  • 121. Data: 2024-03-23 06:59:26
    Temat: Re: Konsekwencje strzelaniny w Oxford High School (US) dla rodziców zabójcy.
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-03-23, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > No ale że na przyzakładowej, czy że z własnej broni na własnej?

    Przyzakładowej z broni zakładowej. Tak jeszcze było pod koniec lat 70.
    Licea przecież nie były prywatne, ale skoro w zakładach pracy kbksy były
    to możliwe, że w tamtym okresie i w liceach też.

    --
    Marcin

  • 122. Data: 2024-03-23 07:09:06
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-03-23, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > NIe wydaje mnie się. Prawaki zwykle nie są nadmiernie bogate a to nie
    > jest tania rozrywka.

    E?
    https://medycynapracyrp.pl/blog/25-strzelectwo-sport
    owe-od-czego-zaczac-i-ile-kosztuje
    "W większych miastach istnieje wybór strzelnicy i można znaleźć miejsca
    znacznie tańsze, gdzie już za np. ok. 300 zł. składki rocznej można
    zostać członkiem klubu. Nie ma również tzw. "wpisowego" i innych opłat."

    Tu, prywatnie, też nie wygląda bardzo zaporowo jak się umówicie w kilku
    Żołnierzy Maryji i będziecie naparzać na krótkich dystansach.
    https://zbrojowniamodlin.pl/cennik/

    > No od dwóch lat trwa, więc ja wiem czy tak krótko?

    Z taką intensywnścią to z tydzień. Nie można było lodówki otworzyć, żeby
    nie wyskakiwała rosja napadająca na NATO.

    --
    Marcin

  • 123. Data: 2024-03-23 11:22:00
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    > Jak broń jest powszechnie dostępna to jest powszechnie dostępna. To tak
    > na zasadzie, że nie rzucisz kamieniem jeśli nie masz go pod ręką. A jak
    > wygląda kontrola dostępności do tej broni, aby osoby z problemami nie
    > miały do niej dostępu, to widać doskonale po Stanach. U nas nie byłoby z
    > pewnością lepiej.

    U nas to trzeba dostać najpierw pozwolenie na broń i na podstawie tego
    papierka można kupić. Chyba, że mafie bandyckie mają plecy i w inny
    sposób stają się posiadaczami broni.

    --
    animka

  • 124. Data: 2024-03-23 13:56:02
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 22.03.2024 o 06:15, Shrek pisze:

    > Raczej to sobie wymyślił,

    Jak można być aż tak naiwnym?

    https://konkret24.tvn24.pl/polska/rosyjska-propagand
    a-prokremlowska-bojowka-urzadza-cwiczenia-na-strzeln
    icy-na-podlasiu-wyjasniamy-st6220396

    "Członkowie "Zadrużnego Kręgu" często organizują wspólne strzelanie.
    ~~~~~~~~~~~~~~~~
    Cytowany przez Frontstory.pl Arwid Pływaczewski, przedstawiciel
    organizacji, mówił, że "współpracuje ona z organizacjami słowiańskimi od
    Serbii po Rosję", których członkowie "wspólnie ćwiczą na strzelnicach i
    uczą się taktyki wojskowej"."

    Ci akurat wypłynęli szerzej, bo ich poziom inteligenci podpowiedział im,
    że fajnie będzie opublikować zdjęcia.

    Jeśli wydaje ci się, że tego typu oszołomstwo bawi się patykami w lesie,
    to się bardzo mylisz.

    > tym bardziej że przecież na te strzelnice nie
    > chodzi bo się nimi brzydzi, więc skąd miałby wiedzieć?

    Nie chodzę, to nie znaczy, że nie byłem i że jestem upośledzony, bo nie
    rejestruję rzeczywistości.
    Można udawać, że się nie wie jakie towarzystwo przyciągają tego typu
    obiekty, ale po co?

    > Moim zdaniem to
    > niezbyt lotne towarzystwo - raczej w dużej mierze nowobogaccy niż
    > prawaki. Mamy jednego strzelca i "kierownika strzelnicy" Prawakiem
    > raczej on nie jest. Nowobogackim zresztą też nie.

    "Ale dalej przedstawiciel obiektu informuje: "Strzelnica jest
    ogólnodostępna i może z niej skorzystać każda pełnoletnia osoba lub
    osoba nieletnia w obecności opiekuna prawnego. Nie weryfikujemy poglądów
    osób, które korzystają ze strzelnicy. Nikt z obsługi strzelnicy nie
    widział w posiadaniu tego typu flagi, o której mowa w zapytaniu u
    żadnych z osób korzystających w tym czasie ze strzelnicy. Jeżeli być
    może takie zdjęcie zostało zrobione na naszej strzelnicy to odbyło się
    bez naszej wiedzy i to musiało odbyć się bardzo szybko, niezauważenie.
    Na terenie obiektu widnieje informacja o zakazie robienia zdjęć i ich
    rozpowszechniania bez zgody zarządcy"."

    Jakby strzelnice zaczęły widzieć swoją główną klientelę, to by
    zbankrutowały.
    Udają, że nie widzą kto tam przychodzi, bo przecież właśnie do takich
    ludzi te "usługi" są kierowane. I często przez takich ludzi, jeśli nie
    wprost, to co najmniej sympatyzujące z takimi poglądami.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 125. Data: 2024-03-23 17:34:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.03.2024 o 13:56, Kviat pisze:

> [...]
    icy-na-podlasiu-wyjasniamy-st6220396

    > "Członkowie "Zadrużnego Kręgu" często organizują wspólne strzelanie.

    To pa tera!

    https://161crew.bzzz.net/wp-content/uploads/2022/04/
    tlo-1.jpg

    https://img.dorzeczy.pl/img/kadr-z-programu-superwiz
    jer/6e/d9/5664193807d635377c87919b81c8.jpeg

    Miała słuszną linię władza zmykając lasy - toż to siedlisko nazioli! Kto
    normalny chodzi do lasu! Raz pójdziesz i albo cię naziole zidoktrynują
    albo myśliwi zastrzelą. Więc stąd prosty wniosek - jak widzisz kogoś w
    lesie to jak trzeźwy to naziol a jak napruty to myśliwy:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 126. Data: 2024-03-24 01:43:00
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 23.03.2024 o 17:34, Shrek pisze:

> [...]
    > albo myśliwi zastrzelą. Więc stąd prosty wniosek - jak widzisz kogoś w
    > lesie to jak trzeźwy to naziol a jak napruty to myśliwy:P

    Chodzisz z dzieckiem na spotkania nazioli w lesie regularnie, w celu
    "uczenia się dyscypliny, samodyscypliny i integracji z jakąś grupą ludzi
    o podobnych zainteresowaniach, oraz w celu spędzania czasu z rodzicami,
    jeśli biorą w tym udział"?

    Jesteś w miarę inteligentny, to chyba rozumiesz, że o ile w lesie masz
    możliwość spotkać (oprócz nazioli) również grzybiarzy i zachęcić
    dzieciaka do zbierania grzybów i integracji z grzybiarzami, o tyle
    prowadząc go na strzelnicę możesz raczej liczyć tylko na integrację z
    miłośnikami broni palnej.
    Bo - i to już ci wcześniej wytłumaczyłem - na integrację z przypadkowym
    człowiekiem, który "raz sobie przyszedł" postrzelać raczej liczyć nie
    możesz.

    Dyskusja jest o celowym i z premedytacją regularnym przyzwyczajaniem
    _dziecka_ do broni palnej, wychowywaniu _dziecka_ w atmosferze kultu do
    broni palnej w towarzystwie jej wyznawców na strzelnicy, a ty
    wyskakujesz z tekstami, że przecież nic się nie stanie jak sobie raz
    pójdzie... że gdy _dorosły_ raz pójdzie to nie ma problemu... że _ty_
    raz czołgiem jechałeś i nie nabrałeś ochoty do robienia rozpierduchy...
    No serio?

