  • 141. Data: 2007-01-23 00:51:01
    Temat: Re: Kontrole softu a SZYFROWANIE ?
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <spook.no@unwanted_mail.op.pl>

    Maluch wrote:
    > p2p nie jest zabronione. Natomiast jeżeli mp3 ktoś udostępnił bez
    > uprawnień i my sciągniemy go przez p2p, to też złamiemy prawo,
    > ponieważ p2p z automatu udostępnia ściągany plik.

    Przedstaw dowód, że wszystkie istniejące programy p2p automatem udostępniają
    ściągany plik.

    > Oj. Odnoszę wrażenie, że Cezar pisze o tonach a nie pojedyńczych
    > egzemlarzach.

    Tu też widzę dziurę. Jaka jest różnica pomiędzy "toną" a "tysiącem
    pojedynczych egzemplarzy"? Jeśli kupuję co tydzień płytę CD i *legalnie*
    ripuję ją do mp3 na własny użytek to mam "tonę" czy "tysiąc pojedynczych
    egzemplarzy"?

    Pozdrawiam -- Spook.

    --
    ! ._______. Warning: Lucida Console sig! //) !
    ! || spk || www.spook.freshsite.pl / _ """*!

  • 142. Data: 2007-01-23 03:07:10
    Od: Tomasz Trystula <t...@t...pl>

    On 2007-01-23, latet <s...@x...pl> wrote:

    > A gdzieżeś wyczytał o takim ograniczeniu? To nieprawda.

    http://www.truecrypt.org/docs/ -> Dzial Hidden Volume, trzeci akapit od
    konca.

    --
    Tomasz Trystula

  • 143. Data: 2007-01-23 08:10:02
    Od: Rafał <z...@p...pl>

    latet wrote:

    > I format c:\ nic nie pomoże, bo takie dane i tak się
    > dadzą odzyskać i leżysz.

    A co kogo obchodzi co leży w skasowanych rzeczach? "Nówki" ze sklepów na
    skasowanych partycjach posiadają już zapisane dane (wiem, bo już takie
    dostałem). Więc to nie jest żaden dowód...

    --
    Pozdrawiam,
    Rafał

  • 144. Data: 2007-01-23 08:20:18
    Od: "latet" <s...@x...pl>

    > http://www.truecrypt.org/docs/ -> Dzial Hidden Volume, trzeci akapit od
    > konca.

    A hidden volume can only be created within a FAT TrueCrypt volume (i.e., the
    file system of the outer volume must either be FAT12, FAT16, or FAT32). NTFS
    file system stores various data throughout the entire volume (as opposed to
    FAT) leaving little room for the hidden volume. Therefore, the Volume
    Creation Wizard prevents the user from selecting NTFS as the file system for
    the outer volume. The hidden volume can contain any file system you like.
    Note that the outer volume (when file-hosted) can be stored on any file
    system.

    Note: Should you be asked why the file system of the outer volume is FAT,
    you can answer that you left all settings at default (FAT is the default
    file system for all TrueCrypt volumes). There are also other reasons to use
    FAT instead of NTFS (for example, FAT is faster and tends to get less
    fragmented).

    No dobra, ale co Ci to przeszkadza i w czym?

    latet

  • 145. Data: 2007-01-23 08:21:30
    Od: "latet" <s...@x...pl>

    > A co kogo obchodzi co leży w skasowanych rzeczach? "Nówki" ze sklepów na
    > skasowanych partycjach posiadają już zapisane dane (wiem, bo już takie
    > dostałem). Więc to nie jest żaden dowód...

    Chcesz powiedzieć, że cała policyjna ekspertyza
    zabranego uzytkownikowi kompa/dysku ogranicza
    się do skatalogowania tego co jest nieskasowane?

    latet

  • 146. Data: 2007-01-23 09:28:45
    Od: defalk <d...@d...invalid.inv>

    Hikikomori San wrote:

    > Ano dokladnie tak - przynajmniej ta wersja mi najbardzij pasuje.

    Nie wazne co ci pasuje, wazne co mowi prawo, jego intepretacje itp.

  • 147. Data: 2007-01-23 09:38:43
    Od: "Tomy M." <t...@t...webd.pl>

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w wiadomości

    > nie wszystkie triale, czasem trzeba czasem cracka a to juz jest
    > przestepstwem. (o ile zabezpeiczenia sa skuteczne)

    Oczywiście ... użycie cracka to już jest przestępstwo.

    Tomy M.

  • 148. Data: 2007-01-23 09:40:36
    Od: Rafał <z...@p...pl>

    latet wrote:

    > Chcesz powiedzieć, że cała policyjna ekspertyza
    > zabranego uzytkownikowi kompa/dysku ogranicza
    > się do skatalogowania tego co jest nieskasowane?

    1. Kontrola legalności oprogramowania to nie RywinGate.
    2. Skasowane rzeczy mogą pochodzić z kilkunastu źródeł:
    a) producent
    b) dystrybutor
    c) sklep komputerowy
    d) serwis
    e) poprzedni właściciel
    f) Ty sam po ściągnięciu oprogramowania/mp3 mogłeś stwierdzić, że
    przypadkowo jego nielegalnym użytkownikiem i skasowałeś, aby nie naruszać
    licencji lub praw autorskich.
    g) i pewnie jeszcze inne...

    Trudo powyższe uznać za dowód - nie wiem natomiast, jaka jest praktyka.

    --
    Pozdrawiam,
    Rafał

  • 149. Data: 2007-01-23 10:22:29
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    defalk napisał(a):

    > Nie wazne co ci pasuje, wazne co mowi prawo, jego intepretacje itp.

    no wlasnie to co mu pasuje.

  • 150. Data: 2007-01-23 10:30:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Hikikomori San wrote:

    > Jesli zgubisz oryginal to jak zrobisz kopie zapasowa, zeby zainstalowac
    > system?

    A właśnie, dobrze, że mi przypomniałeś - coś mi się pojawiło jakieś
    drobne pęknięcie na krawędzi krążka z WinXP: muszę sobie zrobić rezerwę...