  • 51. Data: 2024-03-20 17:47:37
    Temat: Re: Konsekwencje strzelaniny w Oxford High School (US) dla rodziców zabójcy.
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.03.2024 o 14:05, io pisze:

    > Przebywanie to nie to samo co sprzątanie.

    A strzelanie na strzelnicy do tarczy to nie mordowanie kolegów w szkole:P

    > A nieposiadanie na jakiej?

    Na żadnej. Natomiast posiadanie licencji na broń to dobra przesłanka do
    znalezienia się na liście proskrypcyjnej, o ile tylko agresor taką listę
    posiadaczy licencji czy członków różnych stowarzyszeń strzeleckich
    dorwie. Jak chcesz przeżyć wojnę to lepiej w takich stowarzyszeniach i
    na licencjach nie figurować. W pierwszej kolejności państwo cię będzie
    chciało wysłać do maszynki do mielenia a jeśli ci się uda z tego wymigać
    to potem zainteresuje się tobą okupant.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 52. Data: 2024-03-20 18:15:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.03.2024 o 16:36, Kviat pisze:

    > A jaki głębszy sens ma udostępnianie dziecku broni na strzelnicy?

    Tak właśnie zobaczyłem:

    https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,308
    15548,szkoly-beda-uczyc-dzieci-strzelac-sprawa-jest-
    kontrowersyjna.html

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 53. Data: 2024-03-20 19:19:56
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 20 Mar 2024 18:15:15 +0100, Shrek wrote:

    > Tak właśnie zobaczyłem:
    >
    > https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,308
    15548,szkoly-beda-uczyc-dzieci-strzelac-sprawa-jest-
    kontrowersyjna.html

    Nie wiem, gdzie tu te kontrowersje - moze w tym, jak szkoła ma
    nauczyc, skoro nie ma ani strzelnicy, ani nawet wiatrówki,
    ani uprawnionego instruktora.

    A może by tak nauczyli dronem latać i spuszczac granaty do celu?

    Tylko znów - ani dronów nie mają, ani instruktorów,
    ani zezwoleń stosownych ...

    J.

  • 54. Data: 2024-03-20 19:22:23
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 20 Mar 2024 14:00:50 +0100, io wrote:

    > W ogóle żadnych pozwoleń na broń nie powinno być. Pozwolenie może być na
    > publiczny handel bronią, ale nie na to, by człowiek miał możliwość
    > bronić się. Jest oczywiście kwestia by istniała realna możliwość takiego
    > bronienia się. Bez tego posiadanie nic nie daje.

    A tu niestety - doświadczenie uczy, ze bez zezwolen cięzkich,
    to przestępcy będą mieć bron ...

    J.

  • 55. Data: 2024-03-20 19:23:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.03.2024 o 19:19, J.F pisze:

    15548,szkoly-beda-uczyc-dzieci-strzelac-sprawa-jest-
    kontrowersyjna.html

    > Nie wiem, gdzie tu te kontrowersje

    Kvaitek twierdzi, że dzieciaki będą się po tym mordować. A dla mnie?
    IMHO powinno być dobrowolne jak religia. Mogą być pacyfiści, mogą być
    rodzice tacy jak kwiatek - ich prawo.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 56. Data: 2024-03-20 19:24:54
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 20 Mar 2024 08:13:55 +0100, Kviat wrote:

> [...]
    > Jak wiele innych rzeczy.
    > Więc atrakcyjność to żaden argument.
    > I tyle.

    > Są atrakcyjne.
    > Zabierz dziecko na jakiś pokaz otwarty z czołgami, jakieś dni otwarte w
    > jednostce wojskowej (kiedyś pamiętam coś takiego organizowali - jak
    > teraz, nie wiem, bo się tym nie interesuję), to sam się przekonasz
    > widząc reakcję dziecka, gdy będzie miało możliwość powspinania się na
    > prawdziwy czołg.
    >
    > Z tego nijak nie wynika, z tej atrakcyjności, że należy posyłać dzieci

    Ależ dzieci/młodzież płci męskiej bardzo chętnie nauczy się jeździć
    czołgiem.

    Tylko to niestety za dużo kosztuje :-)

    J.

  • 57. Data: 2024-03-20 19:26:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.03.2024 o 19:24, J.F pisze:

    > Ależ dzieci/młodzież płci męskiej bardzo chętnie nauczy się jeździć
    > czołgiem.
    >
    > Tylko to niestety za dużo kosztuje :-)

    Ale też nie trzeba umieć jeździć czołgiem żeby się przejechać czołgiem:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 58. Data: 2024-03-20 19:27:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.03.2024 o 19:22, J.F pisze:

    > A tu niestety - doświadczenie uczy, ze bez zezwolen cięzkich,
    > to przestępcy będą mieć bron ...

    I swiry. I ludzie z depresją.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 59. Data: 2024-03-20 19:37:56
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 20.03.2024 o 17:41, Shrek pisze:

    > No tu mamy przyczynę stanowiska kfiatka;)

    Ktoś tu ostatnio wspominał o paranoii?

    > Jak ktoś sobie postrzela to
    > jest prawak.

    Nie, nie jest.
    Za to negowanie faktu, że tego typu postawy promują zwłaszcza środowiska
    tzw. prawicowe jest zwykłą ignorancją, albo celowym zakłamywaniem
    rzeczywistości.
    I nie wiem co jest gorsze. Twoja paranoja, czy fakt, że niczego się nie
    uczysz i nie wyciągasz wniosków.

    > Podobnie jak się komuś nie podobają zbrodnie wojenne
    > Izraela to jest antysemitą...

    Z tego też niewiele zrozumiałeś.

    > Jesteś jak ten koleś z dowcipu o
    > psychiatrze co rysunki gołej baby pacjentowi pokazywał:P

    Oczywiście. A szury miały rację.
    Piotr

  • 60. Data: 2024-03-20 19:51:11
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 20.03.2024 o 19:23, Shrek pisze:

    15548,szkoly-beda-uczyc-dzieci-strzelac-sprawa-jest-
    kontrowersyjna.html

    > Kvaitek twierdzi, że dzieciaki będą się po tym mordować.

    A shrek twierdzi, że nauczanie dzieci strzelania z broni palnej
    zapobiegnie morderstwom.

    > A dla mnie?
    > IMHO powinno być dobrowolne jak religia. Mogą być pacyfiści, mogą być
    > rodzice tacy jak kwiatek - ich prawo.

    Dziękuję za pozwolenie istnienia.

    A dla mnie?
    IMHO za chęć nauczania dzieci strzelania z broni palnej powinno się
    izolować od społeczeństwa. Tak jak za pranie mózgu dzieciom religią.

    A szury miały rację.
    Piotr