  • 21. Data: 2012-02-02 17:13:26
    Temat: Re: Koniec umowy o pracę, a dostęp do konta email
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Thu, 02 Feb 2012 10:17:28 -0600, witek napisał(a):

    > Bo nie umiem odpowiadac na pytania, ktore nie zostały zadane.

    Dokładnie opisałem sytuację

    > a jesli nawet email to on go uszkodzi, zniszczyl czy usunął?

    To też opisałem

    > wiec masz dowody ze to on usunął czy nie?
    > bo jak nie, to dalsza dyskusja jest bezprzedmiotowa.

    W takim układzie cała dyskusja jest bezcelowa, bo nie wiemy czy i ew co
    zrobił.
    Niemniej jednak autor poczynił pewne założenia i o to pytał.

    > sam juz nie wiem co ty chcesz udowodnic.

    To, że nie miał prawa robić tego o co jest podejrzewany. Oczywiście
    zakładamy, że to zrobił, bo jw, inaczej cała dyskusja jest bezsensowna.
    --
    marcin

  • 22. Data: 2012-02-03 01:13:33
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 2 Feb 2012, zly wrote:

    > Dokładnie opisałem sytuację

    Owszem, napisałeś "bez wiedzy" (właściciela).
    Do tego opisałeś "podwójne otwarcie" (była żona zostawia otwarte
    drzwi, a były mąż ma klucz), mieszając dwa różne przypadki
    (że ma ten klucz bo dorobił bez wiedzy żony oraz że ma
    ten klucz bo mu go "zapomniała zabrać").

    Z samego faktu iż mieszkanie było otwarte wynika brak
    konieczności rozważania dalszych szczegółów, do
    tego odniósł się "witek".

    Pomijam taki drobiazg, że porównywanie włamania
    "fizycznego" do "informatycznego", które ma oddzielne
    przepisy, nie wydaje się celowe.

    pzdr, Gotfryd

  • 23. Data: 2012-02-03 01:24:48
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 2 Feb 2012, Kamil wrote:

    > Żeby dorobić, to musiał mieć "oryginał".
    > Dorobił kiedy był POSIADACZEM tego mieszkania - więc o co ci biega facet?

    O to, że art.129 KW jasno i wyraźnie zrównuje dorabianie kluczy
    do cudzego domu (bez zgody osoby uprawnionej) z posiadaniem tychże
    (bez zgody).
    Naprawdę.
    "Legalnie" posiadany klucz masz w momencie utraty prawa dostępu
    do lokalu oddać lub zniszczyć.
    Sam omal nie palnąłem głupoty, tylko zajrzenie do przepisu mnie
    uratowało ;)
    Ba, ukrycie(!) czyichś kluczy podlega karze z tego samego przepisu
    i w takim samym zakresie.
    O, tu:
    http://prawo-nieruchomosci.krn.pl/Kodeks-wykroczen-1
    _2_146.html
    ...art.129.1.3
    Koniecznie sprawdź!

    pzdr, Gotfryd

  • 24. Data: 2012-02-03 06:49:14
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Fri, 3 Feb 2012 02:24:48 +0100, Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > Koniecznie sprawdź!

    Thnx :)