  • 31. Data: 2006-11-30 15:28:23
    Temat: Re: Konfiskata komputera z powodu nielegalnego oprogramowania
    Od: zupa <b...@o...pl>

    news:n8Cbh.55905$a_2.17681@trnddc01...

    > Wiesz łatwiej złapać 100 uczniaków z lewym windowsem niż jednego złodzieja
    samochodów,
    > a sztuka jest sztuka i komenda procentowo podbija sobie wykrywalność

    Rysio Siewierski do wykrywania przestepczosci wliczal mandaty drogowe. :-)

> [...]
    > zainstaluje żeby zmniejszyć kilka obrazków albo wyciąć czerwone oczka to litości.
    > Przecie i tak nie wykorzysta nawet 5% możliwości tego programu. Dla firmy będzie to
    tylko reklama
    > bo jeśli ktoś zacznie poważnie używać tego programu i zacznie zarabiać kupi w końcu
    tego oryginała.
    > Ceny programów na polski rynek też powinny być niższe,
    > dlaczego np ruski mają windowsa połowę taniej niż my ? myślę że jak by xp kosztował
    100zł
    > to każdy by sobie na niego mógł pozwolić, nie każdy kupuje nowego wypasionego kompa
    .

    Tutaj raczej chodzi o zablokowanie konkurencyjnego Linuxa, ktory jest
    1000x mniejszy i bardziej stabilny.

  • 32. Data: 2006-11-30 15:40:44
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    Użytkownik "blur" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Wiesz łatwiej złapać 100 uczniaków z lewym windowsem niż jednego złodzieja
    > samochodów,
    > a sztuka jest sztuka i komenda procentowo podbija sobie wykrywalność

    Nie wierzę. Jakby tak było to PP miałaby prawie 100-u % wykrywalność. To coś
    jak na Kubie, czy w Korei Płn.
    To jest zbyt piękne aby było prawdziwe.

> [...]
    > litości.
    > Przecie i tak nie wykorzysta nawet 5% możliwości tego programu. Dla firmy

    Jak nie wykorzysta 5% to niech weźmie darmowy program do wycinania oczek. Z
    mojej strony nie ma przyzwolenia na kradzież czy paserstwo. A stanowisko
    moje zaostrzyło się odkąd to ja jako legalny posiadacz licencji miałem
    kłopoty z wytwórcą programu. A to wszystko przez nędznych złodzieji jednej
    licencji aby wyciąć czerwone oczka.

    > bo jeśli ktoś zacznie poważnie używać tego programu i zacznie zarabiać
    > kupi w końcu tego oryginała.

    Dla reklamy producent wypuszcza wersje beta lub demo aby wyciąć oczka.

    > Ceny programów na polski rynek też powinny być niższe,
    > dlaczego np ruski mają windowsa połowę taniej niż my ? myślę że jak by xp
    > kosztował 100zł

    Kilkanaście lat temu mówiono, że jak będzie 100 zielonych kosztował Windows
    pakiet biurowy z 500 PLN to będzie się kupowało legale. I co się mówi, że
    jest cholernie drogo.

    Kup wersję box

    --
    Pozdrawiam.
    Maluch

  • 33. Data: 2006-11-30 15:49:04
    Od: zupa <b...@o...pl>

    Maluch wrote:

    > Użytkownik "blur" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nie wierzę. Jakby tak było to PP miałaby prawie 100-u % wykrywalność. To
    > coś jak na Kubie, czy w Korei Płn.
    > To jest zbyt piękne aby było prawdziwe.

    Ani kuba, ani Korea nie maja 100%

    100% wykrywalnosci i skazan ma ...Japonia.

  • 34. Data: 2006-11-30 15:58:01
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    > Ani kuba, ani Korea nie maja 100%
    >
    > 100% wykrywalnosci i skazan ma ...Japonia.

