  • 11. Data: 2006-06-26 22:44:53
    Temat: Re: Konsekwencje braku skutecznego powiadomienia
    Od: "bart" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Artur Ch." <s...@r...pbz> napisał w wiadomości
    news:bxtmto8u535c$.y095d1wog83c.dlg@40tude.net...

    > Ale akurat to nie ma zbyt dużego znaczenia w tej sprawie. Nie ma 1:1.
    > Jest 1:0 dla pytającego. Nie ważne na jaki adres miała pójść przesyłka -
    > ważne że wysyłający nie ma potwierdzenia jej nadania. Gdyby miał dowód
    > nadania to adres i powiadomienie zarządcy przez pytającego miałoby
    > znaczenie. W chwili obecnej wydaje mi się że na "prawie jest pytający"

    > Zakładam że pytający nie ma na myśli wywinięcie się od płacenia, tylko
    > chodzi mu o brak informacji o podwyżce oraz o odsetki których nie powinien
    > płacić.

    > Ale pytający nie uiszczał podwyższonej opłaty.

> [...]

    Dzięki wszystkim biorącym udział w wątku za komentarze. Faktycznie, kwota
    odsetek nie jest duża - w tej chwili ok. 15 zł. Właśnie dowiedziałem się, że
    akcja powiadamiania właścicieli o ich saldach jest związana z pożegnaniem
    się z zarządcą... Po prostu wspólnota stwierdziła, że z początkiem lipca
    podziękuje mu za zarządzanie i zatrudni inny podmiot. Dlatego mam zamiar
    zapłacić odsetki - i krzyżyk dotychczasowemu zarządcy na drogę....

    Dzięki jeszcze raz i pozdrawiam,
    bart