  • 11. Data: 2007-02-09 22:06:07
    Temat: Re: Kontrola oprogramowania - trochę inaczej
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "JaromirD" <r...@q...pl> napisał w wiadomości
    news:eqi7dm$ssf$1@atlantis.news.tpi.pl...

    Najczęściej komputer pakuje się do pudła kartonowego (po jednostce centralnej) i
    pudło plombuje w całości w ten sposób, że osoba, u której dokonuje się
    przeszukania podpisuje plomby. bez ich zerwania nie da się nic z komputerem
    zasadniczo uczynić. Biegły w pierwszej części ekspertyzy opisuje sposób
    opakowania dostarczonej do ekspertyzy rzeczy.

  • 12. Data: 2007-02-09 22:36:37
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 9 Feb 2007 23:06:07 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Biegły w pierwszej części ekspertyzy opisuje sposób
    > opakowania dostarczonej do ekspertyzy rzeczy.

    Ale biegły czy ktokolwiek w jego otoczeniu może z łatwością spreparować
    zawartość dysku i nie da się poznać, że tego nie zrobił. O to chodzi.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 13. Data: 2007-02-09 22:40:56
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Ale biegły czy ktokolwiek w jego otoczeniu może z łatwością spreparować
    > zawartość dysku i nie da się poznać, że tego nie zrobił. O to chodzi.

    Po co miałby preparować. Idąc tym tokiem rozumowania, to może napisać, że tam są
    te programy a ich nie będzie. Preparowanie ma niewielki sens. Jeśli sąd nie da
    wiary oskarżonemu, to nikt nie będzie tego ponownie sprawdzał. Jak da wiarę, to
    fałszerstwo w stosunkowo prosty sposób się wykryje.

  • 14. Data: 2007-02-09 22:43:53
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Robert Tomasik napisał(a):
> [...]
    > nic z komputerem zasadniczo uczynić. Biegły w pierwszej części
    > ekspertyzy opisuje sposób opakowania dostarczonej do ekspertyzy rzeczy.

    mozna zadac (skutecznie) przegladania przez bieglego w obecnosci
    wlasciciela ?

    P.

    --
    http://www.niesfornazyta.pl/
    Pierwszy stacjonarny czytnik for typu phpBB/phpBBbyPrzemo (windows/linux)

  • 15. Data: 2007-02-09 22:49:54
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik wrote:
> [...]
    > nie da się nic z komputerem zasadniczo uczynić. Biegły w pierwszej
    > części ekspertyzy opisuje sposób opakowania dostarczonej do

    Znaczy się policja lata po domach z naręczem pudeł od dużych wież? ;->
    (ja mam taką malutką obudowę - ledwie 75cm wysokości ;)

  • 16. Data: 2007-02-09 22:57:15
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w wiadomości

    > mozna zadac (skutecznie) przegladania przez bieglego w obecnosci wlasciciela ?

    Nie da się jednoznacznie odpowiedzieć. Udziału w czynności procesowej ma prawo
    żądać strona. A więc jeśli by w postępowaniu przedstawiono właścicielowi
    zarzuty, to miałby skuteczne prawą żądać. Uważam, że to głupie, zwłaszcza, ze
    przedstawiciel pokrzywdzonego ma prawo przy tym być.

  • 17. Data: 2007-02-09 23:47:57
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:ugav94-dod.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Znaczy się policja lata po domach z naręczem pudeł od dużych wież? ;->
    > (ja mam taką malutką obudowę - ledwie 75cm wysokości ;)

    Nie. Jak się jedzie na przeszukanie po komputer, to się wstępuje do sklepu
    komputerowego i zabiera pudełko. To jest najprostsze i najpewniejsze
    rozwiązanie. Jak pudełka nie ma, to się cały komputer pakuje do worka foliowego
    (taki grubszy na śmieci i to plombuje. Tak, czy siak ma być tak oplombowany, by
    nie było wątpliwości, że ktoś w tym nie grzebał.

  • 18. Data: 2007-02-09 23:59:31
    Od: "GrzegorzG" <grzegorzeg1@_usunto_tlen.pl>

    "Sowiecki Agent" <p...@t...gazeta
    .pl>
    wrote in message news:eqii51$mt$1@inews.gazeta.pl...

    > a jak jest lapotp ?

    z laptopa najczesciej jeszcze latwiej jest...
    tylko czy zabiora sam dysk czy calego lapa to juz bym nie byl taki pewien
    sadzac po wypowiedziach tu i nie tylko :/

  • 19. Data: 2007-02-10 00:06:27
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 9 Feb 2007 23:40:56 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Po co miałby preparować.

    Po cokolwiek. Choćby po to, żeby mieć wynik. Nie wiem, ale istnieje taka
    możliwość.

    > Jeśli sąd nie da
    > wiary oskarżonemu, to nikt nie będzie tego ponownie sprawdzał. Jak da wiarę, to
    > fałszerstwo w stosunkowo prosty sposób się wykryje.

    Takie fałszerstwo, o ile przemyślnie zrobione, jest nie do wykrycia. Równie
    dobrze zamiast programów może to być pornografia dziecięca, wystarczy jedna
    fotka, i gość jest udupiony na jakiś czas a statystyka leci w góre.
    Słyszałem już o gorszych rzeczach jakie ludzie robili "dla wyników", więc
    nic mnie nie zdziwi... Szczególnie że tu pole do manipulacji jest ogromne.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 20. Data: 2007-02-10 10:23:41
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    GrzegorzG napisał(a):
> [...]
    > tylko czy zabiora sam dysk czy calego lapa to juz bym nie byl taki pewien
    > sadzac po wypowiedziach tu i nie tylko :/

    ja nie wiem jak z mojego wyjac :) (dell cpx)