  • 1. Data: 2020-12-23 21:19:41
    Temat: Konsternacja aż ciarki przechodzą
    Od: Shrek <...@w...pl>

    P.o.remier wystękał, że zasadniczo to on sobie zdaje sprawę że te jego
    rozporządzenia i twity to mogą być kwestionowane (czytaj każdy wie, że
    są z dupy wzięte bo to ustawą trzeba) i w tej sytuacji to on mimo, że to
    bez podstawy ale grzecznie prosi, żeby przestrzegać.

    Niby dzień jak co dzień, no moze mati nie codzienienie się przyznaje do
    błędu, nie co dzień okazuje się, że premier 40 milionowego kraju od
    ponad pół roku się myli, bo nie zna hierarchi aktow prawnych, mimo to
    powiedzmy że "chujowo ale stabilnie"

    Tylko jedno ale - kusony wielokrtonie mówiły, że one nie od oceniania
    przepisów, z polityką to w ogóle nie mają nic wspólnego a tu taka
    sytuacja. Jeszcze rano warczały i szczekały swoim niedorzecznikiem, że
    będą bronic godziny milicyjnej jak niepodległości a teraz ciarka wije
    się jak... w sumie nieważne jak;) I co teraz kłamczuszku - prawem a nie
    polityką się kierujesz? Prawo się nie zmieniło - jedynie polityk
    wymęczył z siebie oświadczenie, że w zasadzie to on nie jest pewny czy
    on ma podstawę prawną dla swoich pomysłów. No ale to polityk nie sąd,
    wiec was nie dotyczy - przepis się nie zmienił. Więc skąd to obracanie
    kota ogonem?

    Właśnie kulsony oficjalnie pokazałay, że prawo jest tylko mało istotnym
    pretekstem a oni sami są pieskami na posyłki.

    BTW - ten sam problem dotyczy nie tylko godziny policyjnej ale zgormadzeń...

    --
    Shrek

  • 2. Data: 2020-12-24 11:39:03
    Temat: Re: Konsternacja aż ciarki przechodzą
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2020-12-23 21:19, Shrek wrote:
    > Niby dzień jak co dzień, no moze mati nie codzienienie się przyznaje do
    > błędu, nie co dzień okazuje się, że premier 40 milionowego kraju od
    > ponad pół roku się myli, bo nie zna hierarchi aktow prawnych
    jak nie zna jak zna https://www.youtube.com/watch?v=P7rF3_ORiXY

    ale zna tylko czasem, bo znanie cały czas ogranicza jego wolność :D

  • 3. Data: 2020-12-29 16:58:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
> [...]
    >wie, że są z dupy wzięte bo to ustawą trzeba) i w tej sytuacji to on
    >mimo, że to bez podstawy ale grzecznie prosi, żeby przestrzegać.

    No wlasnie - cos takiego uslyszalem, ale to oficjalnie, czy chocby na
    pismie w twitterze ?

> [...]
    >sytuacja. Jeszcze rano warczały i szczekały swoim niedorzecznikiem,
    >że będą bronic godziny milicyjnej jak niepodległości a teraz ciarka

    Wazne :-)

> [...]

    >Właśnie kulsony oficjalnie pokazałay, że prawo jest tylko mało
    >istotnym pretekstem a oni sami są pieskami na posyłki.

    Ale ja cos uslyszalem z ust kulsona, ze co prawda powrot do domu jest
    wazna potrzeba zyciowa, ale to trzeba tak planowac, aby po 19-tej nie
    wracac ...

    >BTW - ten sam problem dotyczy nie tylko godziny policyjnej ale
    >zgormadzeń...

    Tez zakaz nie ma podstawy ?

    J.

  • 4. Data: 2020-12-29 17:44:30
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.12.2020 o 16:58, J.F. pisze:

    > No wlasnie - cos takiego uslyszalem, ale to oficjalnie, czy chocby na
    > pismie w twitterze ?

    A co za różnica?

    > Wazne :-)

    A tam - dzień jak co dzień.

    > Ale ja cos uslyszalem z ust kulsona, ze co prawda powrot do domu jest
    > wazna potrzeba zyciowa, ale to trzeba tak planowac, aby po 19-tej nie
    > wracac ...

    Teoretycznie kulson to ma gówno do gadania - albo zawija dupę w troki
    albo pisze wniosek do sądu. Znaczy to w państwie prawa...

    > Tez zakaz nie ma podstawy ?

    No tak wychodzi... To było rozporządzeniem.

    --
    Shrek

  • 5. Data: 2020-12-31 15:29:06
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    https://www.youtube.com/watch?v=4c3acNg3Es8

  • 6. Data: 2020-12-31 15:33:15
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2020-12-31 15:29, m4rkiz wrote:

    > https://www.youtube.com/watch?v=4c3acNg3Es8

    Az mnie kusi żeby w ramach podsumowania tego roku wieczorem wybrać się
    do najbliższego patrolu i zaproponować żeby mi dali mandat, oni sobie
    normę wyrobią a "...zawsze jakaś pamiątka".

  • 7. Data: 2020-12-31 15:41:27
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.12.2020 o 15:33, m4rkiz pisze:

    > Az mnie kusi żeby w ramach podsumowania tego roku wieczorem wybrać się
    > do najbliższego patrolu i zaproponować żeby mi dali mandat, oni sobie
    > normę wyrobią a "...zawsze jakaś pamiątka".

    Lokaty też takiej dobrej nie znajdziesz, tylko bank "ruski".

    --
    Shrek

  • 8. Data: 2020-12-31 17:33:11
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com>

    Shrek napisał(a):
> [...]
    > są z dupy wzięte bo to ustawą trzeba) i w tej sytuacji to on mimo, że to
    > bez podstawy ale grzecznie prosi, żeby przestrzegać.

    To wszystko pewnie prawda, ale czy peło zaproponowała lepsze rozwiązania?
    Peło zbyt gramotna nie jest, z jednej strony wydziera się: pisy poległy z pandemjo,
    a z drugiej krzyczy: pisy wszystkiego zakazujo, do tego bez podstawy prawnej.

    Toć nawet niezbyt lotni widzą w tym sprzeczność, lud raczej nie przepada
    za sprzecznościami. Walenie w pisy ogniem krzyżowym jak widać nie jest
    zbyt skuteczne. Kidawka 2% poparcia, mr.Budek 2% poparcia, Trzaskoś ze 40%. Jednak
    pięknym i dorodnym Trzaskosiem kształconym na mniendzynarodowych uczelniach nie
    obsadzita wszystkich pożądanych/kluczowych stanowisk.

    Zresztą już Ci pisałem Szreku. Niemiecka buda już postawiła krzyżyk na peło.
    Teraz starym zwyczajem pompujem świeżą/nową/bez skazy/bez przewinień
    partyję mr. Hołowni. Persona to nie byle jaka, od ITI ("ż") i jednocześnie
    "religijny".

    (Grupa ITI)
    ... Sam Szymon Hołownia w ten projekt się nie zaangażował
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Religia.tv

    Szymon Hołownia - idealny prezydent na czas okupacji
    https://youtu.be/LMkC0XM_Rdk

  • 9. Data: 2020-12-31 17:43:42
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com>

    > (Grupa ITI)
    > ... Sam Szymon Hołownia w ten projekt się nie zaangażował
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Religia.tv

    cyt.
    Stacja współpracowała z ,,Tygodnikiem Powszechnym" (judeopolonikiem powszechnym),
    którego 53% udziałów miał kiedyś właściciel programu - spółka ITI

    Czyli wszystko w rodzinie Żytomirskich:)

    Urabiamy My luda PL, a jak!

  • 10. Data: 2020-12-31 18:12:11
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.12.2020 o 17:33, alojzy nieborak pisze:

    > To wszystko pewnie prawda, ale czy peło zaproponowała lepsze rozwiązania?

    No i doszliśmy do koronnego argumentu - abopeło. Peło nie rządzi od już
    kilku dobrych lat. Na wiosnę kupiliśmy poświęceniem społeczeństwa i
    gospodarki bardzo drogo czas. Czas który pinokio przejebał i po niemal
    roku epidemii nie potrafi uzgodnić sam ze sobą i swoimi ministrami co w
    zasadzie napisał i opublikował w dzienniku.

    Pal już sześć schizofrenię pinokia, hierarchie aktów, to że zanim
    kogokolwiek osądzą to przepis nie będzie obowiązywał więc nie da się go
    skazać itd.

    Rozporządzenie mówi, ze wolno się przemieszczać w celiu "zaspokajania
    niezbędnych potrzeb związanych z bieżącymi sprawami dnia codziennego"

    - obywatelu a wy gdzie się przemieszczacie?
    - do domu wyspać/wysrać się.

    Kurtyna...

    --
    Shrek