  • 1. Data: 2006-02-11 21:53:32
    Temat: Konfiskata biletu :)
    Od: l...@p...onet.pl

    Witam.

    Dzisiaj na stroku spotkałem sięz taką systuacją:)

    Bilet ulgowy jest po 38 zł natomiast normalny po 49. Ulgowy obowiązuje do 18
    lat. Jakoże na "nowoczesny" stok posiada elektroniczne bramki, to nie potrzeba
    ludzi do wpuszczania narciarzy i sprawdzania biletów. Ale tym razem pojawił
    się gostek i wybiórczo sprawdzał ludzi przechodzących przez bramiki, czy
    przysługują im bilety ulgowe - szczytny cel :)

    Ale najśmieszniejsze jest to co później robił. Pozwalał wjechać ostatni raz, a
    bilet, za pokwitowaniem rekwirował i jak ktoś ma jakieś wytłumaczenie, to
    zapraszał do dyrekci.

    Zastanawiam się na jakiej podstawie nastąpiła konfiskata biletu.....
    I teraz - czy pomimo tego, że w regulaminie jest, że na żadanie obsługi trzeba
    pokazać dokument upoważniajcy do ulgi, czy pomimotego MUSZĘ mieć dowód? (Ot
    może głupiutie pytanie - ale prawo nie zawsze jest mądre :P )

  • 2. Data: 2006-02-11 22:05:38
    Temat: Re: Konfiskata biletu :)
    Od: <d...@w...pl>

    A jaka jest do używania biletów ulgowych mając powyżej 18 lat ??

  • 3. Data: 2006-02-11 22:28:25
    Od: l...@p...onet.pl

    Powyżej 60 lat

  • 4. Data: 2006-02-11 23:33:53
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Ludzie! Obaj! Na privie sobie tak cytujcie.

    --
    Paweł Sakowski <p...@s...pl>