  • 71. Data: 2016-07-10 20:29:22
    Temat: Re: Kontrolerzy z Poczty Polskiej mają sprawdzać w mieszkaniach czy mamy telewizory.
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 7/10/2016 3:49 AM, Marek wrote:
    > nieistotne.
    >
    > To nie jest odwiedź na pytanie, czy w opisanej sytuacji trzeba płacić
    > dwa razy abonament.

    Firma zgłasza posiadanie jednego odbiornika mniej.

  • 72. Data: 2016-07-11 00:44:19
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 10 Jul 2016 13:29:22 -0500, witek <w...@g...pl> wrote:
    > Firma zgłasza posiadanie jednego odbiornika mniej.

    Ależ właśnie nie zgłasza, chce w ten sposób na siebie wziąść
    abonament za wynajmujących-korzystających. Pytanie, czy w takim
    przypadku korzystający będzie musiał też zapłacić abonament.

    --
    Marek

  • 73. Data: 2016-07-11 02:54:48
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 7/10/2016 5:44 PM, Marek wrote:

    > Ależ właśnie nie zgłasza, chce w ten sposób na siebie wziąść abonament
    > za wynajmujących-korzystających. Pytanie, czy w takim przypadku
    > korzystający będzie musiał też zapłacić abonament.

    tak.
    to, ze ktos placi wiecej niz powinien nie oznacza, ze drugi nie musi.

  • 74. Data: 2016-07-11 03:45:14
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com>

    On 07/11/2016 09:54 AM, witek wrote:

    > tak.
    > to, ze ktos placi wiecej niz powinien nie oznacza, ze drugi nie musi.

    A jak wynajmę mieszkanie / pokój hotelowy na 15 dni, i na wyposażeniu
    jest telewizor - to tego 15 dnia muszę rejestrować znajdujący się tam
    odbiornik czy nie?

    Tomasz Chmielewski
    https://wpkg.org

  • 75. Data: 2016-07-11 07:48:23
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com>

    On 07/06/2016 07:50 AM, Animka wrote:

    > Płacisz za odbiornik radiowy i telewizyjny.
    > Niedługo każą chyba placić abonament za majtki. :-(
    > Dlaczego podatku bykowego nie chcą wprowadzić? (Od starokawalerstwa). :-X

    Przecież władza w Polsce (Kościół pod ramię z kawalerem Kaczyńskim) sama
    się nie opodatkuje...

    Tomasz Chmielewski
    https://wpkg.org

  • 76. Data: 2016-07-11 10:05:43
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 06.07.2016 o 00:50, Animka pisze:

    > Płacisz za odbiornik radiowy i telewizyjny.
    > Niedługo każą chyba placić abonament za majtki. :-(
    > Dlaczego podatku bykowego nie chcą wprowadzić? (Od starokawalerstwa). :-X

    To raczej od staropanieństwa.
    Można dokładnie sprawdzić posiadanie dzieci.
    Z facetem nigdy nic pewnego.
    Może się okazać, że formalnie żonkoś praktycznie nie ma dzieci a kawaler
    jak najbardziej.

  • 77. Data: 2016-07-11 21:30:14
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Tomasz Chmielewski"

> [...]

    A jak wynajmę mieszkanie / pokój hotelowy na 15 dni, i na wyposażeniu
    jest telewizor - to tego 15 dnia muszę rejestrować znajdujący się tam
    ---
    A prąd ?

  • 78. Data: 2016-07-11 22:52:11
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-07-11 o 21:30, re pisze:
    > pokój hotelowy na 15 dni,

    http://www.fakt.pl/pieniadze/finanse/przez-abonament
    -z-pokojow-hotelowych-moga-zniknac-telewizory/bextml

    Liwiusz

  • 79. Data: 2016-07-12 12:35:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >http://www.fakt.pl/pieniadze/finanse/przez-abonamen
    t-z-pokojow-hotelowych-moga-zniknac-telewizory/bextm
    le

    Ale to troche obok dyskusji - nikt przeciez nie twierdzi, ze najmujacy
    pokoj jest posiadaczem telewizora czy lozka.

    No chyba, zeby tak jednak twierdzic, a wiec hotel nie posiada i nie
    musi placic :-)

    O ile pamietam stare przepisy, to firmy mialy obowiazek rejestrowac i
    oplacac wszystkie odbiorniki, w tym np w radia w samochodach.
    Jesli hotele uwazaly inaczej ... no to maja skutki.

    A swoja droga - czy to nie doprowadzi do wylamania sie hoteli z
    placenia ?
    Jakas kablowka pewnie chetnie im dostarczy filmy z serwera czy program
    np Polsatu i TVN z pominieciem TVP.

    I bedzie kolejny casus prawny ... ktory zawsze mozna uregulowac
    kolejna ustawa, ze hotel ma obowiazek dostarczania TVP gosciowi.
    Ale wtedy moze sie pojawic pozycja na rachunku :-)

    A gdyby tak ... w pokoju telewizora nie ma, jest tylko gniazdko
    antenowe.
    Telewizory wynajmuje inna firma, po zlotowce za dobe :-)
    Ktora oczywiscie abonamentu nie placi, bo poki ma w posiadaniu, to ich
    nie oglada :-)

    J.

  • 80. Data: 2016-07-12 12:40:14
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-07-12 o 12:35, J.F. pisze:

    > A swoja droga - czy to nie doprowadzi do wylamania sie hoteli z placenia ?
    > Jakas kablowka pewnie chetnie im dostarczy filmy z serwera czy program
    > np Polsatu i TVN z pominieciem TVP.

    Ale sęk nie w liście kanałów, tylko w sposobie wyświetlania - jeśli na
    telewizorze, to abonament będzie zasadny. Jeśli na monitorze przez
    komputer w jakimś streamingu, to abonamentu nie ma, choćby całą dobę
    tvp1 leciało.

    --
    Liwiusz