  • 41. Data: 2016-07-05 23:57:03
    Temat: Re: Kontrolerzy z Poczty Polskiej mają sprawdzać w mieszkaniach czy mamy telewizory.
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    news://news-archive.icm.edu.pl/nlfvnp$3h0$1@node1.ne
    ws.atman.pl
    *Liwiusz* napisał(-a):

    > Uznajmy, że tak jest. Choć, gdybyś był rzeczywiście taki mądry, to
    > normalnym byłoby dla ciebie, że niektóre osoby nie rozumieją co
    > mówisz, i że nie warto wówczas komuś wytykać głupoty. A że takie
    > sytuacje są u ciebie rzadkością, to... może jednak sam nie jesteś
    > taki lotny?

    Zapomniałeś, że sam pierwszy wyjechałeś z moim (rzekomym) śnieniem. A o
    moją lotność nie martw się. Raczej skoncentruj się na swojej.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 42. Data: 2016-07-06 00:13:35
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 05-07-16 o 06:54, Liwiusz pisze:

    > W jaką nogę? Telewizor, nawet bez dekodera, jest gotowy do
    > natychmiastowego odbioru.

    Tu bym polemizował i to bardzo silnie. Jak nie ma odpowiedniego dekodera
    wbudowanego, a ja mam taki jeden w domu, to jest po prost
    u monitorem.

  • 43. Data: 2016-07-06 00:20:54
    Od: z <...@...pl>

    > Tu bym polemizował i to bardzo silnie. Jak nie ma odpowiedniego dekodera
    > wbudowanego, a ja mam taki jeden w domu, to jest po prost
    > u monitorem.

    O widzisz. Mój nie ma dvbt. Czy kontrolujący pan będzie wiedział co to
    jest dvbt? Ale ... Kablówka jeszcze chyba kilka dni nadaje analogowo.
    I co wtedy?
    Jest dużo pytań. Technologia się zmieniła a taki listonosz może nie
    nadążyć. Gdzieś czytałem że z braku funduszy dowalą nowe obowiązki
    listonoszom :-)

  • 44. Data: 2016-07-06 00:26:13
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-07-04 o 20:37, klaus pisze:

    > Okazało się że to "za chwile" może potrwać trochę dłużej dlatego nie
    > zdziwiłbym się jakby na potrzeby tego okresu podczas jakiegoś nocnego
    > posiedzenia sejmu kontrolerzy poczty dostali uprawnienia prawie że
    > policji.
    Chciałeś chyba napisać LISTONOSZE, którzy wszędzie mordy wsadzają.

    --
    animka

  • 45. Data: 2016-07-06 00:35:22
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-07-05 o 01:14, rageofhonor pisze:

    > Użytkownik "z" <...@...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Ciekawe na jakiej podstawie chcą cokolwiek ściągać?
    >
    > Zarówno PP jak TVP to spółki. Spółki mogą żądać opłat tylko i
    > wyłącznie gdy mamy z nimi podpisaną umowę.
    > Chyba nikt z nimi nic nie podpisywał?
    > Inna sprawa to że uruchamiając telewizję naziemną i likwidując
    > tradycyjne nadajniki do odbioru konieczny jest dekoder.
    > Nie wszyscy muszą mieć takie urządzenie. Czyli sami sobie w nogę
    > strzelili.
    > Dodatkowo nie ma obowiązku wpuszczania obcych osób do domu.
    >
    > Dlatego niech się gonią na drzewo.
    Właczam telewizor z dekoderem UPC Horizon, a na ekranie zasuwa mi
    niebieski pasek z informacją, zebym nie zapomniała abonamentu RTV
    zaplacić. To juz szczyt szczytów!
    Zadzwonilam do UPC, przełaczyli mnie do jakiegos technika, a on mówi, że
    nic o tym nie wie i nie widział takiego paska. Był wielce zdumiony, albo
    głupka odgrywał. Może wzięli forsę od poczty za puszczanie tego paska.
    Ja placę abonament przelewem na konto, to poczta koło domu (węszą teraz
    wszystkich) nie wie czy płacę, czy nie i nie powinno ich to interesować.
    Ludzie na poczcie osiedlowej to jacyś protegowani przez Sp-nię
    Mieszkaniową. Wszędzie swoich powtykali.

    --
    animka

  • 46. Data: 2016-07-06 00:38:56
    Temat: Re: Kontrolerzy z Poczty Polskiej maj? sprawdza? w mieszkaniach czy mamy telewizory.
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    > Bredzisz Waść. Wszystkie TV produkowane po 2010 r są przystosowane do odbioru
    naziemnej TV cyfrowej. Żaden dekoder nie jest potrzebny.

    Jeszcze jest kablówka po samym kablu antenowym.

    --
    animka

  • 47. Data: 2016-07-06 00:42:37
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-07-05 o 12:13, J.F. pisze:
    > Użytkownik "klaus" napisał w wiadomości grup

    > Zawsze mozna odwrocic - posiadacz mieszkania ma obowiazek placic za
    > telewizor, chyba ze wpusci kontrolerow i pokaze, ze go nie ma ...
    >
    > J.
    Może najpierw schować do kanapy czy szafy. Tam chyba nie będa plądrowali?
    Tylko musiałby jeszcze kable i te dekodery pochowac gdzieś :-D

    --
    animka

  • 48. Data: 2016-07-06 00:50:21
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-07-05 o 13:10, z pisze:

    > To wiem ale co dalej skoro "delikwent" nie wpuszcza.
    > Czy z faktu podpisania umowy z kablówką można wprost poddać go
    > egzekucji abonamentu RTV.
    > Za komuny taka konstrukcja byłaby oczywista ale lata minęły i
    > technologia się zmieniła.
    > Kablówki oferują teraz usługi oglądania TV na komputerach i
    > urządzeniach przenośnych nie podlegających pod abonament.

    Płacisz za odbiornik radiowy i telewizyjny.
    Niedługo każą chyba placić abonament za majtki. :-(
    Dlaczego podatku bykowego nie chcą wprowadzić? (Od starokawalerstwa). :-X

    --
    animka

  • 49. Data: 2016-07-06 00:52:50
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-07-05 o 13:13, szerszen pisze:

    > A czego się chciałeś dowiedzieć?
    > Gazety mówia, że poczta ma sprawdzać.
    > Poczta może sobie nwet chcieć sprawdzać, ale nie ma żadnych uprawnień, więc jak nie
    wpuścisz, a przez okno nie zajrzy, to nic nie sprawdzi.
    > Może nałożyć zaległą danine, a Ty ich możesz zgodnie z prawem spuścić na drzewo.
    Jak? Google prawdę Ci powie.

    Teraz jednak chyba nie będa musieli sprawdzać, bo każdemu dowalą do
    rachunku za prąd.

    --
    animka

  • 50. Data: 2016-07-06 00:55:10
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-07-05 o 13:33, J.F. pisze:

    > Bo to dwie osobne sprawy - pewne zalety panstwowej telewizji, a
    > placenie za nia :-)
    >
    > Jakby rzad ograniczyl wydatki na osmiorniczki i utrzymal bezplatna
    > TVP, to bym sie ucieszyl :-)
    >
    > J.

    Nie rozumiem jak ten bezczelny Belka nie wstydzi się jeszcze teraz
    publicznie wymądrzać, zamiast łeb schować w piasek. Typ zupełnie ambicji
    i honoru nie ma.

    --
    animka