  • 1. Data: 2022-10-27 16:30:20
    Temat: Konsekwencje za odmowę wykonywania pracy
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Jakie są konsekwencje prawne jeśli stwierdzę że nie będę pracował na
    zmianie razem z kilkoma wybranymi przeze mnie osobami?
    upomnienie, nagana czy tylko pozbawienie premii?

  • 2. Data: 2022-10-27 21:54:57
    Temat: Re: Konsekwencje za odmowę wykonywania pracy
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 27.10.2022 o 16:30, _Master_ pisze:

    > Jakie są konsekwencje prawne jeśli stwierdzę że nie będę pracował na
    > zmianie razem z kilkoma wybranymi przeze mnie osobami?
    > upomnienie, nagana czy tylko pozbawienie premii?

    Najprościej to zwolnić.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2022-10-27 23:12:49
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 27.10.2022 o 16:30, _Master_ pisze:
    > Jakie są konsekwencje prawne jeśli stwierdzę że nie będę pracował na
    > zmianie razem z kilkoma wybranymi przeze mnie osobami?
    > upomnienie, nagana czy tylko pozbawienie premii?

    Za samo stwierdzenie nic Ci zrobić nie powinni. Jak nie przyjdziesz do
    pracy,, no toi pewnie zwolnienie dyscyplinarne.

    --
    Robert Tomasik

  • 4. Data: 2022-10-28 08:45:25
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-27-października-2022 o 23:12, Robert Tomasik pisze:
    > Za samo stwierdzenie nic Ci zrobić nie powinni. Jak nie przyjdziesz do
    > pracy,, no toi pewnie zwolnienie dyscyplinarne.

    No bez jaj. Nie da się tego jakoś obejść?
    Przecież ci sędziowie nie są sędziami w myśl unijnego prawa. Nie mogę z
    nimi razem...
    Jak mnie zwolnią z sądu to gdzie ja robotę znajdę?
    Przecież ja nić innego nie potrafię robić. Tylko wydawać wyroki ;--)

  • 5. Data: 2022-10-28 10:21:49
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 28.10.2022 o 08:45, _Master_ pisze:

    > No bez jaj. Nie da się tego jakoś obejść?
    > Przecież ci sędziowie nie są sędziami w myśl unijnego prawa. Nie mogę z
    > nimi razem...

    Pisałeś o pracowniku. Sędzia nie jest pracownikiem.

    > Jak mnie zwolnią z sądu to gdzie ja robotę znajdę?

    Do adwokatury, jako radca prawny.

  • 6. Data: 2022-10-29 00:19:12
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-28-października-2022 o 10:21, Robert Tomasik pisze:
    > Sędzia nie jest pracownikiem

    Coś to zmienia?

    Za odmowę osądzania jaka jest dla niego KARA?

  • 7. Data: 2022-10-29 00:23:26
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-28-października-2022 o 10:21, Robert Tomasik pisze:
    > Do adwokatury, jako radca prawny.

    Po dyscyplinarce? Tak takich przyjmują?

  • 8. Data: 2022-10-29 01:08:12
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 29.10.2022 o 00:23, _Master_ pisze:

    > Po dyscyplinarce? Tak takich przyjmują?
    To własna działalność gospodarcza.
    --
    Robert Tomasik

  • 9. Data: 2022-10-29 08:23:21
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-10-29 o 00:19, _Master_ pisze:

    > Coś to zmienia?

    Dość zasadniczo.

    > Za odmowę osądzania jaka jest dla niego KARA?

    Twoje myślenie jest jednowymiarowe, wszędzie widzisz
    tylko zło, jakieś układy, kasty itd (banksterzy, sędziowie, pewnie
    lekarze też)
    Spójrz szerzej, to może będziesz miał chociaż wątpliwość czy nie należy
    karać kogoś innego i czy to odmowa czy nawoływanie do praworządności.

    PS
    Najlepiej urzędowo sędziów skonfederować, wtedy będzie cacy :-)

  • 10. Data: 2022-10-29 12:19:07
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-29-października-2022 o 08:23, cef pisze:

    > Twoje myślenie jest jednowymiarowe,

    Nie matacz. Albo się sądzi albo się nie sądzi.

    KONKRET

    Za trudne pytanie?