  • 1. Data: 2006-08-16 23:28:16
    Temat: Konfiskata auta
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Witam
    Mam intrygujace mnie pytanie w zwiazku z oglaszanym wszem i wobec
    zabieraniem aut pijanym kierowcom.
    Jak wyglada sytuacja prawna w takiej sytuacji kiedy jade nie swoim autem
    (np. służbowym)? Przeciez policja nie moze mi go zabrac, bo to auto nie
    jest moje...

    Delikatnie chwytasz, rozchylasz nogi, bierzesz do ust i zaczynasz
    ssać i ssać... raz szybciej, raz wolniej. Tak właśnie je się raki.

  • 2. Data: 2006-08-17 05:58:44
    Temat: Re: Konfiskata auta
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

    > Jak wyglada sytuacja prawna w takiej sytuacji kiedy jade nie swoim autem
    > (np. służbowym)? Przeciez policja nie moze mi go zabrac, bo to auto nie
    > jest moje...

    Ale nie jesteś w stanie prowadzić. Auto odbierze z policyjnego parkingu
    właściciel / pełnomocnik firmy. Pewnie dostaniesz za to podwyżkę ;)

  • 3. Data: 2006-08-17 06:43:18
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail'a n...@m...mnie.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Ale nie jesteś w stanie prowadzić. Auto odbierze z policyjnego parkingu
    > właściciel / pełnomocnik firmy. Pewnie dostaniesz za to podwyżkę ;)

    rozumiem. Reasumujac - jak jestes pijany, bron Boże, nie wsiadaj do...
    swojego auta! :)

    "Człowiek może być zakochany jak szaleniec, ale nie jak głupiec."
    La Rochefoucauld

  • 4. Data: 2006-08-17 14:11:31
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Budzik porozsypywal nastepujace haczki:
    > rozumiem. Reasumujac - jak jestes pijany, bron Boże, nie wsiadaj do...
    > swojego auta! :)
    Nie bylbym pewien. Jak czytalem tlumaczenia wszystkich Ziobrow, to
    slyszalem tez tekst, ze jesli jakis pijany pajac bedzie zlapany ale nie
    bedzie jechal swoim autem, to jesli ma swoj prywatny samochod, to
    zostanie mu zatrzymany ten prywatny. Kiedys tez czytalem o pomysle, zeby
    konfiskowac auto prowadzone przez pijanego kierowce - tak jak sie
    konfiskuje bron, z ktorej dokonano przestepstwa.
    --
    badzio

  • 5. Data: 2006-08-17 16:43:36
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail'a b...@n...skreslic.epf.pl napisał(a) w
> [...]

    > slyszalem tez tekst, ze jesli jakis pijany pajac bedzie zlapany ale nie
    > bedzie jechal swoim autem, to jesli ma swoj prywatny samochod, to

    czyli po pijaku moga jezdzic tylko te osoby które nie maja swoich aut... :)

    "Kto leczy się z poradników lekarskich, ten umiera na pomyłkę w druku".

  • 6. Data: 2006-08-17 20:25:25
    Od: " jb" <j...@N...gazeta.pl>

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(a):

    > Osobnik posiadający mail'a b...@n...skreslic.epf.pl napisał(a) w pop
    > rzednim odcinku co następuje:

    > czyli po pijaku moga jezdzic tylko te osoby które nie maja swoich aut... :)

    To zabiorą mu telewizor, komputer, albo wejdą na hipotekę... Zgodnie z art.
    291 kpk.

    Natomiast nie ma zadnych podstaw prawnych do orzeczenia przepadku samochodu
    przez sąd. Nie stanowi takiej podstawy art. 44 par. 2 kk.

  • 7. Data: 2006-08-18 05:58:35
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

    > Natomiast nie ma zadnych podstaw prawnych do orzeczenia przepadku
    samochodu
    > przez sąd. Nie stanowi takiej podstawy art. 44 par. 2 kk.

    Ale on nie jest chyba zabierany w tym sensie tylko ZABEZPIECZANY na poczet
    ewentualnej kary.

  • 8. Data: 2006-08-18 06:13:29
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail'a j...@N...gazeta.pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > To zabiorą mu telewizor, komputer, albo wejdą na hipotekę... Zgodnie z
    > art. 291 kpk.

    ale jakiej wartosci? jedno auto kosztuje 500 000 PLN, inne 500PLN.

    > Natomiast nie ma zadnych podstaw prawnych do orzeczenia przepadku
    > samochodu przez sąd. Nie stanowi takiej podstawy art. 44 par. 2 kk.

    mówisz o przepadku auta które nie jest moja własnoscią?

    "Każde dziecko jest poniekąd geniuszem w oczach swych rodziców,
    a każdy geniusz dzieckiem." Artur Schopenhauer

  • 9. Data: 2006-08-18 09:27:35
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Budzik napisał(a):
    > Osobnik posiadający mail'a j...@N...gazeta.pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > ale jakiej wartosci? jedno auto kosztuje 500 000 PLN, inne 500PLN.

    do wartosci samochodu ktorym jechal

    > mówisz o przepadku auta które nie jest moja własnoscią?

    tak

    P.

    --
    Czy Zbigniew Ziobro dokonał makabrycznego morderstwa?
    Czy Zbigniew Ziobro oskarzył niewinnego człowieka?

  • 10. Data: 2006-08-18 11:11:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemek R. wrote:

    > tak