  • 11. Data: 2006-11-30 07:19:38
    Temat: Re: Konfiskata mieszkania z powodu nielegalnego oprogramowania
    Od: ps <p...@g...pl>

    Krzysztof Stachlewski napisał(a):
    (..)
    > Może być też tak, że stać go było na ten ploter, ale już na nic więcej. :-/
    > To, że człowiek po roku oszczędzania, kupuje komputer za 1500zł,
    > nie znaczy, że nagle ma odłożone kolejne ileśtam na soft.

    Zgadza się, ale ..

    > Wydaje mi się dziwnym myślenie typu "stać cię na to, to stać cię i na to".

    .. kupujesz samochód i kradniesz paliwo? :)

  • 12. Data: 2006-11-30 07:39:27
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    Użytkownik "ps" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > .. kupujesz samochód i kradniesz paliwo? :)

    Kupujesz samochód i nie rejestrujesz, i nie opłacasz OC?
    --
    Pozdrawiam.
    Maluch

  • 13. Data: 2006-11-30 07:49:02
    Od: "Krzysztof Stachlewski" <s...@f...pl>

    "ps" <p...@g...pl> wrote in message news:ekm0ma$me$1@inews.gazeta.pl...

    > .. kupujesz samochód i kradniesz paliwo? :)

    Kupujesz samochód i instalujesz gaz.

    Stach

  • 14. Data: 2006-11-30 08:16:49
    Od: ps <p...@g...pl>

    Krzysztof Stachlewski napisał(a):
    > "ps" <p...@g...pl> wrote in message

    > Kupujesz samochód i instalujesz gaz.

    Kupujesz kompa i instalujesz darmowe oprogramowanie. Masz rację :)

  • 15. Data: 2006-11-30 08:40:16
    Od: "Krzysztof Stachlewski" <s...@f...pl>

    "ps" <p...@g...pl> wrote in message news:ekm41h$buv$1@inews.gazeta.pl...

    > Kupujesz kompa i instalujesz darmowe oprogramowanie. Masz rację :)

    Stać cię na firmę, to stać cię na ZUS i wysokie podatki.
    :->

    Stach

  • 16. Data: 2006-11-30 08:47:00
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Thu, 30 Nov 2006 00:02:21 +0100,
    Michał Trych <m...@U...pl> screamed:

    > Osobiscie nie mma nic przeciwko, jak juz kogos za cos lapia, to dlaczego nie
    > maja sprawdzic wszystkiego.

    Znaczy przy okazji przekroczenia prędkości - gumowe rękawice i "pan się
    pochyli"? Cóż... myślę, że bardziej pomogłoby na przekraczających
    prędkość niż sam mandal+punkty.. (:

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:220B ]
    [ 09:48:20 user up 11176 days, 21:43, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Atheism is a non-prophet organization.

  • 17. Data: 2006-11-30 08:54:00
    Od: ps <p...@g...pl>

    Krzysztof Stachlewski napisał(a):
    > "ps" <p...@g...pl> wrote in message

    > Stać cię na firmę, to stać cię na ZUS i wysokie podatki.
    > :->

    No, podobnie jak z żoną .. ;-)

  • 18. Data: 2006-11-30 08:54:19
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    > Stać cię na firmę, to stać cię na ZUS i wysokie podatki.
    > :->

    No tos przypierdolil bez ladu i skladu... zalozenie firmy mimo wszystko
    jest stosunkowo tansze od zakupu samochodu, za to miesieczne utrzymanie
    obydwu stoi na relatywnie podobnym poziomie.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 19. Data: 2006-11-30 09:11:34
    Od: "Krzysztof Stachlewski" <s...@f...pl>

    "rezist.com" <r...@s...us> wrote in message

    > No tos przypierdolil bez ladu i skladu... zalozenie firmy mimo wszystko
    > jest stosunkowo tansze od zakupu samochodu, za to miesieczne utrzymanie
    > obydwu stoi na relatywnie podobnym poziomie.

    Zależy jaki samochód.
    Hehe.
    I jaka firma. Załóż sobie sp. z o.o.

    Stach

  • 20. Data: 2006-11-30 10:03:59
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Krzysztof Stachlewski wrote:

    > Stać cię na firmę, to stać cię na ZUS i wysokie podatki.
    > :->

    Dokladnie. Jesli kogos stac na firme i placenie min. 8 tys zusu rocznie
    to znaczy ze stac go nawet na kredyt na kupno AutioCAD-a. Bedzie splacal
    po 800 zlotych przez dwa lata...

    --
    Erekcja mamuta ostatecznym dowodem
    prawdziwości teorii Inteligentnej Kreacji