    Masz do mnie uraz, rozumiem, przepraszam, że nie ze wszystkimi twoimi
    twierdzeniami się zgadzam. Ale jeśli chcesz mnie za wszelką cenę
    ośmieszyć, to musisz się bardziej wysilić, bo ta cena jest bardzo wysoka.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 127. Data: 2024-03-24 11:57:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.03.2024 o 01:43, Kviat pisze:

> [...]
    > "uczenia się dyscypliny, samodyscypliny i integracji z jakąś grupą ludzi
    > o podobnych zainteresowaniach, oraz w celu spędzania czasu z rodzicami,

    Chodzę z dzieckiem do lasu dla zabawy i zdrowia. Ale teraz to nie wiem -
    wygląda na to że lasy to wylęgarnia naziołków. W sumie to teraz widzę
    jakie miałem szczęści że z młodym nocowaliśmy w lesie pod namiotem i nie
    zostaliśmy prawakami ani myśliwymi:P

> [...]
    > dzieciaka do zbierania grzybów i integracji z grzybiarzami, o tyle
    > prowadząc go na strzelnicę możesz raczej liczyć tylko na integrację z

    Akurat do grzybiarstwa to bym go nie zachęcał - bardziej niebezpieczne
    niż strzelanie. A co do strzelania na strzelnicy - wyobrażasz sobie że
    można pójść tam dla zabawy? Podobnie jak do parku linowego, lasy czy
    wesołego miasteczka? To po pierwsze. Po drugie nic złego w strzelaniu
    jako takim nie widzę... Sport jak wiele innych - rzut oszczepem też
    budzi u ciebie takie emocje?

    > Bo - i to już ci wcześniej wytłumaczyłem - na integrację z przypadkowym
    > człowiekiem, który "raz sobie przyszedł" postrzelać raczej liczyć nie
    > możesz.

    Zacznijmy od tego że nie zamierzam się tam z nikim przesadnie
    integrować. Parę razy wpadłem postrzelać i tyle. Dzieciak się ze mną
    przeszedł popatrzyć, ale sam nie strzelał. I tyle. A jak idziesz do
    ikeai albo zatankować na stacji benzynowej to integrujesz się jakoś z
    załogą?

    > Dyskusja jest o celowym i z premedytacją regularnym przyzwyczajaniem
    > _dziecka_ do broni palnej, wychowywaniu _dziecka_ w atmosferze kultu do
    > broni palnej w towarzystwie jej wyznawców na strzelnicy

    To twoja dyskusja. Moja jest taka że jak się z dzieciakiem przejdę
    czasem postrzelać to nie ma w tym nic złego.

    > Masz do mnie uraz, rozumiem, przepraszam, że nie ze wszystkimi twoimi
    > twierdzeniami się zgadzam.

    W sumie to trochę mam z ciebie bekę, ale jsteś pożyteczny bo nieźle
    kasujesz roberta. Jesteście dwoma skrajnościamu, tylko ty bardziej:P

    > Ale jeśli chcesz mnie za wszelką cenę
    > ośmieszyć, to musisz się bardziej wysilić, bo ta cena jest bardzo wysoka.

    Uspokój się, wyluzuj. Nie cały świat ani nawet tak grupa nie kręci się w
    okół ciebie. A jakby już to wolę się nabijać z Roberta - on jak się
    broni to się pogrąża jak baron co się próbował za włosy z bagna
    wyciągnąć. Ty nie wykazujesz postępu - zaczynsz od jakiś ideologicznych
    obsesji, zasugerujesz przeciwnikowi ze jest prawakiem i popiera
    naziołków i trzymasz poziom:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 128. Data: 2024-03-24 14:12:36
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 24.03.2024 o 11:57, Shrek pisze:
> [...]

    > integrować. Parę razy wpadłem postrzelać i tyle. Dzieciak się ze mną
    > przeszedł popatrzyć, ale sam nie strzelał. I tyle.

    Masz rację. Skoro ty tak robisz, to wszyscy inni też.
    Więc problem nie istnieje.
    Genialne.

    Jetem pewien, że narkotyków też nie bierzesz, więc problem narkomanii
    też nie istnieje.

    > To twoja dyskusja. Moja jest taka że jak się z dzieciakiem przejdę
    > czasem postrzelać to nie ma w tym nic złego.

    Skoro koniecznie chcesz dyskutować o sobie, to nie będę przeszkadzał.

    > Uspokój się, wyluzuj. Nie cały świat ani nawet tak grupa nie kręci się w
    > okół ciebie.

    Spoko. Najważniejsze, że kręci się tylko wokół ciebie.
    Przecież jak ty czegoś nie robisz, to inni też, więc problemu nie ma.

