  • 11. Data: 2003-08-27 10:04:45
    Temat: Re: Kontrola w firmie
    Od: Arek <a...@e...net>

    Wojciech W. rzecze:
    > moga to ci naskoczyc ;) trolu
    > bez nakazu nie musisz wpuszczac ich do firmy

    Po pierwsze - jeszcze raz zwyzywasz mnie od troli to Ci rozkwaszę gębę.
    Po drugie - naoglądałeś się amerykańskich filmów.
    W Polsce mogą nakaz przedstawić Ci w ciągu 3 dni po przeszukaniu,
    a takowe in blanco mają w szufladach.

    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek

  • 12. Data: 2003-08-27 14:09:17
    Od: "Temp-esT" <t...@w...pl>

    > Jak tam jest serwer jakiejś firmy, to już nie jest prywatne mieszkanie
    tylko
    > miejsce prowadzenia działanosci gospodarczej, a to wiele zmienia.

    Przypuśćmy, że nie wiedza, że w tym mieszkaniu jest serwer, ale wiedza, że
    to mieszkanie właściciela firmy i wiedzą że takowy serwer posiadamy bo jest
    w rozliczeniu.

  • 13. Data: 2003-08-27 18:39:02
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...com>

    > Wojciech W. rzecze:
    >
    > Po pierwsze - jeszcze raz zwyzywasz mnie od troli to
    > Ci rozkwaszę gębę.

    Ty też możesz tutaj wszystkim tylko 'naskoczyć', zasmarkany trollu.

    I odzywaj się grzeczniej do starszych, szczeniaku.

  • 14. Data: 2003-08-27 18:50:11
    Od: Arek <a...@e...net>

    Andrzej Lawa rzecze:
    > Ty też możesz tutaj wszystkim tylko 'naskoczyć', zasmarkany trollu.
    > I odzywaj się grzeczniej do starszych, szczeniaku.

    Buacha cha cha cha !!!!!!!!
    Odwiedzę Cię przy najbliższym moim pobycie w Warszawie.
    Zobaczymy jak będziesz po śpiewał po bardzo męskiej rozmowie.

    zdrówka
    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek

  • 15. Data: 2003-08-27 18:51:10
    Od: Arek <a...@e...net>

    Andrzej Lawa rzecze:

    > Ty też możesz tutaj wszystkim tylko 'naskoczyć', zasmarkany trollu.
    > I odzywaj się grzeczniej do starszych, szczeniaku.

    Buacha cha cha cha !!!!!!!!
    Odwiedzę Cię przy najbliższym moim pobycie w Warszawie.
    Zobaczymy jak będziesz śpiewał po krótkiej, ale treściwej męskiej rozmowie.

    zdrówka
    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek

  • 16. Data: 2003-08-27 19:06:12
    Od: "Profil1" <b...@x...wp.pl>

    o jakiej kontroli gadacie?
    sanepidu? skarbowej? czy z urzędu pracy?

  • 17. Data: 2003-08-27 19:16:17
    Od: "TRESOR" <t...@g...pl>

    > Buacha cha cha cha !!!!!!!!
    > Odwiedzę Cię przy najbliższym moim pobycie w Warszawie.
    > Zobaczymy jak będziesz śpiewał po krótkiej, ale treściwej męskiej
    rozmowie.

    Ty elita.pl
    pisz swoj pamietnik i zaginaj cwaniaczku.

  • 18. Data: 2003-08-27 19:59:49
    Od: Arek <a...@e...net>

    TRESOR rzecze:
    > Ty elita.pl
    > pisz swoj pamietnik i zaginaj cwaniaczku.

    Masz jakiś problem ze sobą?

    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek

  • 19. Data: 2003-08-27 20:09:25
    Od: "TRESOR" <t...@g...pl>

    > Masz jakiś problem ze sobą?

    Z tego co widze ty masz dosc powazny zwany potocznie KOMPLEKSEM KRASNALA.
    Moze chcesz sie pobawic w wiejskiego psychologa?

    Nie lubie cwaniaczkow.

  • 20. Data: 2003-08-27 21:15:25
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    No właśnie o to pytam.