeciw zachorowaniu i dwudawkowa. Teraz
    już nie jest. Wiec trochę słabo z tą "najlepiej przebadaną szczepionką"
    skoro była tak dobrze przebadana, że w ciągu niecałego roku od
    wprowadzenia okazało się, że nie trzyma żadnego okreslonego w tym
    najlepszym badaniu parametru.

    Równie dobrze mógłbyś powiedzieć, że klimat z 2 lutego, to najlepiej
    zbadany klimat od poczatku wszczechświata:P Po prostu kilka(naście?)
    miesięcy badań dopuszczających szczepień i najlepiej przebadana nie
    łączą się w jednym zdaniu i powtarzanie takich głupot jest wodą na młyn
    szurów.

    > Pewnie "stare" szczepionki też olali i poprzestali na ocenie
    > skuteczności sprzed kilkudziesięciu lat i do dzisiaj załączają do nich
    > pożółkłe ze starości ulotki, które wydrukowali na samym początku.

    Jakie szczepionki przestają działać po pół roku, czego nie było w
    badaniach dopuszczających? Był drugi taki fakap w historii medycyny?

    > No bo od dawna wiadomo, że naukowcy mają obowiązek wyciągać wnioski z
    > danych, które nie istnieją.

    Ta, bo nie było danych, że koronawirusy bardzo dobrze mutują. No ale
    twierdzisz, że "najlepiej przebadana szczepionka" i po prostu pominieto
    fakt mustowania wirusa i którego kuzynach było wiadomo że mutuje, bo...
    brak danych, więc chuj tam - najważniejsze że najlepiej przebadana.

    > Czyli jest nadzieja, że jednak szury mają rację i wsadzanie do pieca na
    > trzy zdrowaśki jest skuteczniejsze od kompletnie nieskutecznych
    > szczepionek.

    Ty to jednak jesteś niereformowalny... NIe jestem kurwa szurem i
    naprawdę mam ochotę merytorycznie porozmawiać. Ale chyba obrażam twoje
    uczucia religijne.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 142. Data: 2022-02-09 17:22:41
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.02.2022 o 11:10, Olin pisze:

    > No i, przykładowo, w Polsce od 15.11.2021 do 7.02.2022 zmarło 9 z czipami i
    > 60 nieszczepów w wieku 44 lat.

    Przy czym dalej ogólnie wśród czarnych worków jest 30% pokłótych na 57%
    udziałw w społeczeństwie. Not great not terrible, natomiast bardzo
    daleko od tego co zapowadano (100% skuteczność przed cięzkim przebiegiem)

    Ponieważ jesteś fanem korelacji to masz tu fajną:

    https://twitter.com/Marek39556099/status/14906458417
    15081220/photo/2

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 143. Data: 2022-02-09 18:03:32
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.02.2022 o 11:17, Olin pisze:

    > W 2020 żadnych trendów nie widzę. Wsp. korelacji prawie 0.
    > https://drive.google.com/file/d/1VN1fwmBDzwD3UHprUVD
    OmurHlg4HObMb/view?usp=sharing
    > Po roku nagle pojawiają się te trendy, ale zupełnie nie wiadomo dlaczego.

    A ktoś pisał, że nie wiadomo dlaczego? Zacytujesz? Jedyne co pisałem, to
    że jest mnóstwo innych zmiennych i nawet na głupim obrazku było widać
    "zabory". I jest to dość standardowy widok. Na bardzo wielu obrazkach
    widać "zabory" i nic dziwnego w tym nie ma. Widać ją również na mapach
    powiatów w polsce - zarówno w wyszczepieniu jak i śmiertelności - nic
    dziwnego, że ją widać, bo po prostu ona istnieje i nikt rozsądny temu
    nie przeczy. Ja też nie.

    > No właśnie. Tak jakoś wyszło, że im biedniejsi albo z traumą po najlepszym
    > z ustrojów, tym mniej mają oleju w głowie.
    > Temat do rozważań dla socjologów.

    Więc jest korelacja między biedą (pomińmy czy finansową czy umysłową) na
    tym obrazku czy nie, czy nie? Bo korelacji jednoczesnie zaprzeczasz i tą
    rzekomo nieistniejąca od razu wyjaśniasz:P

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 144. Data: 2022-02-09 18:09:34
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.02.2022 o 10:59, Olin pisze:

    > Przyznam, że spodziewałem się mniej więcej takiej reakcji, choć wcale się
    > nie cieszę, że mam zdolności profetyczne.

    Żadnych zdolności profetycznych nie przedstawiłeś, bo tylko
    potwierdziłeś to co wcześniej pisałem. Ty zresztą też:P

    > Nie wiadomo, który obrazek masz na myśli, ale zgaduję, że ten:
    > https://drive.google.com/file/d/1K9fPdDtNLLLopgByvUV
    cayCpclOe0xIH/view?usp=sharing

    NIe ten. Ten z gwiazdkami unijnymi.