    > Ty nie wykazujesz postępu - zaczynsz od jakiś ideologicznych
    > obsesji, zasugerujesz przeciwnikowi ze jest prawakiem i popiera
    > naziołków i trzymasz poziom:P

    Uspokój się, wyluzuj. Nie cały świat, ani nawet ta grupa, kręci się
    wokół ciebie. Bloga sobie załóż o przygodzie z czołgiem, czy coś
    takiego, będziesz miał same postępy na wysokim poziomie.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 129. Data: 2024-03-24 17:20:16
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.03.2024 o 14:12, Kviat pisze:

    > Masz rację. Skoro ty tak robisz, to wszyscy inni też.
    > Więc problem nie istnieje.
    > Genialne.

    Być może problem naziołków na strzelnicach istnieje, ale nie jest IMHO
    jakiś powszechny. W związku z tym ciężko go uznać za dobry przyczynek do
    zamykania strzelnic przed młodzieżą.

    > Jetem pewien, że narkotyków też nie bierzesz, więc problem narkomanii
    > też nie istnieje.

    Zależy jak liczyć - jeśli alko to narkotyk (a tak) to jak najbardziej
    zdarza mi się. No i co z tego?

    > Skoro koniecznie chcesz dyskutować o sobie, to nie będę przeszkadzał.

    No to nie przeszkadzaj i przstań innym wmawiać swoje projekcje.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 130. Data: 2024-03-24 23:48:00
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 24.03.2024 o 17:20, Shrek pisze:

    > Być może problem naziołków na strzelnicach istnieje, ale nie jest IMHO
    > jakiś powszechny.

    Jest dokładnie wręcz przeciwnie. Jeśli nie wprost, to zwykle są to
    sympatycy. To norma w tym środowisku, a nie margines.
    Czego się spodziewasz na takiej strzelnicy wpadając tam okazjonalnie raz
    na kilka lat? Że koleś prowadzący cię na stanowisko zacznie ci się
    zwierzać, że w zasadzie to on nie ma nic przeciwko lewakom (żydom...
    itd.) i strzela do tarczy dla sportu i rekreacji, ale nigdy nie wiadomo
    kiedy może to się przydać? Serio?

    https://www.onr.com.pl/2020/08/10/turniej-o-puchar-b
    rygady-swietokrzyskiej-nsz-oraz-zbiorka-podpisow/

    https://frontstory.pl/marsz-niepodleglosci-nazizm-na
    cjonalizm-miedzynarodowka/

    "(...)Robert Bąkiewicz (...) Dziś ma tzw. brygady w każdym województwie
    i kilkunastu miastach za granicą (m.in. Londynie, Madrycie, Rzymie). Nie
    angażuje się w działalność parlamentarną, nie wystawia kandydatów w
    wyborach. W 2015 r. wystąpił z Ruchu Narodowego. Stawia na pracę u
    podstaw: szkolenia, wykłady, treningi na strzelnicach (...)"

    https://wyborcza.pl/duzyformat/7,127290,24251136,dob
    rzy-polacy-maluja-swastyki-jak-skrajna-prawica-zdoby
    wa.html

    "Burmistrz Raszkowa zaprosił nacjonalistów. Trenują strzelanie z
    kałasznikowa do wrogów ojczyzny."

    https://oko.press/jaszczur-w-wiezieniu-kamraci-na-wi
    ecu-nacjonalistyczny-patostreamer-zaklada-partie

    "Na innym filmiku nagranym na strzelnicy trenują z kilkoma rodzajami
    broni długiej i krótkiej. Analityk portalu fakenews.pl Michał Pawela
    ustalił, że O. i Osadowski posiadają kilkanaście sztuk broni, które
    kupuje i prawdopodobnie przechowuje ,,zaprzyjaźniony z nimi instruktor
    strzelectwa". Wszystko wskazuje na to, że jest to broń gładkolufowa lub
    hukowa, a nie wojskowa. Jeden ze sklepów z bronią i amunicją znajdujący
    się na warszawskim Gocławiu zamieścił swego czasu zdjęcie Marcina O. ze
    strzelbą Mossberg Maverick 88 oraz Wojciecha O. z karabinkiem SKS
    produkcji radzieckiej opatrzonym napisem ,,śmierć wrogom ojczyzny" i
    nałożonym bagnetem. Właściciele sklepu napisali ,,Tych klientów gościmy
    chyba po raz 10. SKS po tuningu jest naprawdę wyjątkowy! Dziękujemy!".
    Sklep usunął zdjęcie popularnych w sieci klientów po kilku negatywnych
    komentarzach ze strony użytkowników Facebooka."