    Pisałem o prawie 100-u bo myślałem, że systemach komunistycznych jest 100%
    przynajmniej na papierze. Z Japonią 100% to powiem szczerze zaskoczyłeś mnie
    jeżeli dane są prawdziwe czemu nie mam powodu nie ufać.
    --
    Pozdrawiam.
    Maluch

  • 35. Data: 2006-11-30 16:12:37
    Od: zupa <b...@o...pl>

    Maluch wrote:

> [...]
    > 100% przynajmniej na papierze. Z Japonią 100% to powiem szczerze
    > zaskoczyłeś mnie jeżeli dane są prawdziwe czemu nie mam powodu nie ufać.

    Scislej, 99.92% wyrokow skazujacych, przy 92% przyznaniach sie do winy.

    Peter Landers, "Second Thoughts: A False Confession Jailed Mr.
    Yakushiji; Then Fate Intervened." Wall Street Journal, Friday, October
    6, 2000.

    0% wykrywalnosci dla odmiany ma... Watykan. Oczywiscie chodzi o jakichs
    tam kieszonkowcow itp., a nie o sprawy typu pranie narkotykowych pieniedzy.

  • 36. Data: 2006-11-30 16:27:50
    Temat: Re: Konfiskata mieszkania z powodu nielegalnego oprogramowania
    Od: poreba <d...@p...com>

    Dnia Thu, 30 Nov 2006 00:21:07 +0100, Hikikomori San napisał(a):

    > Owszem, programy nie sa tanie. Ale nie sa tez droggie. ...
    > No ale mentalnosc jest taka, ze soft powinin byc za darmo...
    Uważasz, że ca 500-600zł za produkt, którego producent: "oraz
    jego dostawcy nie będą ponosić odpowiedzialności za żadne
    szkody (obejmujące, w szczególności, utracone korzyści, szkody
    wynikające z przerw w działalności, utraty informacji lub inne
    straty finansowe) będące następstwem używania lub niemożności
    używania Produktu, nawet jeśli producent został powiadomiony o
    możliwości wystąpienia takich szkód." Czy kwota ta za produkt,
    co do którego sam producent stwierdza "może być wadliwy" i na
    wszelki wypadek "wyłącza wszelką swoją odpowiedzialność z
    tytułu rękojmi oraz wynikającą z innych postanowień" to mało?

    --
    pozdo
    poreba

  • 37. Data: 2006-11-30 16:31:46
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

  • 38. Data: 2006-11-30 16:45:24
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    > Scislej, 99.92% wyrokow skazujacych, przy 92% przyznaniach sie do winy.

    Tutaj podajesz chyba jaki procent zapadł wyroków skazujących w stosunku do
    wniesionych aktów oskarżenia do sądów.

    Natomiast ja myślałem o ilości popełnionych przestępstw a procentem ich
    wykrycia przez policję /złapania sprawców/.
    --
    Pozdrawiam.
    Maluch

  • 39. Data: 2006-11-30 17:08:36
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Użytkownik "blur" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nie wierzę. Jakby tak było to PP miałaby prawie 100-u % wykrywalność. To coś

    przepraszam gdzie ja napisałem 100% ??????

  • 40. Data: 2006-11-30 17:18:12
    Od: zupa <b...@o...pl>

    Maluch wrote:

> [...]
    >
    > Natomiast ja myślałem o ilości popełnionych przestępstw a procentem ich
    > wykrycia przez policję /złapania sprawców/.

    Technicznie, jest to niemozliwe. Jest cos takiego jak ciemna liczba
    przestepczosci, czyli przestepstwa nigdy nie wykryte, a czesto nie
    zgloszone przez ofiare.

    Tak samo jest ze skargami klientow. Mozna jedynie oszacowac, bo z badan
    wynika ze dla takiej a takiej galeziu uslug zaledwnie 3% fatyguje sie
    zlozyc skarge.

    A co do Japonii, to wiecej danych znajdziesz w podanym artykule. Jezeli
    nie masz subskrycpji wsjonline.com pozostaje wizyta w wiekszej bibliotece.