  • 11. Data: 2003-08-08 07:22:13
    Temat: Re: Kopie zapasowe
    Od: ".:Homus:." <homus @nomail.post.pl>

    > czyli że co? mam se kurde notować kiedy i gdzie nabyłem soft? i może
    jeszcze
    > jak miała kasierka na imie, nazwisko, drugie imie, nazwisko rodowe, date
    jej
    > urodzenia, pesel, nip i chuj jeszcze wie co...?! ludzie: jakaś paranoja! i
    > jeszcze jedno: jeżeli zakupu dokonałem przez internet (aukcje), sprzedawca
    > mui pamiętać kto od niego kupował? psychodel...
    Skoro chesz tego uzywac na firme to musisz miec fakture lub inny dowod
    zakupu a tam jest data zakupu jesli nie masz tego kwitu to sorry. Jesli
    kupiles go legalnie to zostralo to zaksiegowane w ksiegowosi a wiec jest
    data zakupu i od kogo kupiles. wiec nie ma co kombinowac. A jak Ci skubna
    jeszcze ksiegi rachunkowe to zmow paciorek zeby US nie nawiedzil Ci w
    najblizszych 5 latach.
    Homus