    https://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/powazne-do
    tacje-mon-dla-srodowiska-zwiazanego-z-organizacjami-
    faszystowskimi/rnwq5zs

    "W ciągu dwóch lat resort obrony przeznaczył 320 tys. zł na fundację i
    stowarzyszenie, których lider Karol Wołek jest powiązany z
    ekstremistycznymi organizacjami nawiązującymi do ideologii faszyzmu i
    narodowego socjalizmu.(...)
    Obie organizacje prowadzą działania, ,,głównie edukacyjne i wychowawcze,
    kształtujące postawy obywatelskie, patriotyczne oraz wzbogacające
    tożsamość i świadomość społeczeństwa" - czytamy na stronie internetowej
    jednej z nich.(...)
    Skrajni nacjonaliści powiązani z ZŻ NSZ o tyle budzą niepokój, że
    związek ten organizuje szkolenia strzeleckie i taktyczne. We wrześniu
    2017 roku z taktyki walki w terenie i w mieście, a także ze strzelania z
    broni krótkiej i długiej szkolili członków ZŻ NSZ na specjalnym obozie
    byli operatorzy jednostki specjalnej GROM oraz byli żołnierze 6 Dywizji
    Powietrzno-Desantowej. Obóz był dotowany przez MON kwotą 49,5 tys. zł.
    Resort obrony utrzymuje, że nie ma żadnych przesłanek, aby twierdzić, że
    MON partycypował w kosztach szkolenia dla ekstremistów. O uczestnikach
    szkolenia wiemy tyle, że uczestniczyło w nim 100 osób.(...)"
    Turniej Strzelecki im. ppłk. Leonarda Zub-Zdanowicza ps. ,,Ząb", za który
    MON zapłaciło 14,8 tys. zł., również trwał jeden dzień. Większość
    resortowej dotacji przeznaczono na przeprowadzenie zawodów, zakup
    amunicji oraz obsługę instruktorską i sędziowską. Kto prowadził zawody,
    sędziował i instruował? Od kogo kupiono amunicję? Nie dowiedzieliśmy się
    tego ani od resortu obrony, ani od Karola Wołka. W ramach tego projektu
    przeszkolono uczestników ,,z zakresu bezpieczeństwa na strzelnicy", a
    także ,,upowszechniono i wykorzystano prozdrowotne, społeczne, edukacyjne
    i wychowawcze walory sportu".

    Właściciele tych strzelnic nie wiedzą z kim mają do czynienia?
    Instruktorzy? Sędziowie?
    No litości...

    Inne przykłady znajdziesz samodzielnie.

    > W związku z tym ciężko go uznać za dobry przyczynek do
    > zamykania strzelnic przed młodzieżą.

    Wręcz przeciwnie.

    http://niezlomnypatriota.pl/tagi/strzelnica-konin/
    http://niezlomnypatriota.pl/narodowy-dzien-pamieci-z
    olnierzy-wykletych-na-strzelnicy-w-potaznikach-kolo-
    konina/
    https://olesnica.naszemiasto.pl/strzelecki-piknik-z-
    dobroszyckim-wilkiem/ar/c1-7300355

    "10 strzałów ku chwale ojczyzny"

    Inne przykłady znajdziesz samodzielnie.

    > No to nie przeszkadzaj i przstań innym wmawiać swoje projekcje.

    Masz jakieś naiwne wyobrażenie o tej branży na postawie przejażdżki
    czołgiem i czterech wizytach na strzelnicy, bo dałeś się nabrać na
    retorykę fajnostrzelectwa pod płaszczykiem sportu, rekreacji i
    rodzinnych pikników z kiełbaskami, o czym na "patriotycznych" stronach
    piszą wprost, nawet się z tym nie kryją - żeby właśnie takiej retoryki
    używać, bo to działa.
    Czego jesteś najlepszym przykładem.

    Pozdrawiam
    Piotr