  • 31. Data: 2008-12-22 08:35:12
    Temat: Re: Kontrola telefonu
    Od: v <n...@n...ma.spamu.pl>

    witek pisze:
    > Na to wygląda. Przedtem tego nie miał.

    Lepiej się poczuliście? Dowartościowaliście się?

    Nawet jeśli by miał ze sobą coś nie tak po pobycie... to CO? Dziwne to
    by było, gdyby potem twierdził, że wszystko w porządku a żyje w
    normalnym państwie.

    Jeśli jesteście tacy twardzi jakich strugacie to może wskoczycie tam na
    kilka miesięcy, hę?

    .

  • 32. Data: 2008-12-22 14:44:52
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "v" <n...@n...ma.spamu.pl> napisał w wiadomości

    > Jeśli jesteście tacy twardzi jakich strugacie

    Nie trzeba być twardym. Wystarczy być uczciwym.
    Ciebie też sąd przez pomyłkę skazał ? ;)))

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 33. Data: 2008-12-22 14:51:28
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 22-12-2008 o 15:44:52 Nostradamus <l...@p...fm> napisał(a):

    > Użytkownik "v" <n...@n...ma.spamu.pl> napisał w wiadomości

    > Nie trzeba być twardym. Wystarczy być uczciwym.
    > Ciebie też sąd przez pomyłkę skazał ? ;)))

    Co to znaczy uczciwy? Mam wrażenie że operujesz
    zwrotem znanym tylko w common law, niestety w
    kontynentalnym prawie kodeksowym "uczciwość"
    nie występuje.

    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 34. Data: 2008-12-22 21:42:16
    Od: v <n...@n...ma.spamu.pl>

    Nostradamus pisze:
    > Nie trzeba być twardym. Wystarczy być uczciwym.
    > Ciebie *też* sąd przez pomyłkę skazał ? ;)))

    Też? Zapewne nie będzie ci się mieściło w małej główce ale Arnold nie
    został nawet oskarżony. A przynajmniej nie był gdy siedział.

    Więc puknij się w pustą łepetynkę i wsłuchaj w dochodzące dźwięki.

    .

  • 35. Data: 2008-12-22 23:11:43
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik witek napisał:
    > Na to wygląda. Przedtem tego nie miał.

    Sklerozę masz.
    O policyjnym państwie mówię od dnia jak wprowadzili karalność za
    posiadanie narkotyku.
    Bo to jest twarda granica wyznaczająca od kiedy zaczyna się państwo
    totalitarne i policyjne.

    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 36. Data: 2008-12-22 23:12:26
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Arek wrote:

> [...]
    > posiadanie narkotyku.
    > Bo to jest twarda granica wyznaczająca od kiedy zaczyna się państwo

    ale ci ostatnimi czasy częstotliwość mówienia wzrosła o kilkaset procent.

  • 37. Data: 2008-12-22 23:13:07
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik v napisał:
    > Jeśli jesteście tacy twardzi jakich strugacie to może wskoczycie tam na
    > kilka miesięcy, hę?

    Zostaw ich.
    Brak im jakiejś klepki w głowie by zrozumieć w jakim kraju żyją, a jeśli
    sądzą, że są bezpieczni, że nic im nie grozi bo nawet nie oddychają
    to... są naiwniejsi niż przedszkolaki.

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 38. Data: 2008-12-22 23:14:07
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Nostradamus napisał:
    > Nie trzeba być twardym. Wystarczy być uczciwym.
    > Ciebie też sąd przez pomyłkę skazał ? ;)))

    A kogo skazał?

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 39. Data: 2008-12-22 23:16:58
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik witek napisał:
    > ale ci ostatnimi czasy częstotliwość mówienia wzrosła o kilkaset procent.

    Gdybyś był mniej zapiekły a bardziej obiektywny to byś zauważył, że to
    nie ja tworzę te wątki.
    Częstotliwość mojego mówienia wzrosła dokładnie o tyle o ile wzrosła
    ilość skarg/zdumień z powodu nadużyć i ataków policji na obywateli.
    Zgadza się?

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 40. Data: 2008-12-23 07:53:25
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@k...pl>

    Dnia Tue, 23 Dec 2008 00:13:07 +0100, Arek napisał(a):

    > Brak im jakiejś klepki w głowie by zrozumieć w jakim kraju żyją, a jeśli
    > sądzą, że są bezpieczni, że nic im nie grozi bo nawet nie oddychają
    > to... są naiwniejsi niż przedszkolaki.

    To sie nazywa mentalnosc niewolnika.