  • 21. Data: 2021-01-05 01:18:24
    Temat: Re: Konsternacja aż ciarki przechodzą
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-01-04 o 18:10, alojzy nieborak pisze:

    > Posługując się szczątkami wypowiedzi można manipulować jak się chce.
    > ... więc ta epidemia te zachorowania będą też trwały do wiosny
    > https://youtu.be/8gvrz2cAkNA?t=94

    Pan Jackowski ma odczucie, że 3,5 roku.

    --
    animka

  • 22. Data: 2021-01-05 14:33:12
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2021-01-04 18:10, alojzy nieborak wrote:
    > Posługując się szczątkami wypowiedzi można manipulować jak się chce.
    > ... więc ta epidemia te zachorowania będą też trwały do wiosny
    > https://youtu.be/8gvrz2cAkNA?t=94

    obawiam się że masz wyprany mózg

    nasz wieloletni i aktualny PREMIER nawołujący do korzystania z budynków
    przez setki i tysiące ludzi (kiedy dopiero co zamykali WSTĘP DO LASÓW)
    tylko dlatego żeby jego człowiek wygrał wybory jest w twojej wypowiedzi
    zestawiony z posłami do parlamentu europejskiego...

    SZEF RZĄDU który przez rok nie potrafi sklecić spójnych i nie budzących
    wątpliwości przepisów umożliwiających zwalczanie epidemii, rządu który
    losowo zamyka i otwiera m.in. stoki narciarskie czy którego członkowie
    robią szemrane interesy na sprzęcie do zwalczania epidemii...

    nie sądzę żebyś zrozumiał, ale życzę chwili refleksji

  • 23. Data: 2021-01-05 17:25:57
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com>

    m4rkiz napisał(a):

    > SZEF RZĄDU który przez rok nie potrafi sklecić spójnych i nie budzących
    > wątpliwości przepisów umożliwiających zwalczanie epidemii, rządu który
    > losowo zamyka i otwiera m.in. stoki narciarskie

    GWno narracja.

    Premier RP
    ... więc ta epidemia te zachorowania będą też trwały do wiosny
    https://youtu.be/8gvrz2cAkNA?t=94

    > czy którego członkowie
    > robią szemrane interesy na sprzęcie do zwalczania epidemii...

    Jakie szemrane? Przetarg, wygrana przetargu. Brak sprzętu.
    Niedotrzymanie warunków przetargu. Wypowiedzenie umowy. Egzekucja
    komornicza.

    > nie sądzę żebyś zrozumiał, ale życzę chwili refleksji

    Właśnie sprawdzam jak tam jest, nie tylko w GWne dla elity.

  • 24. Data: 2021-01-07 12:36:56
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 5 Jan 2021 08:25:57 -0800 (PST), alojzy nieborak napisał(a):

    > Jakie szemrane? Przetarg, wygrana przetargu. Brak sprzętu.
    > Niedotrzymanie warunków przetargu. Wypowiedzenie umowy. Egzekucja
    > komornicza.

    Przetarg to był unijny, ale misiewicze z niego nie skorzystali. Mogli też
    kupić respiratory wprost od producenta.
    W jakim trybie od razu Izdebski dostał 160 mln zaliczki?
    Ministerstwo Zdrowia dopiero w listopadzie wystąpiło do Prokuratorii
    Generalnej, żeby ta skierowała sprawę do sądu.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 25. Data: 2021-01-07 16:05:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 7 Jan 2021 12:36:56 +0100, Olin napisał(a):

    > Przetarg to był unijny, ale misiewicze z niego nie skorzystali. Mogli też
    > kupić respiratory wprost od producenta.

    Nie mogli. Producenci mowili, ze portfel zamowien maja wypelniony.
    A przynajmniej pis-rzad tak twierdzil.

    W dodatku jakby zaczeli grac na zwloke ... mielibysmy do dzis
    nierozstrzygniety :-)

    Ale ... jakas forma przetarg byla ogloszona ?

    > W jakim trybie od razu Izdebski dostał 160 mln zaliczki?

    W trybie umowy ...

    > Ministerstwo Zdrowia dopiero w listopadzie wystąpiło do Prokuratorii
    > Generalnej, żeby ta skierowała sprawę do sądu.

    No coz, najpierw liczyli, ze sie wywiaze, potem wzywali do dostawy,
    potem trzeba bylo wypowiedziec umowe, wezwac do zaplaty ... i dopiero
    mozna do sadu ...

    J.

  • 26. Data: 2021-01-07 17:44:29
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2021-01-07 o 16:05, J.F. pisze:

    > Nie mogli. Producenci mowili, ze portfel zamowien maja wypelniony.
    > A przynajmniej pis-rzad tak twierdzil.

    Jest tu pewna niespójność informacyjna, bo pamiętam wiadomości jak to
    nasz rząd uratował nas swoimi decyzjami od pewnej śmierci. Tak nas
    poprowadził, że przeszliśmy pandemię,leciutko w tej pierwszej fali, nie
    było trupów na ulicach, nie było przepełnionych szpitali a na oddziałach
    zakaźnych wręcz wiało nudą.
    Ale jak przyszło do rozliczania rządu z ewidentnie głupio dokonanych zakupów
    respiratorów, to usłyszeliśmy, że rząd musiał kupować gdzie popadnie,
    bez gruntownego sprawdzania kontrahentów, bo wszystko rynek wchłonął a
    respiratory były potrzebne na już, bo sytuacja była dramatyczna, i
    robili to (kupowali gdzie popadnie) dla ratowania życia obywateli.

    Najpierw to liczyli, że się rozejdzie.

