  • 21. Data: 2020-03-26 19:04:21
    Temat: Re: Konstytucyjność rozporządzenia
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.03.2020 o 18:44, J.F. pisze:

    > Ale w tym momencie nie wiemy, na jaka podstawę sie powołują.
    >
    > Tylko ... to rozporządzenie musi miec podstawe, ustawa nie musi.

    Ale każdy akt niższego rzędu musi (a w zasadzie "jest obowiązany") być w
    zgodzie z aktem wyższym - a więc konstytucją... i traktatami
    międzynarodowymi.

    > A z prawem do testu to juz nie naruszalaby istotnie ? :-)

    Tak mi się wydaje - mamy podejrzenie, dokładamy _wszelkich_ starań, żeby
    to wyjaśnić bez zbędnej zwłoki.

    > Na podstawie "powracajacy z zagranicy" tzn z miejsca o duzym ryzyku
    > zakazenia.

    A niby jak duże ryzyko? 40 tysięcy na 80 milionów? Pół promila? To jest
    realne ryzyko? Pół promila to chyba mniej niż że ktoś popełni w ciągu
    życia przestępstwo zagrożone więzieniem - więc strategia równie dobra
    jak zamykanie kogokolwiek prewencyjnie w pierdlu, bo przecież "pochodzi
    ze społeczności o dużej skłonności do przestępstw"

    > Czy styku z innym podejrzanym osobnikiem,
    > czy tez diagnozy lekarza - tzn stwierdzenia  pr-stwa, ze jest nosicielem
    > ... i wcale nie wysokiego.

    No to jak jest realne podejrzenie, to niech robią realne badania. A
    jeśli uważają, że nie ma sensu badać, bo pewnie nic nie znajdą, to niech
    nie robią szopki z "realnych przesłanek".

    > No nie wiem, bo te punkty jakby nie polaczone :-)
    > A moze ten punkt 2 tyczy sie "kazdego" czyli osoby, a nie rządu :-)

    A czmu miałoby być inaczej?

    --
    Shrek

  • 22. Data: 2020-03-26 21:59:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik z ...@...pl ...

    > Przyzwyczajaj się. Po pandemii w każdym państwie będzie panował
    > ZAMORDYZM. Bo wtedy państwo jest skuteczne.

    Zdefiniuj: skuteczne.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Czas to pieniądz, pieniądz to kobiety, kobiety to strata czasu"

  • 23. Data: 2020-03-26 21:59:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Animka a...@t...ja.wp.pl ...

    > Widziałam dwóch. Jak mnie zobaczyli to zaczęli iść za mną i
    > strasznie mordy darli na całe osiedle. To niby była ich wspólna
    > "rozmowa". Pewnie sprawdzali czy są jeszcze jacyś ludzie w pobliżu.
    > Ilu było między samochodami to nie wiem, bo nie było widno już.
    > Zaczęłam mysleć o tym, żeby jak najszybciej znaleźć się w domu.

    Jak skonczyła się sprawa? Jak szybko przyjechała policja?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Oziębłość stosunków między ludźmi powstaje wskutek tarć

  • 24. Data: 2020-03-26 23:44:10
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    > Mnie bardziej interesuje, do kogo jeszcze.

    To zapytaj nadawcę - nie mnie.
    Kto napisał tego posta temu odpowiedz :-)

    --
    animka

  • 25. Data: 2020-03-27 00:29:21
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-03-26 o 21:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Animka a...@t...ja.wp.pl ...

    > Jak skonczyła się sprawa? Jak szybko przyjechała policja?

    Nie wiem. To policja jest podobno od pilnowania.

    --
    animka

  • 26. Data: 2020-03-27 05:53:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.03.2020 o 19:04, Shrek pisze:

> [...]
    > międzynarodowymi.

    > Tak mi się wydaje - mamy podejrzenie, dokładamy _wszelkich_ starań, żeby

    Masz updejt:

    https://www.eluban.pl/wiadomosci/24119,przedluzono-i
    m-kwarantanne-bo-nikt-nie-zrobil-testow-system-jest-
    niewydolny

    --
    Shrek

  • 27. Data: 2020-03-27 06:59:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Animka a...@t...ja.wp.pl ...

    > Nie wiem. To policja jest podobno od pilnowania.

    Zauwazyłas złodziei samochodów i nie wezwałas policji?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Siłą kobiet są słabostki mężczyzn" - Voltaire

  • 28. Data: 2020-03-27 21:57:52
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-03-27 o 06:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Animka a...@t...ja.wp.pl ...

    > Zauwazyłas złodziei samochodów i nie wezwałas policji?

    Nie wiem czy jakis samochód okradli. Pisałam, że żule manipulowali przy
    zamkach, klamkach.
    To nie moje samochody, mają swoich właścicieli.

    --
    animka

  • 29. Data: 2020-03-27 22:59:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Animka a...@t...ja.wp.pl ...

    > Nie wiem czy jakis samochód okradli. Pisałam, że żule manipulowali
    > przy zamkach, klamkach.
    > To nie moje samochody, mają swoich właścicieli.

    Boze jaka ty jestes popierdolona debilka...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Najpewniejszą metodą zachowania tajemnicy jest

  • 30. Data: 2020-03-28 03:14:33
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-03-27 o 22:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Animka a...@t...ja.wp.pl ...

    > Boze jaka ty jestes popierdolona debilka...

    Wiedziałam ty chamie niewierzący, ze zaraz z jakimś chamstwem
    wyskoczysz. WON!

    --
    animka