  • 11. Data: 2004-05-03 18:12:41
    Temat: Re: Konfiskata koszulki
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Arek wrote:

    > No cóż, ale jak nie nauczyli rodzice to teraz dużo
    > bolesniej nauczy Cię tego życie.

    ROTFL

    Tak się boję, że aż... ziewam.

    Jak już pisałem raz: spadaj na drzewo banany prostować. A od moich
    rodziców to wara, dhoine.

  • 12. Data: 2004-05-03 21:22:42
    Od: "Falkenstein" <No_priv@Just_pub.pl>

    Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "kuba" <s...@k...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Przychodzi mi do głowy jedynie art. 51 kw i zatrzymanie koszulki jako
    > narzędzia przestępstwa. No ale samo chodzenie to za mało. Musiał
    > jeszcze jakoś ten porządek zakłuci. Pewnie darł m... .

    i niech się cieszy, że nie dostał zestawu obowiązkowego - odmowa podania
    danych personalnych, znieważenie policjanta na słuzbie i czynny opór przy
    zatrzymaniu.

    --
    Falkenstein
    Oderint dum metuant

  • 13. Data: 2004-05-03 21:24:47
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Falkenstein wrote:

    > i niech się cieszy, że nie dostał zestawu obowiązkowego - odmowa podania
    > danych personalnych, znieważenie policjanta na słuzbie i czynny opór przy
    > zatrzymaniu.

    Jawohl! Ordung mus sein! Sieg heil!

    (to tak, żebyś poczuł się jeszcze bardziej swojsko)

  • 14. Data: 2004-05-03 21:49:31
    Od: "Falkenstein" <No_priv@Just_pub.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Jawohl! Ordung mus sein! Sieg heil!
    >
    > (to tak, żebyś poczuł się jeszcze bardziej swojsko)

    Porządek w aktach musi być. Bez wzgledu na system.

    --
    Falkenstein
    Oderint dum metuant

  • 15. Data: 2004-05-03 21:58:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Falkenstein wrote:

    > Porządek w aktach musi być. Bez wzgledu na system.

    Porządek - tak, ale nie zamordyzm, terror i dopisywanie okazyjnych
    'paragrafów'.

    Ale jeśli tobie się taki system podoba, to jedź poszukać jakiegoś
    fajnego państwa policyjnego i zostań tam. Nie dość głeboko pokłonisz się
    jakiemuś mundurowemu, to przy okazji dowalą ci kulkę w łeb za planowanie
    obalenia ukochanego wodza.

  • 16. Data: 2004-05-03 22:59:40
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Falkenstein napisał:
    > i niech się cieszy, że nie dostał zestawu obowiązkowego - odmowa podania
    > danych personalnych, znieważenie policjanta na słuzbie i czynny opór przy
    > zatrzymaniu.

    A jak już przerobisz normalnego człeka na kryminalistę, to potem się nie dziw,
    jak Ci gdzieś wpieprzy na ulicy za brak dyżurnej paczki fajek.

    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek

  • 17. Data: 2004-05-03 23:11:45
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Falkenstein wrote:

    > i niech się cieszy, że nie dostał zestawu obowiązkowego - odmowa podania
    > danych personalnych, znieważenie policjanta na słuzbie i czynny opór przy
    > zatrzymaniu.

    Apel: czy mógłbyś przestać agitwać za totalitaryzmem? Zmuszasz mnie do
    wyrażania opinii zbieżnej z opinią arnolda b., co mnie nieco irytuje ;)

  • 18. Data: 2004-05-03 23:13:20
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Andrzej Lawa napisał:
    > ROTFL Tak się boję, że aż... ziewam.
    > Jak już pisałem raz: spadaj na drzewo banany prostować. A od moich
    > rodziców to wara, dhoine.

    Ależ mi wcale nie zależy byś się bał. Nie jestem mściwy.
    Ja tylko nauczę Cię szacunku do innych po to żebyś kiedyś nie trafił
    na kogoś bardziej nerwowego - np. jakiegoś Cygana - który za to co robisz
    by Cię od razu zaszlachtował.
    Zobaczysz - dostaniesz lekcję, zapłacisz za nią, przeprosisz a może w przyszłości
    jeszcze podziękujesz, że uratowała Ci ona życie.

    do zobaczenia
    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info

  • 19. Data: 2004-05-03 23:26:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Arek wrote:

    > Ależ mi wcale nie zależy byś się bał. Nie jestem mściwy.
    > Ja tylko nauczę Cię szacunku do innych po to żebyś kiedyś nie trafił

    ROTFL^2

    > na kogoś bardziej nerwowego - np. jakiegoś Cygana - który za to co robisz
    > by Cię od razu zaszlachtował.

    Cygan? To twój urojony starszy braciszek?

    > Zobaczysz - dostaniesz lekcję, zapłacisz za nią, przeprosisz a może w
    > przyszłości jeszcze podziękujesz, że uratowała Ci ona życie.

    O! Serio? Ale masz jakieś wsparcie?
    (c) Shrek ;)

  • 20. Data: 2004-05-03 23:59:30
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Andrzej Lawa napisał:
    > ROTFL^2
    > Cygan? To twój urojony starszy braciszek?
    > O! Serio? Ale masz jakieś wsparcie? (c) Shrek ;)

    Cieszy mnie bardzo Twoje podejście.
    Daje mi to nadzieję, że będziesz pierwszym, którego nie obleci tchórz
    i powtórzy to co wygaduje na grupach stojąc ze mną twarzą w twarz :)

    zdrówka
    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek