  • 41. Data: 2022-07-07 16:30:59
    Temat: Re: Konin - jest akt oskarżeni
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Na razie wychodzi, że kłamał odnośnie przebiegu wydarzeń. Mógł klamać w
    > tak ważnej sprawie? Jak to rzutuje na wykonywanie zawodu zaufania
    > społecznego?

    Skąd wiemy, że kłamał? Z publikacji internetowych wynika, że dopiero
    teraz przedstawiono mu zarzut, a zatem nie wykluczone, że w ogóle nie
    było żadnego jego stanowiska. Zwróćcie uwagę, że dziennikarze różne
    rzeczy wówczas pisali, a okazuje się, że faktyczny przebieg zdarzeń był
    inny.

    Co więcej, dopuszczam możliwość, ze ostatecznie zostanie ustalone
    jeszcze coś innego. Bo to zakładanie dźwigni z pistoletem w ręku też mi
    się niespecjalnie widzi, ale nie mam żadnego dowodu na to, że nie miało
    miejsca.

    --
    Robert Tomasik

  • 42. Data: 2022-07-07 19:15:56
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-07-lipca-2022 o 16:09, Shrek pisze:
    > Może i mógłbym coś więcej bez trudu wymyślić, ale po co? To co napisałem
    > jest do bólu prawdziwe - jedyne realne osiągnięcie konfy to wyrok
    > trybunału kulinarnego. Cała reszta to pierdolenie - łącznie z proruskim
    > szczekaniem korwina. Po prostu bez żadnego realnego znaczenia.

    Ale w ten sposób zaprzeczasz ideałom tfuuudemokracji. ;-)

    Tak samo będziesz krytykował inne partie które jeszcze nie rządziły?
    Będziesz miał w dupie głos milionów wyborców co oddali na nich głos?

    Hołownia to coś zrobił? Ta niby nowa lewica Razem?

    Wiele razy udowodniłem Ci że Konfederacja ma program i potrafi
    racjonalnie oceniać sytuację i przewidywać skutki GŁUPOTY bandy przy
    władzy. Nie jest w żadnym kontekście głupsza albo gorsza od bandy czworga.

    Jakich wymagasz OSIĄGNIĘĆ? Ppokazówki na granicy czy występu jachiry?

  • 43. Data: 2022-07-07 19:22:32
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-07-lipca-2022 o 16:25, Kviat pisze:
    > faszyzmem, rasizmem, homofobią i trzymaniem kobiet w
    > kuchni na łańcuchu?

    Wybacz ale nie rozumiesz znaczenia słów których używasz.
    Chcesz takie łątki przypinać? Próbuj dalej.

    Ale to tylko świadczy o Twoim fanatycznym przegięciu.

    Jak ktoś nie chce podzielać Twoich choćby najwspanialszych, nowoczesnych
    poglądów i traktowania chciejstwa jako PRAWO człowieka i nie godzi się z
    przyjmowaniem tego arbitralnie
    to nie znaczy że jest FASZYSTĄ.

    Przykład masz na wschodzie a kiedyś na zachodzie czym jest faszyzm i rusizm.

    Pozwól innym mieć swoje zdanie. Nie jesteś bogiem. Nie masz licencji na
    prawdę.
    Trochę więcej pokory życzę

  • 44. Data: 2022-07-07 21:39:40
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 07.07.2022 o 19:22, _Master_ pisze:

    > Jak ktoś nie chce podzielać Twoich choćby najwspanialszych, nowoczesnych
    > poglądów i traktowania chciejstwa jako PRAWO człowieka i nie godzi się z
    > przyjmowaniem tego arbitralnie
    > to nie znaczy że jest FASZYSTĄ.

    Oczywiście, że jak ktoś się ze mną nie zgadza, to nie znaczy, że jest
    faszystą.

    Faszystą (rasistą...) jest wtedy, gdy używa faszystowskiej
    (rasistowskiej...) retoryki.
    Jeżeli koś mówi, pisze, rozpowszechnia faszystowskie (rasistowskie,
    mizoginiczne, homofobiczne... itp.) treści, to jest faszystą (rasistą...
    itd.) niezależnie od tego, czy się ze mną zgadza, czy nie.

    > Przykład masz na wschodzie a kiedyś na zachodzie czym jest faszyzm i
    > rusizm.

    Oraz w deklaracjach, zapowiedziach i wypowiedziach członów i zwolenników
    konfederastów.
    I dlatego właśnie nie zagłosuję na konfederastów, bo nie chcę tego u siebie.

    > Pozwól innym mieć swoje zdanie. Nie jesteś bogiem. Nie masz licencji na
    > prawdę.
    > Trochę więcej pokory życzę

    Wzajemnie.

    A co konfederacja sądzi na temat własnego zdania np. kobiet? Albo
    własnego zdania ludzi homoseksualnych? Albo na temat religii w szkołach
    (która to religia jest wzorcowym wręcz przykładem pozbawiania ludzi
    własnego zdania)?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 45. Data: 2022-07-07 23:29:39
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 06.07.2022 o 22:12, Shrek pisze:
    > No chyba że wyjmie magazynek i przestrzeli dla pewności;)

    Magazynek ma przestrzelić?

    --
    Robert Tomasik

  • 46. Data: 2022-07-08 00:41:09
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-07-07, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

> [...]
    > było żadnego jego stanowiska. Zwróćcie uwagę, że dziennikarze różne
    > rzeczy wówczas pisali, a okazuje się, że faktyczny przebieg zdarzeń był

    Dziennikarze pewnie nie wymyslili tej historii z nożyczkami, więc albo
    on albo koledzy. Myślisz, że nikt go nawet nie przesłuchał czy nie
    zapytał?

    --
    Marcin

  • 47. Data: 2022-07-08 00:56:03
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-07-07, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > No co chcesz - "Ocenił, że rany na ciele mężczyzny są nietypowe".
    >
    > To jest perfektly normal fenomena w polska, że jak policjant strzela
    > komuś w plecy to rana jest nietypowa i nie idzie stwierdzić która jest
    > wlotowa a która wylotowa;) Po prostu działa jakaś nadprzyrodzona siła -
    > ta sama zapewne co psuje monitoringi.

    Trochę to za grube MZ. To biegły, a nie chroniący własną dupę krawężnik.
    Kto ich wyznacza na tym etapie, prokuratura?

    --
    Marcin

  • 48. Data: 2022-07-08 00:57:57
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-07-07, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Jakiego zaufania? ;)

    Społecznego. Zawód, nie pisowska jego materializacja.

    --
    Marcin

  • 49. Data: 2022-07-08 09:19:32
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-07-lipca-2022 o 21:39, Kviat pisze:

> [...]
    > mizoginiczne, homofobiczne... itp.) treści, to jest faszystą (rasistą...
    > itd.) niezależnie od tego, czy się ze mną zgadza, czy nie.

    Napisz jakie to są te faszystowskie treści chyba że w ten sposób
    uciekasz od tematu.

    Czy brak zgody na związki jednopłciowe to FASZYZM?
    Czy brak zgody na aborcję na życzenie to FASZYZM?

    > Oraz w deklaracjach, zapowiedziach i wypowiedziach członów i zwolenników
    > konfederastów.

    Oni chcą kogoś prześladować, zabijać czy odbierać prawa już przyznane?

    Konkret

> [...]
    > własnego zdania ludzi homoseksualnych? Albo na temat religii w szkołach
    > (która to religia jest wzorcowym wręcz przykładem pozbawiania ludzi

    Ty nie znasz podstaw ich programu.

    Jeśli to własne zdanie stanie się większością to Konfederacja przyjmie
    to i będzie szanować. Jak na razie nie ma tej większości a tylko
    medialna nagonka.
    Na tym podobno polega tfuudemokracja
    Ale głosować będzie zgodnie ze swoim programem. Przeciw związkom i aborcji
    Konfederacja nie chce nikomu czegoś zabierać ani nakazywać.
    Ona nie chce zmian w złym kierunku.

    Weź człowieku posłuchaj Bosaka. To nie jest trudne. Choćby skrót jego
    wypowiedzi u Rymanowskiego.

  • 50. Data: 2022-07-08 09:23:19
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-07-lipca-2022 o 21:39, Kviat pisze:
    > (która to religia jest wzorcowym wręcz przykładem pozbawiania ludzi
    > własnego zdania)?

    A konkretnie?

    Wola rodziców ma być najważniejsza. To dobrze czy źle?

    Chodzi Ci o przymus psychologiczny?

    Chcesz rozwiązać ten problem ODGÓRNYM ZAKAZEM? Ty FASZYSTO! ;-)