  • 27. Data: 2021-01-08 11:29:19
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 7 Jan 2021 16:05:16 +0100, J.F. napisał(a):

    > Nie mogli. Producenci mowili, ze portfel zamowien maja wypelniony.

    Agencja Rezerw Materiałowych zamówiła identyczne bezpośrednio u producenta
    po 70 tys. zł. Ministerstwo Zdrowia zapłaciło Izdebskiemu 3 razy więcej.

    Podziwiam konsekwencję, z jaką powtarzasz to nowogrodzkie łgarstwo.

    > W trybie umowy ...

    No właśnie. Normalnie firma dostarcza towar, wystawia fakturę i cieszy się,
    jeśli dostanie należność ostatniego dnia, w którym upływa termin zapłaty.
    Przelewy na konto Izdebskiego poszły od razu.
    Któż nie chciałby zawierać takich umów, na jakie mogą liczyć handlarze
    oscypkami, bronią i instruktorzy narciarscy.

    > No coz, najpierw liczyli, ze sie wywiaze, potem wzywali do dostawy,
    > potem trzeba bylo wypowiedziec umowe, wezwac do zaplaty ... i dopiero
    > mozna do sadu ...

    Nie wywiązał się już w kwietniu.
    Dziwnym trafem pozew został wycofany w lipcu, a Prokuratoria Generalna
    ocknęła się dopiero z nadejściem przymrozków.

    https://www.politykazdrowotna.com/68398,mz-w-lipcu-w
    ycofalo-wniosek-o-pozew-za-respiratory

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 28. Data: 2021-01-08 12:45:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 8 Jan 2021 11:29:19 +0100, Olin napisał(a):

    > Agencja Rezerw Materiałowych zamówiła identyczne bezpośrednio u producenta
    > po 70 tys. zł. Ministerstwo Zdrowia zapłaciło Izdebskiemu 3 razy więcej.
    >
    > Podziwiam konsekwencję, z jaką powtarzasz to nowogrodzkie łgarstwo.

    Kiedy zamowila i z jakim terminem dostawy ?

    > No właśnie. Normalnie firma dostarcza towar, wystawia fakturę i cieszy się,
    > jeśli dostanie należność ostatniego dnia, w którym upływa termin zapłaty.
    > Przelewy na konto Izdebskiego poszły od razu.

    Normalnie tak, tu sytuacja nie byla normalna.
    Ale czy to tylko naiwnosc ... tego nie twierdze.

    A osobna kwestia ... czy ARM powinna kisic respiratory, czekajac az
    gwarancja wygasnie, sprzet sie zdegraduje, czesci przestana
    produkowac, czy raczej powinna je skierowac do szpitali, aby byly w
    "goracej rezerwie" ?
    W grudniu 2019 to moze i powinna zamowic i kisic ...

    > Nie wywiązał się już w kwietniu.

    Ale mogl sie wywiazac w maju :-)

    Cos tam ponoc dostarczyl ... choc czy ktos te dostarczone widzial?

    > Dziwnym trafem pozew został wycofany w lipcu, a Prokuratoria Generalna
    > ocknęła się dopiero z nadejściem przymrozków.
    >
    > https://www.politykazdrowotna.com/68398,mz-w-lipcu-w
    ycofalo-wniosek-o-pozew-za-respiratory

    ale poza tytulem ja tu nic nie widze o wycofaniu pozwu.

    Mowa o tym, ze 10 lipca MZ zwrocil sie do PG o wszczecie sprawy.
    A co dalej? Jak to w TVN - zadnych faktow :-(

    PG na pewno potrzebowala troche czasu na przygotowanie pozwu, byc moze
    dopilnowania spraw formalnych, jak wezwania czy wypowiedzenia ... ale
    czy az 4 miesiace?

    J.

  • 29. Data: 2021-01-08 13:15:23
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 8 Jan 2021 12:45:27 +0100, J.F. napisał(a):

    > Kiedy zamowila i z jakim terminem dostawy ?

    Zamówiła w tym samym czasie, a respiratory przyszły na przełomie czerwca i
    lipca.

    Ile ich dotarło od Izdebskiego i kiedy?

    > Normalnie tak, tu sytuacja nie byla normalna.

    Pewnie, że nie to nie jest normalna sytuacja, kiedy zlecenie dostaje gość
    zamieszany niegdyś w nielegalny handel bronią. ONZ za przemyt broni do
    Angoli i Liberii umieścił go na swojej czarnej liście.
    Sprzętem medycznym nigdy się nie zajmował. Oferuje za to organizowanie
    nieplanowanych transportów lotniczych i szkolenie pilotów. Ponoć produkuje
    też motolotnie.
    Nie miał oporów, żeby sprzedać broń dziennikarzom, którzy podawali się za
    prorosyjskich separatystów.

    Do pisowskiego szamba pasuje wręcz wzorcowo.

    ycofalo-wniosek-o-pozew-za-respiratory

    > ale poza tytulem ja tu nic nie widze o wycofaniu pozwu.

    Sugeruję wizytę u okulisty:

    "Resort zdrowia na trzy miesiące wstrzymał działania wobec firmy, która nie
    wywiązała się z umowy na zakup 1,2 tys. respiratorów, wartej ponad 200 mln
    zł - potwierdziła Prokuratoria Generalna dla TVN24."

    Dodatkowo jest o tym, że umowa nie była konsultowana z prawnikami
    Prokuratorii Generalnej, a jest taki obowiązek przy zakupach powyżej 100
    mln zł

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 30. Data: 2021-01-31 10:29:33
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Animka a...@t...ja.wp.pl ...

    > Pan Jackowski ma odczucie, że 3,5 roku.

    Który pan Jackowski?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Chyba mam zdolności prekognicyjne - wczoraj rano, wyjmując resztki