  • 11. Data: 2008-12-20 09:34:46
    Temat: Re: Kontrola telefonu
    Od: v <n...@n...ma.spamu.pl>

    Nostradamus pisze:
    > Uczciwemu obywatelowi dobrze się żyje w "totalniackim" systemie.
    > Nie pamiętam kiedy byłem ostatni raz legitymowany a telefonu nikt nigdy
    > mi nie sprawdzał. Ty masz z tym problem?

    Gratuluję. Za właściwą rewolucyjną czujność otrzyma pan bilet w jedną
    stronę do Korei Północnej wraz zaproszeniem do Pałacu Otwartości na
    relaksacyjne seanse przesłuchań.

    Fromm ma rację, niektórzy nie mogą sobie poradzić z wolnością i chcą by
    ktoś inny za nich myślał, działał, kontrolował i podejmował decyzje.

    M.

  • 12. Data: 2008-12-20 10:02:15
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "v" <n...@n...ma.spamu.pl> napisał w wiadomości

    > Gratuluję. NieZa właściwą rewolucyjną czujność <ciah>

    Czujność musi zachowywać menelstwo.

    > Fromm ma rację, niektórzy nie mogą sobie poradzić z wolnością <ciah>

    Chodzi ci o wolność dla złodziei i meneli? Bo uczciwy obywatel z reguły
    cieszy się wolnościa (pomijając błędy sądowe).

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 13. Data: 2008-12-20 10:04:04
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości

    > Źle kombinujesz. Jestem uczciwym obywatelem, ale kiedyś policjancji mnie
    > zagotowali.<ciah>

    No i? Jaka krzywda ci się stała??
    Stała by się przemytnikowi lub złodziejowi.

  • 14. Data: 2008-12-20 10:36:28
    Od: v <n...@n...ma.spamu.pl>

    Nostradamus pisze:
    > Czujność musi zachowywać menelstwo.

    Czujemy się niedowartościowani, towarzyszu?

    > Chodzi ci o wolność dla złodziei i meneli? Bo uczciwy obywatel z reguły
    > cieszy się wolnościa (pomijając błędy sądowe).

    Oczywiście jak zawsze masz rację. Jeśli pominąć wady, błędy, wypaczenia
    i inne niedogodności to rzeczywiście system jest właściwy a świat
    idealny, jak sam towarzysz Lenin obiecał.

    .

  • 15. Data: 2008-12-20 13:37:27
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:giihr8$9ss$1@news.task.gda.pl v
    <n...@n...ma.spamu.pl> pisze:

> [...]
    > inne niedogodności to rzeczywiście system jest właściwy a świat idealny,
    Równie ciekawie, a nawet ciekawiej spędziłbyś czas dyskutując z wiadrem.

    --
    Jotte

  • 16. Data: 2008-12-20 15:27:11
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości:
    pnet.pl
    użytkownik *Nostradamus* napisał(a):

    > No i? Jaka krzywda ci się stała??
    > Stała by się przemytnikowi lub złodziejowi.

    Stała się, ale tego nie zrozumiesz.

    --
    Big Jack
    //////

  • 17. Data: 2008-12-20 15:49:38
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > No i? Jaka krzywda ci się stała??
    > Stała by się przemytnikowi lub złodziejowi.

    Bywa różnie.
    Pewna Japonka skoczyła kiedyś po zakupy, żeby zrobić mężowi obiad. Deszcz lał
    jak cholera, a za rogiem dwóch pałkensów bardzo się nudziło. Brak kątomierza do
    oczu spowodował, że Japonka stała się przedmiotem przydługiego przesłuchania w
    strugach deszczu, bo funkcjonariusze w swojej wsi widywali tylko Wietnamczyków
    handlujących na bazarach, więc dla nich jak coś ma skośne oczy i niesie torby
    to na pewno przemytnik, zwłaszcza jak nie paraduje w tradycyjnym kimonie.
    Przemokła dziewczyna na wylot, przeziębiła się i teraz nosi ze sobą telefon do
    konsulatu. Jak funkcjonariusze mają problem, to mogą sobie dzwonić.
    Podobny przypadek spotkał kiedyś żonę szefa oddziału polskiego potężnej firmy
    japońskiej. Nie przywykła do miejscowych zwyczajów, więc po prostu zaczęła
    krzyczeć i uciekła, bo była przekonana, że to napad przebierańców. Tak więc jak
    widać, na świecie bywa różnie.

    Pozdrawiam

    Czapla

  • 18. Data: 2008-12-20 18:39:47
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    > Stała się, ale tego nie zrozumiesz.

    Jasne. Ja jestem bardziej gruboskórny niż taki romantyk, jak ty ;))))

  • 19. Data: 2008-12-20 18:40:41
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "v" <n...@n...ma.spamu.pl> napisał w wiadomości

    > Czujemy się niedowartościowani, towarzyszu?

    Czujesz się menelem?

  • 20. Data: 2008-12-20 19:32:06
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@k...pl>

    Dnia Sat, 20 Dec 2008 11:02:15 +0100, Nostradamus napisał(a):

    > Chodzi ci o wolność dla złodziei i meneli? Bo uczciwy obywatel z reguły
    > cieszy się wolnościa (pomijając błędy sądowe).

    To moze beda tez sprawdzac paragon na gacie, ktore masz na tylku?