  • 11. Data: 2009-02-18 12:44:40
    Temat: Re: Konkurs esemesowy
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 18 Feb 2009 00:46:09 -0800 (PST), Sannindan napisał(a):

    > Kiedyś kumpel powiedział mi, ze był pewien że dobrze odpowiedział a
    > oni i tak mu nie uznali.

    A jesteś pewien że nie było literówek lub spacji lub coś? Odpowiedzi
    porównuje komputer i odpowiedzi muszą być literka w literkę i wysłane na
    właściwy numer (i w czasie obowiązywania konkursu - numery są
    "przechodnie").
    A jeśli było ok, no to oszustwo - rozmnożyło się tych pseudokonkursów i
    każdy chce uszczknąć z nich parę zł...

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 12. Data: 2009-02-18 13:33:01
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:f4iuomlv5k3k.11fkaghly9n7.dlg@40tude.net...

> [...]
    > porównuje komputer i odpowiedzi muszą być literka w literkę i wysłane na
    > właściwy numer (i w czasie obowiązywania konkursu - numery są

    Chlopie, ale tutaj trzeba bylo wyslac o lub m.
    Trudno, kurka, o literowke.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 13. Data: 2009-02-18 13:52:56
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Sannindan napisał:
    [..]
    > Czy mogę z tym coś zrobić?
    > Bo jak by nie mówić zostałem oszukany.

    Zgłoszenie do prokuratury o podejrzeniu popełnienia przestępstwa.
    Na 99,999% firma nie posiada zezwolenia z ministerstwa finansów na
    prowadzenie loterii fantowej.
    Jeżeli się potwierdzi to co mówię to prywatny akt oskarżenia wobec
    organizatorów.
    Potem cywilny o zadośćuczynienie i zwrot straconej kasy.

    Od grudnia męczę ministerstwo o wykaz firm, które otrzymały zezwolenie
    na takie loterie, ale niestety cosik nie potrafią udzielić odpowiedzi
    do tej pory, a ustne są takie, że tylko dwie , czy trzy telewizyjne
    loterie uzyskały ich zezwolenia.

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 14. Data: 2009-02-18 17:14:46
    Od: "PYTON" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Agent 0700" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Tylko ile za to zapłaciłeś? :-)

    Na zmywarkę około 15 smsów po 1,2zł z vat i podatek od wygranej a z tv
    trochę więcej bo około 50 smsów za 1,2zł z vat plus podatek od wygranej.

  • 15. Data: 2009-02-18 21:44:49
    Od: Sannindan <s...@g...com>

    Dlatego, też nie skasowałem tych smsów. Tak tych co dostałem jak i
    tych co wysłałem plus raporty doręczeń.
    I tak z samej ciekoawości jak się to skończy chyba złoże skargę do
    prokuratury.

    Pozdrawiam.

  • 16. Data: 2009-02-18 22:22:56
    Od: " jb" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    SDD <s...@t...pl> napisał(a):

    > Chlopie, ale tutaj trzeba bylo wyslac o lub m.
    > Trudno, kurka, o literowke.

    Odpowiedzi M komputer też nie uzna.

  • 17. Data: 2009-02-19 09:37:58
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 18 Feb 2009 22:22:56 +0000 (UTC), jb napisał(a):

    > Odpowiedzi M komputer też nie uzna.

    Tego bym nie był pewien - aplikacja z którą ja miałem do czynienia
    przerabiała wszystko na wielkie litery i w systemie miałem wszystko
    porejestrowane wielkimi literami.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 18. Data: 2009-02-19 10:14:18
    Od: "Kotlet mielony" <w...@d...mnie>

    Pytanie było:
    "Z czym kojarzy Ci się słowo horror:
    o.radoscia
    m.strachem
    Wyślij o lub m na xxxxx"

    na marginesie, kazda odpowiedz na tak postawione pytanie bedzie prawidlowa.

    --
    http://szacuneczek.org.pl - oprogramowanie dedykowane, aplikacje internetowe
    pisane na zlecenie, oraz oprogramowanie do e-handlu

  • 19. Data: 2009-02-19 11:27:40
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 17 Feb 2009, J.S wrote:

    > Nie wiem czemu tak myślę ale podejrzewam że z gatunku: jaskie miasto jest
    > stolicą Polski? a) Warszawa b) Kraków c) Zduńska Wola

    Źle.
    c) Poznań ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 20. Data: 2009-02-24 08:09:44
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    Sannindan wrote:

    > Pytanie było:
    > "Z czym kojarzy Ci się słowo horror:
    > o.radoscia
    > m.strachem
    > Wyślij o lub m na xxxxx"

    System byl case-wrazliwy - pewnie odpowiedziales: M.sTrAcHeM?

    Pozdro

    Maseł