  • 151. Data: 2007-01-23 10:33:01
    Temat: Re: Kontrole softu a SZYFROWANIE ?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Hikikomori San wrote:

    > jak bandyta na motorze? :>

    Pomijając jeden przypadek, w którym ktoś dokonał napadu, zwiał na
    motocyklu, a potem policja zabiła kogoś zupełnie innego (jak w armii -
    liczy się sztuka?) udowadniając tylko dramatycznie niski poziom
    wyszkolenia, inteligencji oraz innych predyspozycji psychicznych
    szeregowego funkcjonariusza tej formacji - co masz na myśli?

  • 152. Data: 2007-01-23 10:34:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Cezar wrote:

    > Panowie ja swoje napisalem. Zyjcie w blogiej nieswiadomosci, a sprawy sie
    > tocza tak jak opisalem.

    Opisana przez ciebie procedura jest nielegalna.

  • 153. Data: 2007-01-23 10:42:47
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Maluch wrote:

    > To już jest patologia połączona z pandemią :). 57 % w Polsce i nie
    > zmniejsza się. Widać, że przyzwolenie na zjawisko nazywane piractwem
    > /czyt. złodziejstwem/ jest w świadomości społecznej tak głęboko
    > zakorzenione, że upłynie dużo wody w Wiśle zanim statystyki zaczną być
    > bardziej optymistyczne.

    A wystarczyłoby, żeby producenci nie liczyli sobie marży na kilka
    tysięcy procent...

    Np.: po co miałbym kupować piracką kopię Opowieści Wigilijnej, jak za
    parę złotych miałem ją razem z pewną gazetą?

  • 154. Data: 2007-01-23 10:43:45
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Hikikomori San wrote:

    > Ktos mi moze wyjasnic fenomen scigania studenta i skarzenia go na 200
    > tys. za soft. A pozostawienia odlogiem gosci, ktorzy trzepia kase
    > sprzedajac tysiace kopii lewego softu?

    Może dlatego, że student nie da w mordę ani nie zaciuka z kumplami w
    ciemnej alei? ;->

  • 155. Data: 2007-01-23 10:45:17
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    yam wrote:

    > Cezar ma racje :-)

    Że tak się czasem dzieje - być może.
    Że to jest legalne - zdecydowanie NIE!

  • 156. Data: 2007-01-23 10:46:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Hikikomori San wrote:

    > i tu uwaga, to cudo potrafi robic kontener w kontenerze. wyglada to tak,
    > np. bierzemy dysk 250 GB, wybieramy opcje 2-halowa. Po podaniu hasla nr
    > 1 pokazuje sie 20 GB z jakimis naszymi pierdami, np. zdjecia z
    > imienin... Ale po podaniu hala drugiego zamiast pierwszego pokazuje sie
    > 230 GB naszyhc plikow.

    Hmmm... Dobry pomysł :)

  • 157. Data: 2007-01-23 10:54:54
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    > A wystarczyłoby, żeby producenci nie liczyli sobie marży na kilka
    > tysięcy procent...

    Ooo, to jest krok w dobrym kierunku i jeszcze dystrybutorzy jakby spuścili z
    tonu.
    --
    Maluch

  • 158. Data: 2007-01-23 11:17:51
    Od: "Daniel Chlodzinski" <d...@s...precz>

    > Opisana przez ciebie procedura jest nielegalna.

    No ale z tego co pisze to ma miejsce i jak on to napisal nawet sad okregowy
    nie widzi w tym nic zlego.

    Daniel

  • 159. Data: 2007-01-23 12:01:35
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Mon, 22 Jan 2007 18:25:11 +0100, Hikikomori San napisał(a):

    > Jak nie zna to wyda tych co znaja ;)

    A jak zaszyfrował używając jako hasła pliku, a po kontroli CD z tym
    plikiem wsadził przez pomyłkę do mikrofalówki? ;-)

    A tak przy okazji: ;-)

    Za górami i lasami żył człowiek tak silny, że rozgniatał kamienie w dłoni.
    Pewnej nocy pilnował swojego sadu. Dostrzegł dwie uciekające postacie,
    złapał jedną z nich i ścisnął za jaja, krzycząc:
    - KTOŚ TY? - jednak nie usłyszał odpowiedzi;
    zdenerwowany ścisnął jeszcze mocniej pytając ponownie:
    - KTOŚ TY? - jednak znowu nie usłyszał odpowiedzi;
    ścisnął z całej siły i zapytał:
    -KTOŚ TY?!
    - Jasio niemowa ze wsi.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 160. Data: 2007-01-23 12:23:05
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail spook.no@unwanted_mail.op.pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Jeśli kupuję co tydzień płytę CD i *legalnie*
    > ripuję ją do mp3 na własny użytek

    wystarczy ze pozyczysz od rodziny lub bliskich znajomych.

    "Obdarowany mówi dziękuję,
    a w duchu myśli - jeleń!" Richard Fish