  • 11. Data: 2022-01-01 17:46:46
    Temat: Re: Kontrola zus
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 1 Jan 2022 16:33:59 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Ja spoglądając na takie tematy obawiam się, na ile kontrolujący będą w
    > stanie właściwie zinterpretować posiadane dane. Przykładowo: kobieta źle
    > się czuje w ciąży i nie może pracować. Czemu domagać się, by leżała w
    > domu? A jak pójdzie do matki, siostry, koleżanki, czy nawet pojedzie w
    > góry, to czy to oznacza, ze czuje się dobrze? Zwolnienie dotyczy brak
    > zdolności do pracy, nie zaś do przemieszczania się - co do zasady
    > oczywiście.

    Sądzę że przeciętny ludzki rozum wystarcza by prawidłowo zinterpretować
    postępowanie ocenianego człowieka. Dodatkowym ułatwieniem jest obecność
    lub nieobecność zalecenia lekarza - pacjent powinien leżeć czy unikać
    wychodzenia na dwór itd. A koniec końców, jesli ktoś czułby się
    pokrzywdzony decyzją urzędnika, to zawsze ma drogę odwoławczą i może
    przedstawić swoje racje. Urzędnik ma natomiast przełożonego który ma
    kontrolować jakość jego pracy i w przypadku zbyt dużej ilości
    przegranych spraw powinien takiego urzędnika przesunąć do zamiatania
    korytarzy.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 12. Data: 2022-01-01 18:07:14
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ciekawe jaka to ta krzywda. Zdradzisz?

    Oczywiście - na przykład naczelnikowi powieszono pieluchę na płocie i
    stado zusowskich pacynek z uprawnieniami jak abw szuka kto był w
    pobliżu. I potem różne kulsony czy pracodawcy jak akurat w budżetówce
    "sprawcy" pracują utrudniają "sprawcom" życie. Oczywiście nie jest to
    możliwe, bo przecież musisz być na L4 - jak tylko zus występuje o dane,
    to telekom to sprawdza w... zusie;) Pewnie niemożliwe - mniej więcej tak
    jak setki kulsonów pilnujących płotu czy schodów?

    > Coś mi się widzi że nadużywasz
    > wielkich słów.

    Pewnie tak jak ci co nie widzieli problemu że prokurator generalny jest
    funkcjonariuszem politycznym. No przecież nie będzie niszczył dowodów w
    jakiś głupich sprawach o stłuczkę? Albo szykanował prokuratorów
    odmiawiający odmowy wszczęcia śledztwa w niewygodnych sprawach. A już
    zupełną bajką byłoby gdyby takich prokuratorów przenoszono karnie na
    zadupia albo szpiegowano pegazusem - prawda?

    Jak prawo umożliwoa popełnienie władzy kurewstwa, to jest tylko kwestią
    czasu aż owo kurewstwo zostanie popełnione.

    > Czemu nie protestujesz że kanary
    > sprawdzają bilety a policaje trzeźwość?

    Bo kanary nie domagają się mojej lokalizacji i listy zakupów z karty.

    --
    Shrek

  • 13. Data: 2022-01-01 18:12:02
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > kontrolować jakość jego pracy i w przypadku zbyt dużej ilości
    > przegranych spraw powinien takiego urzędnika przesunąć do zamiatania

    Ty chyba kraje pomyliłeś:p Wszak na przykład uzdrowicielska moc
    orzeczników zusowskich jest równie legendarna, co dajmy na to zdrowy
    rozsądek i przestrzeganie prawa przez kulsonów. Na przykład nie do
    pomyślenia jest żeby orzecznik orzekł że zdolny do pracy a potem lekarz
    medycyny nie dopuścił. No albo żeby kulson zagazował posłankę pokazującą
    legimtymację poselską i nie wyleciał karnie ze służby. No kto o takich
    rzeczach w polsce słyszał. No w każdym razie nie ww telewizji,
    przynajmniej tej państwowej:P

    --
    Shrek

  • 14. Data: 2022-01-01 18:18:10
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 1 Jan 2022 18:07:14 +0100, Shrek napisał(a):

> [...]
    > to telekom to sprawdza w... zusie;) Pewnie niemożliwe - mniej więcej tak
    > jak setki kulsonów pilnujących płotu czy schodów?

    Acha. Dopiero teraz się okazało że tak naprawdę to ci chodzi nie o to że
    ZUS kontroluje ludzi na zwolnieniach tylko o to że politycy nadużywają
    urzędników ZUS. Na drugi raz mów dokładniej o co ci chodzi. Jeśli chodzi
    o nadużywanie władzy - moja pełna zgoda. Takich polityków należy wycinać
    krótko przy korzeniach.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 15. Data: 2022-01-01 18:25:28
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 1 Jan 2022 18:12:02 +0100, Shrek napisał(a):

    > Ty chyba kraje pomyliłeś

    Shrek, nie pierdol bo ci za to nie płacą. Ja piszę jak ma być a nie jak
    jest. A piszę to po to by wskazać że jakakolwiek naprawa musi się zacząć
    od analizy istniejącego stanu rzeczy, porównaniu go do stanu pożądanego
    (i dlatego go wskazuję) oraz określeniu postępowania zmierzającego do
    zmiany rzeczywistości w pożądanym kierunku. Więc, skoro zgłaszasz
    anomalię, ja wskazuję jak ma być a razem możemy się zastanowić nad
    metodami sanacji. Wrzuciłeś problem więc się spodziewam że wskażesz
    rozwiązania.
    Jeśli natomiast odmówisz ostatniej czynności to wyjdziesz na malkontenta
    który powinien pisywać na pręgierz a nie na prawo, albo co gorsza, na
    hejtera któremu zależy jedynie na wykazaniu jaki on wspaniały a inni
    jacy głupcy.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 16. Data: 2022-01-01 18:30:14
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Acha. Dopiero teraz się okazało że tak naprawdę to ci chodzi nie o to że
    > ZUS kontroluje ludzi na zwolnieniach tylko o to że politycy nadużywają
    > urzędników ZUS.