    > Rzecz jasna nie tłumaczysz, czemu podział obrazka na ex-demoludy i starą UE
    > nie występuje dla roku 2020:
    > https://drive.google.com/file/d/1VN1fwmBDzwD3UHprUVD
    OmurHlg4HObMb/view?usp=sharing

    NIe wytłumaczę, bo nie ma takiej potrzeby - nie zaprzeczam temu. To
    zaprzeczenie pojawia się tylko w twojej głowie. Nigdy nie przeczyłem, ze
    poziom wyszczepienia wpływa na śmiertelność i co jakiś czas na wszelki
    wypadek to podkreślam, bo próbuje się (i ty to również robić) wmówić mi,
    że zaprzeczam działaniu szczepień w zakresie zmniejszania śmiertelności.
    NIe zaprzeczam, co więcj uważam, że rzeczywiście szczepienia się
    przyczyniają do jej spadku. Próbujesz dyskutować ze mną ztezą której
    _nigdy_ nie postawiłeś. Z jakiegoś powodu uważasz mnie za szura i
    przypisujesz mi cechy tej grupy, mimo że regularnie piszę, że to nie
    prawda i w pewnych zakresach zgadzam się z tobą i tobie podobnym. Ale wy
    nie chcecie dyskutować ze mną tylko z szurami, więc przypisujesz mi
    szurskie twierdzenia, których nie stawiałe i którym regularnie zaprzeczam.

    > Od szurów i foliarzy wiemy, że to na pewno nie były szczepienia.
    > Musowo św. Andrzej Bobola podniósł swą prawicę.

    No i sam widzisz....

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 145. Data: 2022-02-09 22:01:23
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Chyba odwrotnie? Zaszczepieni też umierają na kowid

    No właśnie nie.

    --
    Robert Tomasik

  • 146. Data: 2022-02-09 22:08:46
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Shrek napisał(a) :
> [...]
    > że zaprzeczam działaniu szczepień w zakresie zmniejszania śmiertelności.
    > NIe zaprzeczam, co więcj uważam, że rzeczywiście szczepienia się

    Nie jestem już pewien, ale chyba też twierdziłeś, że szprycowanie
    sprzyja łagodniejszemu przebiegowi.
    Zdają się temu przeczyć słowa dyrektora drugiego co do wielkości
    szpitala w Izraelu, profesora, że 80% ciężkich przypadków zwida
    dotyczy osób w pełni zaszczepionych. I że szczepionki nie mają
    żadnego wpływu na ochronę przed ciężkim zachorowaniem.
    https://gadowskiwitold.pl/aktualnosci/komentarz-tygo
    dnia-dwa-tysiace-za-glowe/
    Od 30:39

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 147. Data: 2022-02-10 06:27:50
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.02.2022 o 22:08, Zbynek Ltd. pisze:

    > Nie jestem już pewien, ale chyba też twierdziłeś, że szprycowanie
    > sprzyja łagodniejszemu przebiegowi.

    Tak pokazują dane.

    > https://gadowskiwitold.pl/aktualnosci/komentarz-tygo
    dnia-dwa-tysiace-za-glowe/

    > Od 30:39

    Sczerze -ten powiedział, że tamten powiedział...

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 148. Data: 2022-02-10 06:49:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > No właśnie nie.

    No własnie tak.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 149. Data: 2022-02-10 08:46:43
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 09.02.2022 o 17:17, Shrek pisze:

    > Dlaczego naukowcy a nie ty, który twierdzisz, że to najlepiej przebadana
    > szczepionka? Co się naukowcami teraz wypierasz?

    I taka z tobą rozmowa...
    Dlatego, ponieważ tak twierdzą naukowcy.

    Podaję ci linki do badań naukowców, którzy twierdzą i pokazują na jakiej
    podstawie tak twierdzą, że szczepionki działają, że są bezpieczne i że
    są skuteczne - to piszesz, że to ja gadam głupoty, że szczepionki działają.
    Naukowcy twierdzą, że te szczepionki i ten wirus są najlepiej przebadane
    w historii - to piszesz, że to ja piszę głupoty, że jest najlepiej
    przebadana w historii, bo w/g ciebie nie jest.

    Skup się: naukowcy twierdzą, że te szczepionki i ten wirus są najlepiej
    przebadanymi w historii. Naukowcy twierdzą, że są skuteczne i bezpieczne.
    Jeżeli twierdzisz, że tak nie jest, to nie znaczy, że ja gadam głupoty.
    To znaczy, że twierdzisz, że naukowcy są głupcami i się nie znają.

    > Ty to jednak jesteś niereformowalny... NIe jestem kurwa szurem

    Twierdzisz, że głupotą jest pisać to, co twierdzą naukowcy, bo nie jest
    tak jak oni twierdzą. Ty wiesz lepiej od nich, bo wiesz lepiej.
    To jak to się nazywa?

    Wiesz, że naukowców można przekonać, że nie mają racji? Poważnie.

    > i naprawdę mam ochotę merytorycznie porozmawiać. Ale chyba obrażam twoje
    > uczucia religijne.

    Obrażasz definicję merytorycznej rozmowy. I umiejętność przeczytania ze
    zrozumieniem, co kto twierdzi.

    Przykro mi, ale nie znam bardziej merytorycznych argumentów ponad to, co
    twierdzą naukowcy. I jak na razie, na poparcie tego, że się mylą, masz
    tylko swoją wiarę. Oraz merytoryczną możliwość wykazania im tego, że się
    mylą.

    Co ci odpisali?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 150. Data: 2022-02-10 10:18:49
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Shrek napisał(a) :

    > Tak pokazują dane.

    dnia-dwa-tysiace-za-glowe/

    > Sczerze -ten powiedział, że tamten powiedział...

    Ten powiedział i jednocześnie pokazał link:
    https://israelnationalnews.com/news/321674/#HoldTheL
    ine

    Do swoich twierdzeń Gadowski zawsze podaje źródło.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65