  • 61. Data: 2016-07-06 22:58:49
    Temat: Re: Kontrolerzy z Poczty Polskiej mają sprawdzać w mieszkaniach czy mamy telewizory.
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 7/5/2016 5:13 AM, J.F. wrote:
    > Użytkownik "klaus" napisał w wiadomości grup

    > Zawsze mozna odwrocic - posiadacz mieszkania ma obowiazek placic za
    > telewizor, chyba ze wpusci kontrolerow i pokaze, ze go nie ma ...
    >
    > J.

    Jestem za.
    Nagle by się okazało, że 100% obywateli nie ma telewizora....

    ...w momencie kontroli

  • 62. Data: 2016-07-07 18:24:44
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 5 Jul 2016 06:54:20 +0200, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    > Największym kruczkiem prawnym jest to, że telewizor należy
    zarejestrować
    > w ciągu 14 dni od wejścia w jego posiadanie, więc...

    A jeśli nie jestem jego włascicielem tylko jest wypożyczony od firmy,
    do której należy?

    --
    Marek

  • 63. Data: 2016-07-07 18:34:34
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-07-07 o 18:24, Marek pisze:
    > zarejestrować
    >
    > A jeśli nie jestem jego włascicielem tylko jest wypożyczony od firmy, do
    > której należy?

    To jesteś posiadaczem.

    --
    Liwiusz

  • 64. Data: 2016-07-07 22:31:11
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 7/7/2016 11:24 AM, Marek wrote:
    > zarejestrować
    >
    > A jeśli nie jestem jego włascicielem tylko jest wypożyczony od firmy, do
    > której należy?

    jestes posiadaczem. Nie musisz byc wlascicielem.

  • 65. Data: 2016-07-07 23:33:29
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "z"

    > Płacisz za odbiornik radiowy i telewizyjny.
    > Niedługo każą chyba placić abonament za majtki. :-(
    > Dlaczego podatku bykowego nie chcą wprowadzić? (Od starokawalerstwa). :-X

    Potraktuj 500+ jako takie wyrównanie ala podatek bykowy.
    Jak nie masz przynajmniej dwójki dzieci to się nie wywiązujesz z
    obowiązku prokreacyjnego i masz mniej kasy.
    W sumie logiczne.
    ---
    Przecież normalnie jest dokładnie odwrotnie

  • 66. Data: 2016-07-08 07:15:23
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-07-07 o 23:33, re pisze:
    > Przecież normalnie jest dokładnie odwrotnie

    Ale po zastanowieniu ;-) właśnie tak działa.
    Dostaną wszyscy co przynajmniej gwarantują zastępowalność pokoleń.
    Ci co mają to w d... poniosą karę finansową.
    Aż się dziwię że "wadza" sama nie wykminiła takiej argumentacji.
    (tanio sprzedam ;-) )
    Lepsze to niż wicie się między programem prokreacyjnym a pomocą
    społeczną :-)

  • 67. Data: 2016-07-08 19:25:43
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 7 Jul 2016 18:34:34 +0200, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    > To jesteś posiadaczem.

    A ustawa explicite mówi o posiadaniu w sensie władaniu rzeczą czy
    posiadaniu w rozumieniu większości posłów czyli tytule prawnym do
    rzeczy (własnością)? Zakładam, że firma będącą właścicielem tego tv
    płaci abonament za ten tv. Ustawa przewiduje podwójne płacenie
    abonamentu?

    --
    Marek

  • 68. Data: 2016-07-08 19:31:01
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-07-08 o 19:25, Marek pisze:
    > czy posiadaniu w rozumieniu większości posłów czyli tytule prawnym do
    > rzeczy (własnością)

    Nie znam tego zdania "większości posłów". Zresztą jest ono nieistotne.

    --
    Liwiusz

  • 69. Data: 2016-07-10 10:49:20
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 8 Jul 2016 19:31:01 +0200, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    > Nie znam tego zdania "większości posłów". Zresztą jest ono
    nieistotne.

    To nie jest odwiedź na pytanie, czy w opisanej sytuacji trzeba płacić
    dwa razy abonament.

    --
    Marek

  • 70. Data: 2016-07-10 11:21:36
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-07-10 o 10:49, Marek pisze:
    > nieistotne.
    >
    > To nie jest odwiedź na pytanie, czy w opisanej sytuacji trzeba płacić
    > dwa razy abonament.

    A kto mówi o płaceniu dwukrotnym?

    --
    Liwiusz