    Oczywiście - bo samo to że zus ściga nadużywających zwolnień (co zapewne
    cię zaskoczy) mi zupełnie nie przeszkadza. Natomiast to żeby pod tym
    pretekstem mieli dostęp do lokalizacji mojego telefonu i listy zakupów
    kartą już jak najbardziej.

    > Takich polityków należy wycinać
    > krótko przy korzeniach.

    Rozumiem - na początek wytnij prokuratora generalnego:P Albo kurskiego
    co ozdrowiał w wyniku dodatniego testu. Albo komendanta co zdemisjonował
    pomniejszych naczelników kulsonerii bo ktoś powiesił pieluchę
    naczelnikowi na płocie. Albo szefa czy samego funkcjonariusza boa co
    terrorystyczne julki pałą napierdalał. Albo ordynatora co woził w ramach
    obowiązków kule naczelnikowi do domu. Wybierz sobie jednego, wytnij go
    krótko, to porozmawiamy do czego jeszcze powinno mieć dostęp państwo w
    ramach szpiegowania obywateli.

    --
    Shrek

  • 17. Data: 2022-01-01 18:33:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Shrek, nie pierdol bo ci za to nie płacą. Ja piszę jak ma być a nie jak
    > jest.

    Super. A ja ci piszę jak jest i dlaczego jestem przeciwny, żeby państwo
    mi wkładało do dupy lokalizator, sprawdzało zakupy na karci i to rękami
    szeregowych funkcjonariuszy jakiegoś urzędu, którego celem jest
    wypłacanie zasiłków i emerytur a nie walkaz terroryzmem.

    > Więc, skoro zgłaszasz
    > anomalię, ja wskazuję jak ma być a razem możemy się zastanowić nad
    > metodami sanacji. Wrzuciłeś problem więc się spodziewam że wskażesz
    > rozwiązania.

    Owszem - wrzuciłem problem że władza chce się dobrać do mojej
    lokalizacji i listy zakupów i moim zdaniem rozwiązaniem tego problemu
    jest żeby władza się ugryzła w dupę. Nawet jak dzięki temu jakiś janusz
    wyłudzi l4.

    --
    Shrek

  • 18. Data: 2022-01-01 18:40:40
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 1 Jan 2022 18:33:49 +0100, Shrek napisał(a):

    [-] ciach bzdety

> [...]
    > lokalizacji i listy zakupów i moim zdaniem rozwiązaniem tego problemu
    > jest żeby władza się ugryzła w dupę. Nawet jak dzięki temu jakiś janusz
    Niestety ale twoje rozwiązanie jest kompletnie nieprzydatne. Chćby z
    tego powodu że władza nie ma dupy. Ponieważ widzę że nie włożyłeś nawet
    minimalnego wysiłku by przedstawić sensowną propozycję rozwiązania
    problemu, zaliczam cię do hejterów szczekających na karawanę. Która, jak
    wiadomo, sobie idzie. Miłego szczekania w nowym roku.

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 19. Data: 2022-01-01 18:53:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > tego powodu że władza nie ma dupy. Ponieważ widzę że nie włożyłeś nawet
    > minimalnego wysiłku by przedstawić sensowną propozycję rozwiązania

    Ależ ja mam całkiem sensowne rozwiązanie problemu zusu chcącego dostępu
    do danych o lokalizacji i transakcjach. I wbrew temu co piszesz, jest to
    rozwiązanie sensowne i stosowane w całym cywilizowanym świecie - po
    prostu zus (ani ich odpowiedniki) tych danych nie mają.

    Podaj kraje w których "lokalny zus" ma dostęp do geolokacji i listy
    transakcji użytkowników, to zobaczymy czy moje czy twoje rozwiązanie
    jest popularniejsze i gdzie.

    --
    Shrek

  • 20. Data: 2022-01-01 19:17:31
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 1 Jan 2022 18:53:56 +0100, Shrek napisał(a):

> [...]
    >
    > Podaj kraje w których "lokalny zus" ma dostęp do geolokacji i listy
    > transakcji użytkowników, to zobaczymy czy moje czy twoje rozwiązanie

    Wiesz że ci nie wymienię żadnych krajów bo nie wiem jak tam jest. Ty
    zapewne też nie wiesz, więc jakbym ci wymienił USA albo Nową Zelandię to
    byś tylko gały wytrzeszczył i nie mógł zaoponować. Wszelako jest wiadome
    że wszystkie ubezpieczalnie, czego by nie ubezpieczały - statków od
    zatonięcia, samochodów od rozbicia czy sufitów od zalania mają swoich
    urzędników którzy pieczołowicie sprawdzają czy sufit zalany a wrak na
    dnie. I spróbuj takiego nie wpuścić do mieszkania bo masz takie prawo.
    Możesz się pożegnać z odszkodowaniem. Więc nie możesz odmówić ZUS-owi
    możliwości sprawdzania bo to narusza twoją wolność. Zresztą zawierając
    umowę wyrażasz zgodę. A poza tym przypominam że tobie nie chodziło o to
    że ZUS sprawdza tylko o to że jego urzędnicy są nadużywani przez władzę.
    A to inne zagadnienie i prosiłbym żebyś w tej materii właśnie
    zaproponował rozwiązanie.
    --
    Jacek
    I hate haters.